Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر صندوق بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر خراسان شمالی گفت: هم اینک آمار بیمه شدگان زنان عضو صندوق روستایی عشایری شیروان ۲۰ درصد است که این میزان در استان ۱۷ درصد است.

محمدرضا غلام زاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهارداشت: مجموع کل بیمه شدگان زنان روستایی عشایری عضو این صندوق در خراسان شمالی، هشت هزار و 100 نفر است که در شیروان این آمار هزار و 870 نفر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 

مدیر صندوق بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر خراسان شمالی، با بیان اینکه اقبال بانوان این شهرستان برای بیمه روستایی عشایری نسبت به استان بالاتر است، گفت: بیشترین بیمه شدگان زن عضو این صندوق در خراسان شمالی در رده سنی 30 تا 50 سال است ولی در شیروان افرادی که زیر 30 سال هستند گرایش به بیمه پیدا کرده اند و بیشتر افراد زیر 30 سال این بیمه در استان مربوط به شیروان است.

 

غلام زاده هزار و 210 نفر از بیمه شدگان زن در این شهرستان را مربوط به روستا و افراد سرپرست خانوار تحت پوشش کمیته امداد عنوان کرد و افزود: بانوانی که تحت عضویت این صندوق هستند باید ساکن روستا، عضو اتحادیه قالیبافان، تحت پوشش میراث فرهنگی و غیره باشند.


مدیر صندوق بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر خراسان شمالی گفت: کمترین مبلغ پرداختی بیمه روستایی عشایری سطح یک سالانه دو میلیون و 700 هزار ریال و بیشترین آن 6 میلیون و 600 هزار ریال است که بر اساس تعهد دولت، دوبرابر این مبلغ توسط دولت پرداخت خواهد شد. 

پایان پیام/641

منبع: شبستان

کلیدواژه: راهپیمایی روز قدس روز قدس خبرگزاری شبستان استان بوشهر دهه کرامت مسجد ارتحال امام ره روز جهانی قدس مهارت آموزی بیمه روستایی عشایری زنان بیمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۶۳۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۴۲ درصدی بارش‌ها در خراسان شمالی نسبت به سال گذشته

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی خراسان شمالی گفت: میزان بارش در خراسان شمالی طی سال آبی جاری به نسبت سال گذشته ۴۲ درصد افزایش یافته است.

مهری هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خراسان شمالی، اظهار کرد: میزان بارش در خراسان شمالی طی سال آبی جاری به نسبت سال گذشته ۴۲ درصد افزایش یافته است.

وی افزود: این میزان نسبت به دوره آماری شش درصد کاهش داشته است که نشان می‌دهد همچنان با کمبود بارندگی به نسبت دراز مدت مواجه هستیم.

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: میزان بارندگی در هفته دوم اردیبهشت نرمال و هفته‌های سوم و چهارم بیش از حد نرمال پیش‌بینی شده است.

هاشمی انجام محلول‌پاشی زمین‌های زراعی را در صورت شرایط جوی مساعد مناسب ارزیابی کرد و گفت: مسافران، دامداران و خودروها از اتراق در کنار مسیل‌ها خودداری کنند.

کد خبر 748663

دیگر خبرها

  • رشد ۴۲ درصدی بارش‌ها در خراسان شمالی نسبت به سال گذشته
  • تمدید اعتبار بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی در خوزستان
  • ۲۵ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت جذب می‌شوند
  • ۴.۵ میلیون زوج نابارور تحت پوشش بیمه قرار گرفتند
  • تمدید اعتبار بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی و ۵ دهک اول درآمدی در خوزستان
  • تمدید اعتبار  سیستمی پوشش بیمه ای بیمه شدگان روستایی و سلامت همگانی ایرانیان 5 دهک اول درآمدی
  • ​بیمه شدگان تامین اجتماعی فورا بخوانند
  • تیم‌های برتر مسابقات والیبال ساحلی خراسان شمالی مشخص شدند
  • رهاسازی ۷ هزار قطعه ماهی گرمابی در مزارع شیروان
  • سفر جاده‌ای به خراسان رضوی ۱۷ درصد افزایش یافت