Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هوانوردی و امورفرودگاهی پیام از آمادگی فرودگاه پیام البرز به دلیل تعطیلی ۵ ساعته فرودگاه های استان تهران در سالروز ارتحال حضرت امام (ره) خبر داد و گفت: فرودگاه پیام البرز در روز ۱۴ خرداد آماده پروازهای اضطراری است.

« منوچهر اتقایی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز در خصوص اعلام خبر آمادگی پروازهای اضطراری از فرودگاه پیام در روز ارتحال حضرت امام(ره) گفت: فرودگاه پیام البرز در روز ۱۴ خرداد آماده پروازهای اضطراری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون هوانوردی و امورفرودگاهی با اشاره به تعطیلی فرودگاه پیام البرز به دلیل تعطیلی ۵ ساعته فرودگاه های استان تهران در سالروز ارتحال حضرت امام (ره) افزود: پروازهای عبوری از فاصله ۳۰ مایلی تا ارتفاع بی نهایت از فضای تهران در سالروز رحلت حضرت امام(ره) ممنوع است.

 

وی توضیح داد: پروازهایی که در فضای تهران به هر دلیلی نیاز به استفاده از خدمات هوایی داشته باشند در روز ۱۴ خرداد می توانند از فرودگاه پیام البرز استفاده کنند.

 

اتقایی ادامه داد: زیرساخت های لازم و برنامه ریزی های پیش بینی شده در این خصوص با هدف ارائه خدمات هوایی در نظر گرفته شده است.

 

معاون هوانوردی و امور فرودگاهی پیام البرز خاطرنشان کرد: همزمان با برپایی آئین سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) پروازهای فرودگاه های تهران به مدت ۵ ساعت از ساعت ۱۶ تا ۲۱ تعطیل است.

 

 

 

 

پایان پیام/564

منبع: شبستان

کلیدواژه: راهپیمایی روز قدس روز قدس خبرگزاری شبستان استان بوشهر دهه کرامت امام خمینی ره ارتحال امام ره روز جهانی قدس مهارت آموزی سالروز ارتحال امام ره پروازهای فرودگاه پیام فرودگاه پیام البرز ۱۴ خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۶۳۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لغو پروازهای شرکت هواپیمایی ایران‌ایر تهران-ایلام و بالعکس

مدیر فرودگاه شهدای ایلام از لغو پروازهای امروز شرکت هواپیمایی ایران‌ایر در مسیر ایلام به تهران و بالعکس به دلیل شرایط نامساعد جوی خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، وحید فروغی‌زاده امروز در خصوص لغو پروازهای شرکت هواپیمایی ایران‌ایر در مسیر ایلام به تهران و بالعکس، اظهار داشت: حسب اطلاعیه شرکت هواپیمایی ایران‌ایر به اطلاع می‌رساند، پرواز شماره 3351 و 3350 تهران ایلام تهران این شرکت به دلیل شرایط نامساعد جوی مسیر باطل اعلام شد.

مدیر فرودگاه شهدای ایلام، افزود:به دلیل شرایط نامساعد هوا و پایین‌بودن دید افقی این پرواز باطل شد.

انتهای پیام/180/

دیگر خبرها

  • البرز آماده مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی می‌شود
  • پروازهای تهران به ایلام لغو شد
  • لغو پروازهای شرکت هواپیمایی ایران‌ ایر تهران - ایلام و بالعکس
  • لغو پروازهای شرکت هواپیمایی ایران‌ایر تهران-ایلام و بالعکس
  • بهره برداری از محل جدید اعزام و آماده سازی پروازهای هواپیمایی کیش
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت
  • اعزام زائران به سفر حج از بوشهر ۴ و ۵ خرداد
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • حرکت دسته عزاداری در روز شهادت امام جعفر صادق (ع) در تهران برگزار می شود
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول