Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-29@23:11:36 GMT

آمادگی کامل برای مراسم سی امین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی ( ره)

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۶۴۱۳۸

‍‍‍‍‍‍

مراسم سی امین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) عصر فردا، سه شنبه، 14 خرداد در حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) برگزار می شود. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، غلامعلی اصغریان، معاونت فرهنگی ستاد بزرگداشت حضرت امام خمینی (ره) در برنامه روی خط خبر شبکه خبر، با اشاره با آغاز مراسم از ساعت 17 و 30 دقیقه عصر فردا گفت: بحث محوری مراسم سخنرانی رهبر معظم انقلاب است که به تبیین و تحلیل اندیشه های بلند حضرت امام (ره) می پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی گفت: مراسم با قرائت آیاتی از قرآن کریم آغاز می شود و سپس با مدیحه سرایی چند تن از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت ( علیم السلام)  ادامه می یابد . سپس رهبر معظم انقلاب به ایراد سخنرانی می پردازند و در پایان شرکت کنندگان میهمان سفره افطار حضرت امام (ره) خواهند بود.
دانلود
در ادامه مسعود حاج آقا بزرگی معاونت اجرایی ستاد بزرگداشت حضرت امام خمینی (ره) به تفاوت مراسم سه سال گذشته با سال های پیشین و به تبع آن برنامه ریزی های ضروری در این زمینه اشاره کرد و گفت: در سال های پیشین میزبان میلیونی زائران حرم مطهر حضرت امام بودیم اما در سه سال گذشته به دلیل تقارن با ماه مبارک رمضان و روزه داری زائران بیشتر شاهد حضور زوار تهران و استان های مجوار بودیم .   دانلود وی گفت: امسال هم میزبان 350 هزار نفر از زائران تهران و هشت استان همجوار هستیم که با در این خصوص هماهنگی های لازم با وزارت کشور و سپاه پاسداران انجام گرفته است.
دانلود
در پایان هم اصغریان، معاونت فرهنگی ستاد بزرگداشت حضرت امام خمینی (ره) درباره هماهنگی های لازم برای برگزاری همزمان این مراسم در سایر استان ها توضیحاتی داد. وی گفت: در این مراسم هم پس از قرئت آیات قران و مداحی مداحان اهل بیت ( علیهم السلام) مسئولان ارشد به ایراد سخنرانی می پردازند و در پایان بر سفره های افطار پذیرایی می شود .   دانلود

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: مراسم سالگرد ارتحال امام آمادگی برنامه ریزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۶۴۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استوری مشکوک ستاره ایرانی: پایان قصه ایتالیا!

به گزارش "ورزش سه"، امین اسماعیل‌نژاد قطر پاسور تیم ملی والیبال ایران که این فصل در تیم ورونای ایتالیا با سرمربیگری رادوستین استویچف بازی می‌کرد با انتشار یک استوری در صفحه شخصی خود در اینستاگرام خبر از ترک ایتالیا داد.

امین که فصل پر فراز و نشیبی را در این تیم پشت سر گذاشت با این استوری که منتشر کرد به احتمال فراوان دیگر به این تیم باز نخواهد گشت و مقصد دیگری را برای ادامه دوران ورزشی خود انتخاب کرده است.

چند تیم در لیگ برتر والیبال لهستان به دنبال او هستند و اگر مشکلی پیش نیاید از فصل آینده این قطر پاسور ملی‌پوش را در این لیگ و یکی از تیم‌های خوب لهستان خواهیم دید.

گفتنی است ورونا با امین اسماعیل‌نژاد دیشب در آخرین بازی خود در سوپرلیگای ایتالیا با شکست برابر لوبه عنوان ششمی این لیگ را کسب کرد.

دیگر خبرها

  • اجرای فاز نخست خط ویژه مسیر اتوبوس خیابان حضرت امام خمینی(ره) اراک
  • استوری مشکوک ستاره ایرانی: پایان قصه ایتالیا!
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم ترحیم
  • عکسی از مادر سیدحسن خمینی در مراسم تشییع پیکر عروس ارشد امام /دختر امام هم آمد
  • چهره‌هایی که در مراسم تشییع عروس امام خمینی(ره) در قم حضور داشتند | عکس
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم عزاداری فوت عروس ارشد امام (ره)
  • پشتیبانی ۲۱ میلیارد تومانی از طرح دیمزارها در سال ۱۴۰۳
  • همسر آیت‌الله «سید مصطفی خمینی» در قم تشییع شد
  • ‌همسر شهید ‌مصطفی خمینی در قم تشییع شد
  • برگزاری مراسم «آگاه زمان» برای سالگرد شهادت شهیدمطهری