Web Analytics Made Easy - Statcounter

بایرامی با بیان اینکه یادمان شهدای گمنام ماسال به عنوان یک مرکز فرهنگی پویا و تاثیرگزار می‌تواند مطرح شود، گفت: پویش عمومی ثبت خاطرات و اسناد شهداء به زودی راه اندازی می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ماسال، «عباس بایرامی» صبح امروز(دوشنبه، 13خرداد) در جلسه هیئت امنای گلزار شهدای گمنام ماسال که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: شهرستان ماسال یک شهر توریستی و مسافرپذیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس با اشاره به موقعیت مکانی مناسب شهدای گمنام ماسال، افزود: گلزار شهدای گمنام این شهرستان می‌تواند فضای مناسب معنوی همراه با امکانات فرهنگی و رفاهی برای گردشگران فراهم آرود.

 

وی با بیان اینکه در استان گیلان 48 یادمان شهدای گمنام در 48 نقطه استان احداث شده است، گفت: گیلان از نظر احداث یادمان‌های شهدای گمنام در کشور از استان‌های پیشرو است.

 

بایرامی با تاکید بر اینکه یادمان شهدای گمنام ماسال به عنوان یک مرکز فرهنگی پویا و تاثیرگزار می‌تواند مطرح شود، تصریح کرد: باید در راستای احداث یادمان شهدای گمنام سریعا اقدامات لازم صورت گیرد.

 

مدیر کل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس، دفاع مقدس را میراث گرانبهای ملت ایران دانست و خاطرنشان کرد: باید با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و ثبت خاطرات رزمندگان و شهدا، این میراث را برای آیندگان حفظ کنیم.

 

وی اظهار کرد: سوژه های بسیار جذابی از خاطرات و جانفشانی شهداء و رزمندگان گیلانی برای استفاده هنرمندان و خبرنگاران وجود دارد که باید این موارد را ثبت و نگهداری کنیم.

 

بایرامی با تاکید بر اینکه باید خاطرات شفاهی پدران و مادران شهدا را به صورت مستند تهیه کنیم، افزود: پویش عمومی ثبت خاطرات و اسناد شهداء به زودی راه اندازی می‌شود.

 

 

پایان پیام/526

منبع: شبستان

کلیدواژه: راهپیمایی روز قدس روز قدس خبرگزاری شبستان استان بوشهر امام خمینی ره دهه کرامت زکات فطریه ارتحال امام ره روز جهانی قدس جمع آوری اسناد شهدا شهدای گمنام ماسال یادمان شهدای گمنام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۶۳۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظات خداحافظی غم‌بار بستگان با شهدا در رفح+ فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه قدس الاخباریه، منابع محلی تصاویری منتشر کرده اند که به لحظات خداحافظی بستگان و آشنایان با شهدای غزه در شهر رفح در جنوب این باریکه مرتبط است.

این در حالی است که وزارت بهداشت فلسطین امروز اعلام کرد ارتش رژیم صهیونیستی در ۲۴ ساعت گذشته ۳ کشتار و جنایت دیگر را در حق فلسطینیان در این باریکه مرتکب شده است.این وزارتخانه افزود که در این حملات ۳۴ فلسطینی به شهادت رسیده و ۶۸ نفر دیگر زخمی شدند. هنوز بیش از ۸۰۰۰ نفر هم مفقود و زیر آوار هستند. شمار شهدای جنگ علیه غزه از هفتم اکتبر گذشته تاکنون به ۳۴ هزار و ۴۸۸ نفر و شمار مجروحان نیز به ۷۷ هزار و ۶۴۳ نفر رسیده است. ۷۲ درصد از شهدا و مجروحان نیز زن و کودک هستند.

کد خبر 6092067 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • لحظات خداحافظی غم‌بار بستگان با شهدا در رفح+ فیلم
  • مشارکت شهرداری در احداث یادمان شهدای جاویدالاثر تکاب
  • شهرداری‌ها متصدی حفظ و نگهداری گلزار شهدا هستند
  • برگزاری نشست بصیرتی و جهاد تبیین در تپه شهدای گمنام خوی + تصاویر
  • تشییع و تدفین چهار شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق(ع) در استان کرمان
  • کرمان در ایام شهادت امام صادق(ع) میزبان شهدای گمنام است
  • شهدای گمنام مظلوم هستند/ ساخت فیلم کالدو
  • تجلیل از خانواده‌های شهدای ورزشکار در رشت
  • بزرگداشت شهیده راحله روشنگر شهید مدافع سلامت ماسال
  • ادای احترام معاون پارلمانی رئیس جمهور به شهدای گمنام سمنان