Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه آزاد گفت: دانشگاه آزاد اسلامی پرچم تحول در کشاورزی را در دست گرفته و تلاش دارد با برنامه‌ریزی و امکاناتی که دارد، در این حوزه تحول‌آفرین باشد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمدمهدی طهرانچی، رئیس دانشگاه آزاد در جلسه شورای دانشگاه آزاد البرز گفت: دانشگاه آزاد سرمایه قوی و پشتوانه محکم مردمی دارد و حرکتی رو به جلو را در پیش گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طهرانچی با بیان اینکه دانشگاه آزاد پرچم تحول در کشاورزی را در دست گرفته، افزود: اعضای هیات علمی مهمترین سرمایه دانشگاه آزاد اسلامی هستند که می‌توانند به تعالی این دانشگاه کمک کنند.
وی بیان کرد: دانشگاه آزاد البرز ۶۸۰ عضو هیأت علمی در اختیار دارد که همفکری و برنامه‌های آن‌ها می‌تواند منجر به پیشرفت این دانشگاه در استان البرز شود.
در این جلسه حسن برهانی‌فر به ارائه گزارشی از وضعیت دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز پرداخت و گفت: دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز با دارا بودن ۴۵ هزار دانشجو و فضا‌های مناسب آموزشی و پژوهشی، توانسته در نظام رتبه‌بندی سایماگو در بین دانشگاه‌های کشور رتبه ۴۳ و در بین واحد‌های دانشگاه آزاد اسلامی رتبه سوم را کسب کند.
همچنین رئیس دانشگاه آزاد با حضور در مجتمع کارگاهی و آزمایشگاه شهید عباسپور، از کارگاه طراحی مدل و قالب و آزمایشگاه‌های متالوژی و جوشکاری، شکل دادن فلزات، مرجع بتن و کارگاه نقشه‌برداری بازدید و پیشنهاد‌هایی برای استفاده و بهره‌برداری بیشتر از تجهیزات و امکانات آزمایشگاهی ارائه کرد.
وی از آزمایشگاه‌های دانشکده دامپزشکی واحد کرج شامل آزمایشگاه بافت‌شناسی، بهداشت و کنترل کیفی موادغذایی، بیوشیمی و موادغذایی بازدید کرد و از رئیس واحد البرز خواست تا کلینیک واحد کرج با شرایط خاص و بکارگیری اعضای هیات علمی این گروه، در ساعت‌های غیراداری فعالیت داشته باشد.
عضو هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی در ادامه بازدید دوساعته خود از واحد کرج، از نمایشگاه دستاورد‌های پژوهشی این واحد و محصولات دانش بنیان ارائه شده همچون «استحصال فلزات طلا، نقره، سلنیوم، پالادیوم، پلاتین و تلوریوم»، «اپلیکیشن دانشگاه»، «شبکه برقراری ارتباط صوتی بین استاد و دانشجو»، «رایانه دیواری»، «پیچ و پلاک ارتوپدی»، «انواع کیت‌های استخراج دی. ان. ای»، «مواد مصرفی استاندارد آزمایشگاه‌ها و کیت‌های آزمایشگاهی» و «دمنوش‌های گیاهی» دیدن کرد و با پژوهشگران حاضر در این نمایشگاه به گفتگو پرداخت.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی همچنین در نشست تخصصی تحول در علوم انسانی با محوریت بیانیه گام دوم که با حضور حجت‌الاسلام عبدالحسین خسروپناه معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی و اساتید گروه علوم انسانی واحد کرج برگزار شد، حضور یافت و به ایراد سخنرانی پرداخت.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: رئیس دانشگاه آزاد دانشگاه آزاد کرج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۶۳۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتایج سومین المپیاد تخصصی برق دانشگاه آزاد اشکذر اعلام شد

مهدی دهقانی اشکذری عضو هیئت علمی گروه برق و دبیر برگزاری سومین المپیاد تخصصی برق در دانشگاه آزاد اسلامی اشکذر در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا اعلام کرد که سومین المپیاد تخصصی برق ویژه هنرجویان رشته برق استان یزد در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اشکذر برگزار شد.

وی اضافه کرد: هدف از برگزاری این المپیاد انجام آزمون‌های تئوری و عملی و معرفی نفرات برتر هنرستان‌های استان یزد در برای جذب در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اشکذر و معرفی این افراد به صنعت و آموزشگاه‌ها بود.


 
عضو هیئت علمی گروه برق و دبیر برگزاری سومین المپیاد تخصصی برق در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اشکذر افزود: این المپیاد به صورت استانی و با مشارکت اداره‌کل آموزش و پرورش استان یزد و با حمایت شرکت شیوا امواج و شرکت آریان نیرو در دو محور طراحی مدار‌های فرمان و قدرت و طراحی و اجرای مدار‌ها توسط کنترل کننده‌های منطقی برگزار شد و در مجموع ۶۰ شرکت‌کننده از هنرستان‌های شهید رجایی، شهید چمران و شهید منتظر قائم و ذکایی یزد، شهید چمران میبد، شهید باهنر بافق، عباس ابن علی تفت، شهید مدنی زارچ، شهید بهشتی مهریز و هنرستان نمونه دولتی خادمی شهرستان اشکذر در این المپیاد شرکت کردند که پس از برگزاری آزمون‌های تئوری و عملی، ۶ نفر برگزیده آزمون تئوری و تیم هنرستان عباس ابن علی شهرستان تفت برگزیده آزمون عملی شدند.

دهقانی اشکذری متذکر شد: در حاشیه برگزاری این المپیاد، دانش‌آموزان از امکانات و تجهیزات رشته مهندسی برق دانشگاه از جمله آزمایشگاه‌های PLC و کارگاه مدار فرمان، کارگاه اتوماسیون، کارگاه PLD کنترل بازدید کردند.
 
وی تشریح کرد: در پایان این المپیاد ایمان باقریان تفتی و امیر محمد دره شیری به ترتیب به عنوان نفرات اول و دوم از هنرستان عباس ابن علی تفت و محمدمهدی یاوری فرد، سید سجاد امامی و امیر حسین خانی از هنرستان شهید چمران یزد و محمد اسلامی مهدی‌آبادی از هنرستان شهید منتظر قائم یزد به عنوان نفرات برتر المپیاد معرفی شدند و در مراسمی که در سالن اجتماعات دانشکده تحصیلات تکمیلی واحد اشکذر با حضور مسئولان دانشگاه برگزار شد از آنان تجلیل شد.

عضو هیئت علمی گروه برق و دبیر برگزاری سومین المپیاد تخصصی برق در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اشکذر عنوان کرد: : هنرجویان برگزیده به شرط انتخاب دانشگاه آزاد اسلامی واحد اشکذر برای ادامه تحصیل از تخفیف شهریه در دوران تحصیلی برخوردار خواهند شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نتایج سومین المپیاد تخصصی برق دانشگاه آزاد اشکذر اعلام شد
  • سرپرست حوزه معاونت توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد رشت معرفی شد
  • تدوین اساسنامه صندوق ذخیره مزایای پایان خدمت کارکنان دانشگاه آزاد/ تحول اداری به‌زودی آغاز می‌شود
  • از گشایش مجتمع آزمایشگاهی ـ تحقیقاتی تا انعقاد قرارداد با گروه صنعتی زرنام
  • از گشایش مجتمع آزمایشگاهی ـ تحقیقاتی تا انعقاد قرارداد با یک گروه صنعتی
  • 3 پیشنهاد برای بهینه‌سازی عملیات توزیع در حوزه لجستیک و تجارت الکترونیک
  • علت محبوبیت رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی در کشورمان چیست؟
  • اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی به کار خود پایان داد
  • مجتمع آزمایشگاهی و تحقیقاتی دانشگاه آزاد اسلامی البرز افتتاح شد
  • فعالیت ۲۰۰ تشکل دانشجویی و ۱۰۰ تشکل فعال استادی در دانشگاه آزاد