Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-29@11:16:29 GMT

با هر نوع بی نظمی در هر جایگاهی برخورد می کنیم

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۶۲۲۷۷

با هر نوع بی نظمی در هر جایگاهی برخورد می کنیم

به گزارش خبرگزاری بُرنا در هرمزگان؛ فرماندار بندرعباس گفت :در شهرستان بندرعباس  با هر نوع بی نظمی در هر جایگاهی برخورد می کنیم.

عزیز ا... کناری در نشست خبری در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در تجارت مجموعه ای به نام اصناف با بیش از 70 اتحادیه در بندرعباس داریم، افزود :ساماندهی دستفروشان، فلافلی‌ها و وانت‌بارهای عرضه میوه  سه مشکل اصلی کسب و کار در این شهر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی ادامه داد : باید هرچه زودتر این مشاغل را ساماندهی کنیم.

کناری در خصوص جمع آوری سگ های ولگرد عنوان کرد: نسل سگ ها لازم است اما نباید برای شهروندان تهدید باشد .

فرماندار بندرعباس با  بیان هزینه بالا ، محدود بودن امکانات ، کمبود سم در زمینه مهار کردن ملخ ها و همچنین اشاره به اینکه ملخ‌ها دارای مواد غذایی سرشار هستند و می‌توانند منبع خوبی برای خوراک دام و طیور باشند  بیان داشت: در هر صورت تبعات خرید ملخ زنده بسیار کمتر از سمپاشی است.

کناری با تاکید بر اینکه بندرعباس سرزمین فرصت‌ها است تصریح کرد: همه ظرفیت های این شهرستان آماده پذیرش سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی است که در صورت بکارگیری همه ظرفیت‌های این شهرستان، می‌توان جوابگوی حجم زیادی از نیازهای کشور بود.

این مسؤل  وظیفه فرمانداران در موضوع انتخابات را حرکت در چارچوب قانون ذکر و اظهار داشت : در حال حاضر در حال فراهم کردن شرایط مساعد و زمینه لازم برای ورود همه نامزدها به صورت عادلانه و برابر هستیم تا شاهد انتخاباتی پرشور و بی‌طرف باشیم.

 وی بحث ۲۴ ساعته شدن بازار را منتفی دانست و گفت: تا هر زمان که مشتری در بازار باشد ما مشکلی نداریم اما شرایط برای فعال بودن بازار به صورت شبانه‌روزی نیز ضرورتی ایجاب نمی‌کند

خبرنگار: جمیله دبیری نیا

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انتخابات سرمایه قانون کسب و کار مواد غذایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۶۲۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود صندوق ملی مسکن به بازار خرید سیمان از طریق بورس

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدرضا مهدیار اسماعیلی رئیس هیأت عامل صندوق ملی مسکن از ورود این صندوق به بازار خرید سیمان از طریق بورس در آینده نزدیک خبر داد، گفت: در ادامه حمایت‌های این صندوق از سازندگان مسکن، پس از اجرایی شدن خرید فولاد در سال گذشته، امسال خرید سیمان به منظور تزریق به پروژه‌های مسکن کشور در برنامه صندوق ملی مسکن قرار دارد.

رئیس هیأت عامل صندوق ملی مسکن کاهش قیمت مصالح برای سازندگان با حذف واسطه‌ها و افزایش سرعت پیشرفت پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن را دستاوردهای مهم ورود این صندوق به عرصه خرید مصالح ساختمان سازی عنوان کرد و افزود: علاوه بر این با خریدهایی که به صورت عمده با حجم بالا و به صورت نقد از طریق بورس صورت می‌گیرد، از تولیدکنندگان داخلی مصالح ساختمانی هم حمایت می‌شود.

وی در ادامه تصریح کرد: فولادهای خریداری شده در سال گذشته توسط این صندوق به زودی به پروژه‌های مسکن در نقاط مختلف کشور تزریق خواهد شد. بر اساس مصوبه هیئت امنای صندوق ملی مسکن در اجرای تبصره‌های ۱ و ۲ ماده ۱۳ قانون جهش تولید مسکن به این صندوق اجازه داده شده تا نسبت به خرید سیمان و فولاد از طریق بورس کالا یا سایر طرق مصوب در شورای‌عالی مسکن اقدام کند.

کد خبر 6090244 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • وکیل: مقابل بی‌نظمی و اخلال در فوتبال می‌ایستیم
  • (تصاویر) آتش‌سوزی در بازار مرکزی بندرعباس
  • آتش‌سوزی وحشتناک در بازار بندرعباس (فیلم)
  • پلمب ۱۳ مرکز مداخله‌گر دندانپزشکی در خراسان رضوی
  • از چند سالگی پیر محسوب می‌شویم؟
  • از چند سالگی پیر محسوب می‌شویم؟
  • ورود صندوق ملی مسکن به بازار خرید سیمان از طریق بورس
  • یک فروشگاه زنجیره‌ای در آبادان پلمب شد
  • تشدید برخورد با حفر چاه‌های غیرمجاز در کرمانشاه
  • گزارش تصویری از نمایشگاه وجشنواره سلامت در بندرعباس