Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@07:42:11 GMT

فِدیه به چه افرادی تعلق می‌گیرد؟ + فیلم

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۶۲۶۰۹

فِدیه به چه افرادی تعلق می‌گیرد؟ + فیلم

‍‍‍‍‍‍

حجت الاسلام والمسلمین مهدی آذر طوسی خطیب و کارشناس امور دینی در گفتگو با خبرنگار حوزه قرآن و عترت  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به احکام شرعی ماه مبارک رمضان، درباره ادای روزه‌ی قضای سال گذشته و حکم به‌جای آوردن آن اظهار کرد: اگر کسی بیماری داشت که به مدت یکسال طول کشید، تکلیف قضای ماه رمضان چه می‌شود؟ در اینجا پاسخ این است که اگر کسی بیماریش از یک رمضان تا رمضان بعدی طول بکشد، رمضان اول قضا ندارد و فقط فِدیه دارد، اما رمضان دوم چون درمان شده است، حتما باید قضای روزه ها را به‌جا آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: فِدیه آن برای هر روز مبلغی حدود هفتصد و پنجاه گرم طعام است که شامل برنج، گندم و ماکارانی و ... می‌شود. منتهی باید دقت کنید که به فقیر حتما باید هفتصد و پنجاه گرم طعام برسد و دادن پول حقی را ادا نمی‌کند و فایده ندارد. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: احکام شرعی رمضان98 رمضان روزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۶۲۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلید اولیه پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی منتشر شد

به گزارش خبرنگار مهر، آزمون کتبی پنجاه و یکمین آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی در صبح روز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در دانشگاه‌های علوم پزشکی محل آزمون با حضور ۱۲ هزار و ۳۵۸ نفر برگزار شد.

کلید اولیه آزمون امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی منتشر شده است. داوطلبان از صبح امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت تا ساعت ۲۴ سه شنبه ۱۸ اردیبهشت فرصت دارند به صورت اینترنتی اعتراض خود را ثبت کنند.

پیش بینی می‌شود کارنامه حاوی نمره و رتبه داوطلبان آزمون دستیاری پزشکی تا یک ماه بعد از آزمون در اختیار داوطلبان قرار گیرد که بتوانند نسبت به انتخاب رشته خود اقدام کنند.

براساس اعلام دکتر باقری فرد معاون آموزشی وزارت بهداشت، نتایج اولیه به صورت کارنامه در نیمه دوم خردادماه ۱۴۰۳ اعلام می شود و امکان انتخاب رشته برای داوطلبانی که بر اساس مفاد راهنمای مربوطه نمره لازم را کسب کرده اند فراهم می‌شود.

کد خبر 6096845

دیگر خبرها

  • جام جهانی تیراندازی| دست رستمیان از کسب مدال کوتاه ماند
  • کیفیت آب بندی درب و پنجره در سیل ایتالیا را حتما ببینید!
  • صعود هانیه رستمیان به فینال جام جهانی باکو
  • تولد پنجاه و شش نوزاد از ابتدای امسال در بیمارستان کیش
  • آموزش روز پنجم، مرغ خامه‌ای
  • آنچه در یکصد و پنجاه و دومین جلسه شورای شیراز گذشت
  • جایزه نوبل ادبی باید به فردوسی تعلق می‌گرفت
  • فقط دو ستاره آنچلوتی پنجاه جام دارند!
  • کلید اولیه پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی منتشر شد
  • اگر به شورولت علاقه داری، این نوا را حتما ببین!