Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سامسونگ در حال عرضه یک گوشی تلفن همراه جدید در هند است. این دستگاه گلکسی M40 نام دارد و در تاریخ ۱۱ ژوئن عرضه خواهد شد. سامسونگ برای این که شوق بیشتری به خریداران آینده این دستگاه منتقل کند تا برای داشتن آن بی‌تاب شوند چند ویدئو تبلیغاتی از گلکسی M40 منتشر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاوه بر آن همچنین بعضی از اطلاعات و مشخصات این دستگاه را در فضای مجازی به اشتراک گذاشته است. بر اساس خبر‌هایی که از آن منتشر شده قیمت این دستگاه ۲۰۰۰۰ روپیه (۲۸۷ دلار بر اساس نرخ فعلی) خواهد بود.

از اطلاعاتی که درباره این گوشی منتشر شده است می‌توان به دوربین اصلی آن با لنز ۳۲ مگاپیکسلی اشاره کرد. این گوشی همچنین یک دوربین سلفی درون خود جای داده است که ۱۶ مگاپیکسل رزولوشن دارد. امروز مشخصات بیشتری از جدیدترین مدل سری گلکسی M فاش شده است. اگر شایعات گذشته را در نظر نگیریم اطلاعات جدید به ما می‌گویند که در این گوشی یک باتری ۳۵۰۰ میلی‌آمپری قرار دارد نه باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری که پیشتر گفته شده بود و در M30 استفاده شده است.

بیشتر بخوانید: اولین مشخصات از مدل میان‌رده گلکسی M40 سامسونگ منتشر شد

گفته می‌شود که گوشی گلکسی M40 یک صفحه نمایش ۶.۳ اینچی Infinity-O دارد که رزولوشن آن ۱۰۸۰x۲۳۴۰ است. دوربین سلفی این دستگاه نیز در حفره‌ای جای گرفته است که در سمت چپ این دستگاه قرار دارد. درون این گوشی از پردازنده Snapdragon 675 استفاده شده که به وسیله یک رم ۶ گیگابایتی و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی همراهی می‌شود.

دوربین اصلی ۳۲ مگاپیکسلی گلکسی M40 به وسیله یک لنز اولترا واید ۸ مگاپیکسلی و یک سنسور ۵ مگاپیکسلی تشخیص عمق همراهی می‌شود. گوشی گلکسی M40 اولین عضو خانواده خودش است که از لحظه ورودش به بازار از اندروید ۹ پای به عنوان سیستم عامل استفاده می‌کند. این دستگاه مانند سایر اعضای خانواده M، تنها در اینترنت و از طریق فروشگاه اینترنتی آمازون و سامسونگ عرضه خواهد شد. سامسونگ در حال حاضر بیش از ۲ میلیون گوشی M-series را در این شبه قاره فروخته است و امیدوار است که M40 همراه با دیگر اعضای خانواده خود سهم بازار را در سال جاری برای گوشی‌های فروخته شده در اینترنت دو برابر کند.

انتهای پیام/

گلکسی M40 در ژوئن عرضه می‌شود

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فناوری سامسونگ گلکسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۶۴۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرچمداران سامسونگ در یک‌قدمی ۱۰۰میلیون تومانی/ جدول قیمت‌ها

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، برسی قیمت‌ها در بازار موبایل حاکی از آن است که گران‌ترین موبایل برند سامسونگ در حال حاضر در بازار در مرز ۱۰۰ میلیون تومانی ایستاده‌است؛ سامسونگ Z FOLD ۵ با ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت در حالی حاضر ۹۹ میلیون و ۱۹۹ هزار تومان قیمت خورده‌است. ارزان‌ترین مدل در بین پرچمداران این برند نیز سامسونگ Z FOLD ۴ است که با ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت ۵۳ میلیون و ۵۹۹ هزار تومان قیمت خورده‌است.

سامسونگ در این مرحله کم و بیش بر گوشی تاشو تسلط داشته‌است، به طوری که علی‌رغم شباهت بسیار زیاد Samsung Galaxy Z Fold ۵ به نسل قبلی خود، همچنان در بررسی Samsung Galaxy Z Fold ۵ به امتیاز ۴.۵ ستاره دست یافته است. بنابراین احتمالاً مدل بعدی Samsung Galaxy Z Fold ۶ نیز یک گوشی بسیار خوب خواهد بود. برای مرجع، قیمت Galaxy Z Fold ۵ از ۱۷۹۹.۹۹ دلار شود، بنابراین احتمالاً Z Fold ۶ حداقل تا این حد قیمت خواهد داشت.

قیمت روز پرچمداران سامسونگ در جدول زیر آمده‌است:

۲۲۷۲۲۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899176

دیگر خبرها

  • پس از A54، گوشی گلکسی A35 هم آپدیت غیرمنتظره دریافت کرد
  • سامسونگ درباره پتانسیل هوش مصنوعی در دستگاه‌های پوشیدنی آینده خود توضیح می‌دهد
  • پرچمداران سامسونگ در یک‌قدمی ۱۰۰میلیون تومانی
  • خطرات استفاده از تلفن هوشمند با دمای بالا
  • پرچمداران سامسونگ در یک‌قدمی ۱۰۰میلیون تومانی/ جدول قیمت‌ها
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ سلاطین بازار موبایل چقدر فروخته می‌شوند؟
  • گلکسی رینگ سامسونگ به هوش مصنوعی مجهز خواهد بود
  • (ویدیو) غوغای دوربین گوشی پی ۷۰ هواوی؛ سامسونگ و اپل گرفتار شدند
  • غوغای دوربین گوشی پی70 هواوی / سامسونگ و اپل گرفتار شدند (فیلم)
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ قیمت نوبرانه سامسونگ چقدر است؟