Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-09@12:32:00 GMT

هدف دشمن ایجاد اعتراضات مدنی در جامعه است

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۶۳۹۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، آیت‌الله رضا رمضانی پیش از ظهر امروز در هجدهمین سالگرد شهادت جانباز شهید آیت‌الله حاج صادق احسان‌بخش در مصلا امام خمینی (ره) کلان‌شهر رشت با بیان اینکه شهید آیت‌الله احسان‌بخش خدمات شایانی در استان بر جای گذاشتند اظهار کرد: احداث مصلا بزرگ امام خمینی (ره) در شهر رشت از این قبیل خدمات آیت‌الله شهید احسان‌بخش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به خدمات علمی شهید آیت‌الله احسان‌بخش افزود: از ۱۶ عنوان اثر شهید آیت‌الله احسان‌بخش، اثر آثار الصادقین یکی از بهترین آن‌ها است.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه شهید آیت‌الله احسان‌بخش اطلاعات وسیعی در رابطه با مسائل اجتماعی داشتند گفت: ازجمله نکات ارزشمند ایشان، بروز بودن خطبه‌های دوم نماز‌های جمعه بود.

رمضانی با اشاره به اینکه تلاش‌های هشت دفاع مقدس و اعزام هزار کامیون‌ها به دفاع مقدس ازجمله خدمات ایشان بود بیان کرد: اگر شهید آیت‌الله احسان‌بخش در اتفاقات سیل اخیر بودن بی‌شک کمک‌های مردمی چندین برابر می‌شد.

وی با بیان اینکه عالمان دینی، مرزبانان دین هستند افزود: مهم‌ترین وظیفه عالمان دینی، آموزش مطالب بروز است، زیرا مردم اطلاعات عالمان دینی را مبنا زندگی خود قرار می‌دهند.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه کلمات ائمه را عالمان برای ما نقل کرده‌اند گفت: فرشتگان الهی نیز سخنان عالم را سند قرار می‌دهند.

رمضانی با بیان اینکه یکی از ویژگی‌های جامعه پیشرو و آگاه بصیر بودن است تصریح کرد: عالمان ربانی نقش تکوینی دارند و به همین دلیل عالمان دینی باید ابتدا دانش را به‌خوبی بفهمند و بعد منتقل کند و سخنان را گزینش کرده و با توجه به مخاطب خود سخن بگویند تا مردم اسلام ناب را از اسلام آمریکایی تشخیص دهند.

وی با اشاره به اینکه اسلام ناب، جامعه بشری را از ضلالت بیرون می‌آورد بیان کرد: یکی از مهم‌ترین وظیفه عالمان دینی، روشنگری در جامعه است تا مردم حق را از باطل تشخیص دهند.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه جامعه‌ای که انسان‌های جاهل دارد ذلیل است گفت: انسان‌های که با جهل زندگی می‌کنند مرگشان نیز با گمراهی همراه است.

رمضانی با اشاره به اینکه قرآن کتاب هدایت، زندگی و حیات است افزود: بدترین فقر جهل بوده و جهل در برابر دین و جهل در برابر عقل نیز از بدترین جهل‌ها است.

وی با اشاره به بزرگ‌ترین جهالت در دنیای امروز گفت: بزرگ‌ترین جهالت در جامعه امروزی این است که با ذکر الله و الله‌اکبر سر مسلمانان را از تن جدا می‌کنند.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری گفت: در دانشگاه‌های معتبر دنیا اکنون کرسی‌های اسلام‌شناسی و علم الهیات و شیعه شناسی تدریس می‌شود، اما اسلام را فقط با ویژه رحمانیت مطرح می‌کنند و در غرب نیز اسلام لیبرال، شریعت را از اسلام می‌گیرد.

رمضانی با تأکید بر اینکه باید سوء مدیریت‌ها در کشور کمتر شود بیان کرد: ارتباط مردم با مسئولان باید بیشتر شود، زیرا مشکلات اقتصادی مردم باعث سوءاستفاده دشمنان شده و دشمنان درصدد این هستند که مشکلات اقتصادی را به سمت اعتراضات مدنی ببرند.

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۶۳۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حزب الله با پهپاد انتحاری به جان افسران صهیونیست افتاد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، اداره اطلاع رسانی جنگی حزب الله اعلام کرد: در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در غزه و یاری مقاومت شجاع و شریف آن، مقاومت اسلامی امروز سه شنبه با پهپادهای انتحاری افسران و نظامیان دشمن صهیونیست را هنگام حضور در محوطه پادگان یفتاح هدف قرار داده و شماری از آنها را به هلاکت رسانده و برخی دیگر را زخمی کردند.

حزب الله همچنین از هدف قرار دادن گنبد آهنین ارتش رژیم صهونیستی در جنوب پادگان راموت نفتالی و از کار انداختن آن خبر داد.

اداره اطلاع رسانی جنگی حزب الله اعلام کرد: در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین درغزه و یاری مقاومت شجاع و شریف آن، یک ساعت و نیم پس از حمله هوایی با پهپاد به پادگان راموت نفتالی و هنگام تجمع نظامیان دشمن داخل پادگان با موشک هدایت شونده این نظامیان هدف قرار گرفته و شماری از آنها کشته و برخی دیگر زخمی شدند.

همچنین اداره اطلاع رسانی جنگی حزب الله اعلام کرد: در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در غزه و یاری مقاومت شجاع و شریف ان، مقاومت اسلامی امروز سه شنبه، تجهیزات جاسوسی دشمن صهیونیست را در مرکز السماقه در بلندی‌های کفرشوبا اشغالی با سلاح مناسب هدف قرار داد.

حزب الله در بیانیه دیگری اعلام کرد: پس از رصد تحرکات نظامیان صهیونیست در مرکز الراهب، رزمندگان مقاومت مرکز تجمع آنها را با موشک هدایت شونده هدف قرار دادند.

کد خبر 6099629

دیگر خبرها

  • عالمان ذخایر بزرگی برای مردم هستند/بزرگداشت آیت‌الله فقیه
  • ویژگی بارز «آیت‌الله لاری» جلوگیری از رواج منکرات در جامعه بود
  • آیت الله عبادی: عالمان ذخایر بزرگی برای مردم هستند
  • دشمن در فتنه بد پوششی و کشف حجاب شکست خورد
  • رئیسی: ایران قوی می‌تواند گزینه نظامی را از روی میز حذف کند / دولت به وعده ایجاد سالی یک میلیون شغل عمل کرده است
  • پیام تسلیت آیت الله نورمفیدی در پی شهادت مامور گلستانی فراجا
  • رئیسی: ایران قوی می‌تواند گزینه نظامی را از روی میز حذف کند / دولت به وعده ایجاد سالی یک ملیون شغل عمل کرده است
  • حزب الله با پهپاد انتحاری به جان افسران صهیونیست افتاد
  • نشست هیات عالی شورای وحدت برگزار شد
  • شهید مطهری الگویی وارسته برای نسل امروزی است