Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی کاراته برای شرکت در چهارمین مرحله لیگ برتر در سال 2019 فردا شب راهی شانگهای می‌شود.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از سایت فدراسیون کاراته، چهارمین مرحله لیگ برتر کاراته وان 17 تا 19 خرداد ماه با حضور 543 کاراته کا از 76 کشور در شهر شان‌گهای چین برگزار می‌شود و تیم ملی کاراته کشورمان ساعت 21:20 فردا(سه شنبه 14 خردادماه) با پرواز مستقیم عازم این پیکارها خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در بخش بانوان، فاطمه صادقی در کاتا انفرادی، سارا بهمنیار، طراوت خاکسار، رزیتا علیپور، شیما آل سعدی وحمیده عباسعلی در بخش کومیته به این رقابت‌ها اعزام خواهند شد.

 

هدایت بانوان ملی‌پوش کشورمان را سیده ستاره موسوی برعهده دارد اما در بخش مردان نیز ابوالفضل شهرجردی در کاتا انفرادی، مجید حسن نیا، امیر مهدی‌زاده، هامون درفشی پور، امیررضا میرزایی، سیدعلی کریمی، بهمن عسگری، علی اصغر آسیابری، ذبیح اله پورشیب، مهدی خدابخشی، مهدی قراری زاده، سجاد گنج زاده و صالح اباذری  در این مسابقات حضور خواهند داشت.

 

سیدشهرام هروی به عنوان سرمربی و شهاب سلطانی به عنوان مربی هدایت ملی‌پوشان کشورمان را برعهده خواهند داشت.

 

برنامه مسابقات که از روز جمعه آغاز می‌شود به ترتیب ذیل است:

 

جمعه 7 ژوئن( 17 خردادماه)
مسابقات مقدماتی
کاتای انفرادی بانوان و کاتای تیمی مردان
اوزان 60-، 67- و 75- کیلوگرم مردان
و اوزان 50- و 55- کیلوگرم بانوان

 

شنبه 8 ژوئن(18خردادماه)/
مسابقات مقدماتی
کاتای انفرادی مردان و کاتای تیمی بانوان
اوزان 61-، 68- و 68+ کیلوگرم بانوان
و اوزان 84- و 84+ کیلوگرم مردان

یکشنبه 9 ژوئن(19 خردادماه)/
رده بندی و فینال دو بخش کاتا و کومیته

 

  کاراته

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمپین ستاره ها کاراته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۶۳۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بابل قهرمان مسابقات بدمینتون منطقه ۳ دانشگاه آزاد شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم بدمینتون کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل قهرمان مسابقات منطقه ۳ دانشگاه آزاد شد.

مسابقات یک‌روزه بدمینتون کارکنان واعضای هیئت علمی دانشگاه‌ آزاد اسلامی منطقه ۳ (گیلان، مازندران، گلستان) با حضور سه تیم از واحد‌های دانشگاهی آمل، قائم‌شهر و بابل به‌صورت تیمی، انفرادی و دوبل دونفره به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل برگزار شد.

در بخش تیمی، تیم‌های بابل، قائم‌شهر و آمل به ترتیب اول تا سوم شدند و در بخش انفرادی هم حبیب اصغرپور از واحد علی‌آبادکتول و ایمان قنبری از واحد بابل عناوین نخست و دوم را به دست آوردند و صبا جهانگیر و کمیل محسنی هر دو از واحد آمل به‌طور مشترک سوم شدند.

همچنین در مسابقات رشته تنیس روی میز منطقه ۳ تیم دانشگاه آزاد اسلامی تیم واحد ساری اول شد، واحد جویبار به رتبه دومی رسید و واحد بابل هم سوم شد.

در بخش انفرادی هم محمدرضا قنبری از جویبار عنوان نخست را کسب کرد، شعبانپور از جویبار دوم شد و حسن هادی‌نژاد از واحد بابل و نقی‌پور از واحد ساری به‌طور مشترک سوم شدند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بابل قهرمان مسابقات بدمینتون منطقه ۳ دانشگاه آزاد شد
  • گلف بازان قم در مسابقات قهرمانی ایران درخشیدند
  • معرفی داوران و ناظران هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال مردان
  • رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد
  • معرفی تنیسورهای برتر مسابقات تور جهانی تنیس جوانان
  • مرحله سوم اردوی تیم ملی کاتا بانوان از ۱۰ اردیبهشت
  • مازندران قهرمان دو رده سنی کاراته کشور
  • حذف کماندار کیش از رقابت‌های کاپ جهانی شانگهای
  • گرایی بازهم به تیم ملی کشتی دعوت نشد!
  • علاوه بر ۲ انتخابی بزرگ؛ چه فرنگی‌کارانی به بوداپست می‌روند؟