Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد،  در ابتدا فرمانده حوزه مقاومت بسیج روح الله ناحیه مرکزی یزد ضمن تقدیر و تشکر از فرمانده ناحیه‌ی مرکزی و فرماندهان پایگاه‌ها و جمع حاضر با اشاره به اهمیت و تاثیر حلقه‌های صالحین، هدف از برگزاری این کارگاه را ایجاد توانمندی‌های اولیه در سرگروه‌های حلقه‌های صالحین به منظور پذیرش و اداره صحیح حلقه‌های معرفتی و ارتقای دانش و مهارت درراستای معرفتی، بصیرتی و تربیتی خواند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/د

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۶۲۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخابات مرحله دوم در 200 شعبه گنبد کاووس انجام می شود

به گزارش خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، «حمید رضا بهمنی نژاد» در جلسه مشترک مسئولان برگزار کننده مرحله دوم انتخابات شهرستان گنبدکاووس که با حضور استاندار گلستان برگزار شد اظهار کرد: براساس تبصره ۴ ماده ۱۰ قانون انتخابات، تمامی رأی دهندگان مرحله دوم منحصراً در حوزه انتخابیه ای که در مرحله اول انتخابات رأی داده اند شرکت خواهند نمود و کسانی که در مرحله اول در هیچ یک از حوزه های انتخابیه رأی نداده باشند نیز می توانند در مرحله دوم انتخابات شرکت کنند.
 
به گفته وی؛ تمهیدات لازم به منظور برگزاری انتخاباتی قانونمند و سالم پیش بینی شده که در همین رابط جلسه با نامزدهای راه یافته به مرحله دوم و همچنین نشست با  ائمه جمعه و علمای شهرستان و برنامه های مختلف آموزشی و توجیهی در دستور کار قرار دارد.
 
گفتنی است؛ استان گلستان دارای ۶ حوزه انتخابیه بوده که در مرحله اول، منتخبان مردم در ۵ حوزه انتخابیه مشخص شده و در حوزه انتخابیه گنبد کاووس به دلیل عدم کسب حداقل بیست درصد از کل آراء توسط هیچ یک از نامزدها، انتخابات در این حوزه با رقابت بین دو نفر از نامزدهای راه یافته به مرحله دوم در روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.
 
انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • قدرت امروز ایران به دلیل روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران است
  • نقش روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی
  • شهادت ۲ فرمانده جماعت اسلامی لبنان در حمله رژیم صهیونیستی
  • اجرای ۶۰ طرح محرومیت‌زدایی در پلدشت
  • کمین ترکیبی حزب الله لبنان برای کاروان نظامی صهیونیست‌ها در کفرشوبا
  • کادرسازی برای نظام جمهوری اسلامی اولویت حلقه صالحین باشد
  • حمله پهپادی حزب الله به یک پایگاه توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی
  • دوره جامع کنشگر _ کارشناس جمعیت در گیلان برگزار شد
  • محسن رضایی:باید از ظرفیت فرماندهان ارشد جنگ برای تربیت راویان جوان بهره برد
  • انتخابات مرحله دوم در 200 شعبه گنبد کاووس انجام می شود