Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@00:24:15 GMT

داوری: کولاکوویچ از اول گفت امسال آماده‌تریم

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۶۳۷۴۸

داوری: کولاکوویچ از اول گفت امسال آماده‌تریم

سرپرست فدراسیون والیبال گفت: اتفاقات هفته اول لیگ ملت ها می‌تواند در ژاپن نیز تکرار شود.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی والیبال ایران شروع مقتدرانه ای در لیگ ملت های والیبال 2019 داشت تا این موضوع بهانه ای برای گفت و گو با سرپرست فدراسیون والیبال شود. مشروح گفت و گوی افشین داوری با سایت فدراسیون درباره آخرین وضعیت تیم ملی، ارزیابی از عملکرد ملی پوشان، پیش بینی دیدارهای هفته دوم و میزبانی ایران در لیگ ملت ها در ادامه می آید:


*تیم ملی شروع بسیار خوبی در مسابقات لیگ ملت‌ها داشت و سه برد ارزشمند کسب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارزیابی شما از عملکرد تیم ملی چیست؟


تیم ملی ایران متشکل از 14 بازیکن، در هفته اول حضور خوبی داشتند و کادر فنی بسیار عالی عمل کردند. تیم ما یک ملت بود و دعای خیر همه مردم که والیبال را دوست دارند، پشت سر تیم بود. ابتدا می‌خواهم به دیدار با ایتالیا اشاره کنم که نقدهای بسیاری انجام شد اما به عقیده‌ی من بهتر است که همه‌ی ما، حتی کارشناسان و صاحب‌نظران با هم یکدل باشیم. به ویژه در زمانی که بازیکنان متعهد ما در حال نبرد هستند و برای موفقیت و سربلندی ایران از جان مایه می‌گذارند، باید همه از آن‌ها حمایت کنیم.


بازیکنان وظایف خود را به درستی انجام دادند و نباید در شروع کار شاهد این می‌بودیم که منتقدان، پیش‌داوری کرده و تنها به مشکلات اشاره کنند. از همه‌ی عزیزانمان دعوت می‌کنیم تا در مسیر پشتیبانی از بازیکنان و تیم ملی قرار گرفته و آن‌ها را حمایت کنیم تا به نتیجه برسند. از تک تک بازیکنان، چه آن‌هایی که در زمین هستند و چه آن‌هایی که نیمکت‌نشین بودند و به تیم انرژی مثبت دادند، تشکر می‌کنیم. به خصوص از سرمربی ارزنده‌ی تیم ملی، آقای کولاکوویچ قدردانی می‌کنیم به دلیل تعامل بسیار خوبی که با هم داشتیم و ایشان صادقانه به محض این‌که اردو و تمرینات آغاز شد، اعلام کردند که تیم ما نسبت به همیشه آماده‌تر و با انگیزه‌تر است. فدراسیون و تیم ملی، مکمل یکدیگر هستند و خروجی این تعامل، آن نتایج خوب است. این عملکرد، نتیجه‌ی نگاه خوب مسئولان بالادستی در وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک بود. از مردم خوبمان نیز تشکر می‌کنیم که به عنوان پشتیبان معنوی و روحی، همیشه تیم ملی را همراهی می‌کنند. همچنین سپاسگذارم از زحمات سرپرست و کادر فنی تیم ملی که یک تیم پیگیر و پرتوان هستند و زبان برای تشکر از آن‌ها قاصر است.


پنج هفته از مسابقات را پیش رو داریم و امیدوارم با حفظ شرایط آرمانی، تیم ملی به مرحله‌ی نهایی برسد. این موضوع امکان‌پذیر است زیرا بازیکنان ما اراده‌‌ی قوی دارند و به آن‌ها خدا قوت می‌گویم که ما را سربلند کردند. از خداوند متعال تشکر می‌کنم که در این مقطع از زمان که ما خدمت‌گذار والیبال هستیم، این اتفاقات خوش روی می‌دهد.


*با توجه به شروع بسیار خوب تیم ملی، انتظارها از والیبال دوباره بالا رفته است. چه توقعی از تیم ملی در هفته دوم رقابت‌ها دارید؟


در نشست‌هایی که با سرمربی و سرپرست تیم ملی داشتیم، هدف‌گذاری خود را المپیک قرار دادیم و تلاش می‌کنیم آماده‌سازی را بهتر از گذشته پیش ببریم. خواسته‌های سرمربی برای ما بسیار مهم بود و ایشان عقیده داشتند که تیم ملی سال خوبی را خواهد داشت. وقتی کار را آغاز کردیم، می‌دانستیم کار سختی داریم اما به بازیکنان خود اعتماد داشتیم. سرمربی تیم به ما این نوید را داد که بازیکنان، انگیزه و وضعیت خوبی دارند. فدراسیون نیز با آرامش خوبی که در پشتیبانی از تیم ملی به وجود آورد، به تیم در مسیر آماده‌سازی و موفقیت آرمانی کمک کرد تا تیم ما که تلفیقی از جوانان و باتجربه‌ها است، با تفکرات کادرفنی برای بهره بردن از هر دو گروه، به نتایج مورد نظر دست یابد. پس توقع این نتایج خوب را داشتیم زیرا فاکتورهای لازم برای حضور موفق در این مسابقات در تیم ما موجود بود. این بار تمام بازیکنان ما، بهترین خودشان بودند و نشان دادند که بسیار توانمند هستند. محور تیم ما آقای سعید معروف با پاس‌های طلایی و درک درست خود، تاثیر بسیاری در موفقیت تیم داشت و البته باعث شد تا حریفان ما نیز دچار تزلزل شوند و در مجموع، تمامی بازیکنان ما در پست خود بهترین عملکرد ممکن را داشتند. بازی اول، در شروع کمی برای تیم ما سخت بود و این برای همه تیم‌ها یک مسئله‌ی طبیعی است اما بازیکنان بر این موضوع غلبه کردند و پس از پشت سر گذاشتن ست اول دیدار با ایتالیا، تیم ما به مسیر هماهنگی وارد شد. این هماهنگی با گذشت زمان نیز بیش‌تر شد و در دیدار آخر، نمایش تیم را لذت‌بخش‌تر از پیش دیدیم.


*هفته دوم مسابقات در ژاپن برگزار می‌شود. فکر می‌کنید تیم ملی بتواند روند خوب خود را همچنان ادامه دهد؟


بله، اتفاقات هفته اول می‌تواند در ژاپن نیز تکرار شود. مقدمات حضور ورزشکاران فراهم شده و در این مسیر از وزارت ورزش و جوانان که هماهنگی‌های لازم را با سفارت ایران در ژاپن انجام دادند، تشکر می‌کنیم. تیم ما آرامش خوبی دارد و از همه عزیزان خواهش می‌کنیم که همه همراه تیم باشیم تا توانایی‌های بازیکنان، بیش از پیش شکوفا ‌شود. مایه‌ی خرسندی ماست وقتی می‌بینیم جوانان ورزشکار ما برابر حریفان قدرتمند خود محکم می‌ایستند و به جامعه‌ی ما روحیه می‌دهند.


امیدوارم در ادامه مانند سه دیدار گذشته در چین، نتایج ارزنده‌ای کسب کنیم تا توشه‌ی مناسبی برای صعود به جمع 6 تیم برتر داشته باشیم. در ارومیه و اردبیل و در میان هموطنان عزیز، روحیه‌ی بازیکنان افزایش خواهد یافت و از صمیم دل از خداوند متعال می‌خواهم تا تیم ما موفق‌تر از همیشه عمل کند.


باید از مدیران گذشته‌‌ی فدراسیون، به ویژه آقای دکتر داورزنی تشکر ویژه کنیم که برای این تیم زحمت‌های بسیار کشیدند و اگر امروز تیم ما در زمین خوب ظاهر می‌شود، قطعا ثمره‌ی تلاش مدیران خوب در گذشته‌ی دور است. ما نیز تلاش کردیم در این مقطع کوتاه و چند ماهه، آرامش مورد نیاز را به والیبال بازگردانیم و یار تیم ملی باشیم. امیدوارم این روند رو به جلو، باعث تداوم سربلندی جامعه والیبال ما شود. نمی‌خواهم بگویم که ما باید در تمام مسابقات برنده باشیم اما بازی کردن با تمام وجود و تلاش، خواسته‌ی همه‌ی ماست. در هر سه دیدار هفته اول، تلاش زیادی انجام دادیم و همت، غیرت و البته تخصص بازیکنان ما به خوبی مقابل حریفان نشان داده شد. امیدوارم این روند مثبت در ژاپن نیز ادامه پیدا کند.


*هفته‌های سوم و چهارم در ایران برگزار می‌شود. آخرین وضعیت دو شهر ارومیه و اردبیل را برای میزبانی چگونه ارزیابی می‌کنید؟


شرایط در ارومیه و اردبیل خوب است و در هر دو سالن پیشرفت‌های خوبی رخ داده است. ارومیه شهری است که والیبال در آن ارزش و مقبولیت زیادی دارد و اگر زمان تحویل سالن در ارومیه به تاخیر افتاده، به این دلیل است که آن‌ها تلاش می‌کنند تا بهترین میزبانی را داشته باشند. از استانداران و مدیران کل محترم استان‌های آذربایجان غربی و اردبیل و همچنین دیگر عزیزانی که با ما همکار هستند و تلاش می‌کنند تا برای میزبانی ایران سنگ تمام بگذارند، تقدیر و تشکر می‌کنم. امیدوارم بتوانیم در بخش میزبانی نیز نمره‌ی قبولی بگیریم.

تیم ملی والیبال ایران افشین داوری والیبال لیگ ملت های والیبال 2019 لیگ ملتهای والیبال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمپین ستاره ها تیم ملی والیبال ایران افشین داوری والیبال لیگ ملت های والیبال 2019 لیگ ملتهای والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۶۳۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پپ گواردیولا: با توجه به آمادگی آرسنال، باید تمام امتیازات لازم در لیگ را کسب کنیم

سرمربی منچسترسیتی در مورد فیل فودن می‌گوید او در تیمی با بازیکنان بزرگ بازی می‌کند و اخلاق کاری‌اش عالی است.

طرفداری | منچسترسیتی در چارچوب هفته سی‌وششم لیگ برتر انگلیس مقابل وولورهمپتون قرار می‌گیرد.

پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی در نشست خبری پیش از این بازی حاضر شد تا پاسخگوی سوالات خبرنگاران باشد. پپ به اهمیت بالای این بازی و مسابقات پایانی سیتی در لیگ برتر تاکید کرد و گفت اگر آنها نتوانند بازی‌های خودشان را ببرند، آرسنال آماده است تا از غفلت آنها نهایت استفاده را ببرد.

بازی مقابل وولورهمپتون

ما باید فردا مقابل ولورهمپتون و سپس در بازی‌های بعدی خودمان را ثابت کنیم. می‌دانیم که باید برنده شویم و هر 12 امتیاز را کسب کنیم، در غیر این صورت به دلیل قدرت و ثبات آرسنال، کارمان دشوار خواهد شد. از دست دادن امتیاز در این مرحله بسیار دشوار است.

قهرمانی منچسترسیتی در لیگ برتر

همه چیز به خودمان بستگی دارد. فردا بازی داریم و بعد از آن سه بازی در یک هفته. تجزیه و تحلیل بیشتر از این لازم نیست. دوست دارم بگویم که آنچه در گذشته انجام داده ایم این فصل هم تکرار خواهد شد، اما هیچ کس نمی داند چه اتفاقی خواهد افتاد.

آمادگی ارلینگ هالند

بله. وقتی همه بازیکنان آماده باشند، می‌توانند برای حضور در بازی‌ها آماده باشند. البته فردا را نمی‌دانم و در مورد یک یا دو بازیکن تردید دارم. اما بقیه برنامه بازی، کاری که می‌خواهم انجام دهم، بازی‌های اخیر وولورهمپتون را دیده‌ام. اما ارلینگ هالند برای بازی مقابل وولورهمپتون آماده است.

وضعیت مصدومان سیتی

فیل فودن و روبن دیاس مشکلی ندارند. مصدومیت ادرسون بدتر از چیزی که به نظر می رسید، نبود. او دیروز تمرین کرد و احساس خوبی دارد. او می تواند مقابل وولورهمپتون به میدان برگردد.

فیل فودن

پپ در مورد انتخاب فیل فودن به عنوان بهترین بازیکن سال فوتبال انگلیس گفت:

به او تبریک می‌گویم! شما همیشه می‌توانید تا زمانی که بازنشسته می‌شوید، تا زمانی که بمیرید پیشرفت کنید. اگر خبرنگاران فوتبالی او را به‌عنوان بهترین بازیکن سال انتخاب کردند، آفرین به او. او مانند دیگر بازیکنان ما خیلی خوب بازی کرده است. فودن در تیمی با بازیکنان بزرگ بازی می‌کند و اخلاق کاری‌اش عالی است. این موفقیت برای او است، نه من. او موفقیتی بزرگ برای آکادمی منچسترسیتی است. ببینید که چند بازیکن رشد کردند و در سراسر دنیا بازی می‌کنند.

سرمربی منچسترسیتی که پیش از این در مورد زمان کم استراحت تیم‌اش حسابی صحبت کرده و از این وضعیت ناراحت بود حالا با توجه به استراحت بیشتر تیم‌ها در این روزها می‌گوید:

خوب است، روزهای استراحت و سه جلسه تمرینی خیلی خوب است. آنها همیشه خیلی خوب تمرین می‌کنند. ذهن و تاکتیک‌ها و جزئیات تازه‌تر هستند. در این مرحله از فصل، خیلی چیز زیادی برای صحبت در مورد تاکتیک‌ها و یاد دادن آن به بازیکنان وجود ندارد.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • سپاهانی‌ها بدون توجه به حواشی: تمرین کردند و خندیدند! (عکس)
  • حواشی جذاب از روز خاص کمپ ناصر حجازی؛‌ استقلال آماده قهرمانی است
  • استقلال آماده بالا بردن جام قهرمانی شد
  • عربستانی‌ها آماده می‌شوند: آتش‌بازی در تابستان
  • پپ گواردیولا: با توجه به آمادگی آرسنال، باید تمام امتیازات لازم در لیگ را کسب کنیم
  • گواردیولا: موفقیت فودن برای خودش است، نه من!
  • سه لژیونر جدید والیبال ایران، مقصد: کره جنوبی!
  • تعیین مرز چذابه برای تردد اتباع خارجی در ایام اربعین حسینی
  • مهاجم اسبق پرسپولیس آماده بازی با قرمزها
  • لیگ‌برتر فوتسال ایران در حال پوست‌اندازی است