Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال جهان - باشگاه لیورپول در نظر دارد قرارداد یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی خود را تمدید کند. ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۴ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، یورگن کلوپ از زمانی که در سال 2015 هدایت تیم فوتبال لیورپول را برعهده گرفت، این تیم را رفته‌رفته متحول کرد و سرخپوشان مرسی‌ساید با حضور این سرمربی آلمانی به مدعیان قهرمانی در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس بازگشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بندرنشینان با وجود اینکه قهرمانی در رقابت‌های فصل اخیر لیگ برتر انگلیس را تنها با یک امتیاز اختلاف به منچسترسیتی واگذار کردند، در رقابت‌های لیگ قهرمانان اما نمایش شگفت‌انگیزی از خود به نمایش گذاشتند و شنبه شب در ورزشگاه واندا متروپولیتانو شهر مادرید با غلبه بر تاتنهام جام قهرمانی این رقابت‌ها را بالای سر بردند.

نشریه «دیلی‌میل» انگلیس گزارش داد با وجود اینکه از قرارداد کنونی یورگن کلوپ 51 ساله با باشگاه لیورپول سه سال دیگر باقی مانده است، سران این باشگاه که از عملکرد این سرمربی آلمانی راضی هستند، قصد دارند پاداش عملکرد وی در این تیم را با ارائه پیشنهاد تمدید قرارداد بلند مدت و البته افزایش دستمزد سالیانه وی از 7 میلیون پوند به 10 میلیون پوند بدهند.

مورینیو: جدال لیورپول و تاتنهام بیشتر یک بازی لیگ برتری بود تا یک فینال لیگ قهرمانان!ونگر: لیورپول بازی خیلی متوسطی به نمایش گذاشت/ بازیکنان تاتنهام 100 درصد خود را باور نداشتند

لیورپول با سرمربیگری کلوپ برای ششمین بار فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد و پس از رئال مادرید با 13 قهرمانی و میلان با 7 قهرمانی، در رده سوم پرافتخارترین تیم‌های تاریخ این رقابت‌ها لقب گرفت. قطعاً هدف بعدی مردان کلوپ حمله به جام قهرمانی لیگ برتر خواهد بود، جامی که 30 سال در حسرت کسب آن هستند.

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط یورگن کلوپ لیگ برتر انگلیس لیگ قهرمانان اروپا لیورپول

منبع: تسنیم

کلیدواژه: یورگن کلوپ لیگ برتر انگلیس لیگ قهرمانان اروپا لیورپول یورگن کلوپ لیگ برتر انگلیس لیگ قهرمانان اروپا لیورپول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۶۳۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان اعلام رسمی تمدید قرارداد تونی کروس مشخص شد

تونی کروس در رئال مادرید می ماند.

طرفداری | پس از اتمام مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، تمدید قرارداد تونی کروس با رئال مادرید رسمی می شود.

به گزارش کادناسر، تونی کروس برای تمدید قرارداد با رئال مادرید تا تابستان 2025 به توافق رسیده است. پس از اتمام مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان یعنی پس از بازی برگشت مقابل بایرن مونیخ در هفته آینده، تونی کروس رسماً اعلام خواهد کرد که در رئال مادرید می ماند و یک سال دیگر نیز پیراهن این تیم را تن می کند.

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • می‌ترسم لیورپول با اسلوت مثل یونایتد شود!
  • گرام سونس: محمد صلاح خودخواه‌ترین بازیکنی است که به عمرم دیده‌ام
  • نیمکت‌های داغ فوتبال اروپا؛ کدام تیم‌ها سرمربی‌شان را عوض می‌کنند؟ / آن تایم
  • اولین دستیار کلوپ ساز جدایی از لیورپول کوک کرد
  • پیشنهاد ضد بارسای ناپولی: فکر جدایی را هم نکن!
  • یورگن کلوپ، مرد هزار چهره! تیزر جالب کمپانی آلمانی مشاوره مالی با حضور سرمربی لیورپول / فیلم
  • زمان اعلام رسمی تمدید قرارداد تونی کروس مشخص شد
  • افشاگری از درگیری جنجالی صلاح و کلوپ؛ دلت می‌خواد برگردی روی نیمکت؟
  • مقصد احتمالی یورگن کلوپ: بازگشت به خانه
  • پرسپولیس دنبال تخفیف در تمدید قرارداد اوسمار