Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@11:42:30 GMT

مرجعیت پاک ترین نهاد در کره زمین است

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۶۲۳۵۴

مرجعیت پاک ترین نهاد در کره زمین است

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، آیت الله رسول فلاحتی نماینده، ولی فقیه در گیلان در جلسه تفسیر آیه ۸۵ و ۸۶ سوره حجر قرآن با اشاره به اینکه خدای متعال آسمان‌ها و زمین را بیهوده نیآفریده است تصریح کرد: دنیا براساس حق آفریده شده و سراب نیست.
وی ادامه داد: دنیا آخرت و تمام آفریده‌های خدا حقیقت است و هر کسی از حقیقت فاصله بگیرد به همان میزان به فنا می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امام جمعه رشت با بیان اینکه حقیقت مطالبه خود را دارد و آن قیامت است، تصریح کرد: اگر کسی بخواهد برای رضای خدا در مقام هدایت انسان بر آید این عمل مواجه با سختی‌هایی است و شاهد این امر در زندگی انبیا و اولیای الهی هستیم.
آیت الله فلاحتی اضافه کرد: آزادمرد به انسان‌های بی پناه و حریم افراد مظلوم تجاوز نمی‌کند بنابراین هدف در زندگی فردی، خانوادگی و اجتماعی باید تربیت انسان باشد.
وی، تربیت انسان را از مبانی فکری امام (ره) دانست و بیان کرد: یکی از مبانی فکری امام (ره) این بود که برای داشتن جامعه سالم که در آن کسی رشوه نگیرد، اختلاس نکند و برای رسیدن به پست و مقام خود را به ذلت نکشاند، نیازمند تقویت زیربنا‌های تربیت هستیم.
نماینده، ولی فقیه در گیلان با تاکید براینکه بزرگ‌ترین هدف مربی در مراکز آموزشی باید تربیت انسان باشد، خاطرنشان کرد: انسان برای رسیدن به مقام نباید تلاش کند.
آیت الله فلاحتی، پاک‌ترین نهاد در کره زمین را نهاد مرجعیت ذکر کرد و یادآور شد: مرجعیت یک مقام است، اما مراجع برای رسیدن به این مقام تلاش نکردند بلکه این عنایت خداوند به بندگان است.
وی با اشاره به نصیحت شیطان به حضرت عیسی (ع)، اظهار کرد: هرگز انسانی که از اشتباه خود برگشته، را نباید سرزنش کرد، زیرا خودش سرزنش دیده است.
امام جمعه رشت به بخشایش خداوند نسبت به بندگان اشاره کرد و افزود: خدای متعال همیشه بندگان خود را دوست دارد و تمام ابزار‌ها را در اختیار او قرار داده تا کافر و مشرک نشود.

انتهای پیام/آ

خدا تمام ابزار‌ها را در اختیار انسان قرار داده تا کافر نشود

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه خبر سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۶۲۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نهاد کتابخانه‌ها با کمیته امداد تفاهمنامه امضا می‌کند

به گزارش خبرگزاری مهر، نشست امضای تفاهمنامه همکاری نهاد کتابخانه های عمومی کشور با کمیته امداد امام خمینی (ره) فردا یکشنبه ۹ اردیبهشت در دفتر مرکزی کمیته امداد امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

این تفاهمنامه با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی، راه اندازی مراکز مشاوره در کتابخانه های عمومی و اجرای طرح «راه زندگی» با حضور مهدی رمضانی دبیر کل نهاد کتابخانه های عمومی کشور و رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

برنامه مورد اشاره فردا یکشنبه ۹ اردیبهشت از ساعت ۱۵ تا ۱۷ در فتر مرکزی کمیته امداد امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

کد خبر 6090181 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • برپایی نمایشگاه دائمی مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین
  • اگر جریان علمی در کنار جریان دفاعی نبود بازدارندگی رقم نمی‌خورد
  • تعالی آموزش و پرورش بالندگی ایران اسلامی را به همراه دارد
  • آیت الله نورمفیدی: با توجه به اهمیت تعلیم و تربیت معلمان باید از میان بهترین‌ها انتخاب شوند
  • اگر جریان علمی در کنار جریان دفاعی نبود بازدارندگی رقم نمی خورد
  • مورد عجیب بودجه جامعه‌المصطفی؛ بیشتر از بودجه دانشگاه‌های علم و صنعت و علامه طباطبایی!
  • رئیس جمهور: آموزش و پرورش نه مسئله با اولویت، بلکه مسئله اول کشور است
  • معلمی سنگین‌ترین مسوولیت عالم است
  • نهاد کتابخانه‌ها با کمیته امداد تفاهمنامه امضا می‌کند
  • درخواست رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها برای تدوین بسته عملیاتی ساماندهی دانشگاه هنر