Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@03:27:40 GMT

سازمان لیگ فوتبال تیر خلاص را به وزیر ورزش زد

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۶۴۸۱۱

سازمان لیگ فوتبال تیر خلاص را به وزیر ورزش زد

به گزارش خبرنگار مهر، طرح استیضاح مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان داغ‌تر از همیشه از سوی تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی پیگیری می‌شود و عمده دلایل این استیضاح هم سوء مدیریت دستگاه‌های اجرایی در حوزه فوتبال است.

شب گذشته هم فاجعه‌ای در فینال جام حذفی روی داد که می‌تواند نقش تیر خلاص را برای سلطانی فر ایفا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سوء مدیریت در برگزاری بازی‌های بزرگ و پر حاشیه در فوتبال ایران مسبوق به سابقه است و رفته رفته آنقدر تعداد این بازی‌ها زیاد می‌شود که دیگر عادی شده است.

در فصل گذشته فوتبالی هم بازی جنجالی و حاشیه ساز کم نداشتیم. در حالی که هنوز روزهای زیادی از یکی از جنجالی‌ترین بازی‌های فصل بین پرسپولیس و سپاهان نمی‌گذرد، این بار در فینال جام حذفی شاهد یک اتفاق نادر در دنیا بودیم.

سوء مدیریت در فوتبال ایران باعث شد تا فینال جام حذفی بین دو تیم پرسپولیس و داماش حاشیه‌های زیادی داشته باشد و این حواشی آنقدر بزرگ و زیاد بود که قطعاً بر ادله نمایندگانی که به استیضاح وزیر ورزش رای مثبت داده اند، خواهد افزود و آنها را برای این کار بیشتر مجاب می‌کند.

فینال جام حذفی کشور و حاشیه‌های آن می‌تواند نقش تیر خلاص را برای سلطانی فر در جلسه استیضاح بازی کند و در آینده کاری او نقش داشته باشد.

احتمال اینکه در جلسه ای که قرار است نمایندگان مجلس شورای اسلامی کارنامه سلطانی فر را مورد بررسی دوباره قرار دهند از فینال جام حذفی هم صحبت شود، زیاد است.

به گزارش خبرنگار مهر، قرار است در جلسه ۱۹ خردادماه مجلس شورای اسلامی استیضاح وزیر ورزش اعلام وصول شود.

کد خبر 4632373 علی خلف

منبع: مهر

کلیدواژه: فینال جام حذفی جام حذفی تیم فوتبال پرسپولیس باشگاه داماش گیلان لیگ برتر فوتبال ایران سازمان لیگ برتر وزیر ورزش و جوانان مسعود سلطانی فر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۶۴۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه هشدار دهنده وزیر ورزش خطاب به تاج

به گزارش ورزش سه و به نقل از رسانه اطلاع رسانی وزارت ورزش،  در نامه کیومرث هاشمی خطاب به رییس فدراسیون فوتبال آمده است: «همان‌طور که مطلع هستید موضوع امکان حضور بانوان محترم علاقه‌مند فوتبال در ورزشگاه‌های کشور در شرایطی مورد موافقت مراجع تصمیم‌گیرنده قرار گرفت که فدراسیون فوتبال به عنوان متولی فوتبال کشور و هم‌چنین باشگاه‌های حرفه‌ای فوتبال در جهت بهبود زیرساخت‌ها، ساماندهی هر چه بهتر هواداران زن و مرد و هم‌چنین ارتقای جو اخلاقی و فرهنگی حاکم بر استادیوم‌های فوتبال تلاش کنند که متأسفانه نه تنها شاهد بهبود شرایط فرهنگی حاکم بر ورزشگاه‌های فوتبال نیستیم، بلکه شاهد بروز و ظهور صحنه‌ها و اتفاقاتی هستیم که هرگز در شأن هواداران ایرانی نبوده و متأسفانه رفتار برخی هوادارنماها زمینه ایجاد خدشه بر منزلت و کرامت زن ایرانی را نیز فراهم کرده است که رصد و کنترل این افراد معدود وظیفه باشگاه‌هاست.

هاشمی در این نامه تاکید کرده است: «معتقدم بروز این نوع حوادث، ناشی از فقدان برنامه جامع فرهنگی برای بهبود جو حاکم بر ورزشگاه‌های فوتبال و هم‌چنین ناشی از کم‌توجهی برخی باشگاه‌های فرهنگی ورزشی فوتبال کشور است که متأسفانه لفظ «فرهنگی» را به عاریه یدک کشیده و فاقد اهتمام لازم برای ساماندهی هواداران خود هستند. بر همین اساس باید تأکید کنم مشاهده این نوع اتفاقات که دل مردم علاقمند به ورزش‌ کشور را نیز به درد آورده، به هیچ عنوان برای مجموعه ورزش کشور قابل قبول نبوده و همان‌طور که بارها تأکید کرده‌ام؛ «ورزش بدون ارزش برای نظام جمهوری اسلامی ایران فاقد اعتبار است».

و اما درخواست وزیر: با استفاده از ظرفیت قانونی در فدراسیون فوتبال، محرومیت خاطیان و هم‌چنین ارسال گزارش آسیب‌شناسی با محوریت بررسی علل وقوع حوادث این‌چنینی ظرف یک هفته، تدابیر لازم جهت ساماندهی دائمی هواداران با رویکرد قبول مسئولیت از سوی باشگاه‌ها پیش‌بینی شده و مراتب برنامه‌ریزی‌های عملیاتی در اسرع وقت به این وزارتخانه منعکس شود.

در پایان نامه قید شده: بدیهی است معاونت قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان، تحقق این مأموریت مهم را تا اخذ نتایج ملموس با جدیت هر چه تمام‌تر پیگیری خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • نامه تاج به وزیر ورزش درباره فصل آینده لیگ برتر فوتبال
  • نامه مهم مهدی تاج به وزیر ورزش درباره فصل آینده لیگ برتر
  • انتخاب داور بازی به دور از شبهه و حاشیه باشد
  • داداش زاده: سرخپوشان باید مراقب حاشیه‌های سرمربی نساجی باشند
  • جلسه معاون وزیر با تاج درباره اتفاقات اخیر
  • برگزاری نشست فوری تاج و ارکان انضباطی - اخلاقی درپی اتفاقات بازی پرسپولیس - سپاهان
  • واکنش فدراسیون فوتبال به درخواست وزیر ورزش
  • ترسوها و حاشیه‌های پررنگ‌تر از متن/ فنی و فرهنگ؛ تعطیل!
  • نامه هشدار دهنده وزیر ورزش خطاب به تاج
  • دیدار وزرای خارجه ایران و مصر در حاشیه نشست سازمان همکاری اسلامی