Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-01@16:39:03 GMT

خدمات شهرداری برای نماز عید فطر

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۶۴۹۰۴

معاون خدمات شهری شهرداری تهران از اختصاص ۴ هزار جای پارک خودرو در دو پارکینگ بزرگ برای نمازگزاران عید سعید فطر و اختصاص ۷۲۷ دستگاه اتوبوس در ۲۱ مبدأ منتخب خبر داد. ناطقان: مجتبی یزدانی معاون خدمات شهری شهرداری تهران در نشست خبری خود در خصوص تمهیدات شهرداری تهران برای هرچه باشکوه تر برگزاری نماز عید سعید فطر گفت: ضمن هماهنگی با مصلی امام خمینی و پس از برگزاری جلسات متعدد با حضور مسؤولان برگزاری مراسم نماز تمهیدات لازم اتخاذ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



معاون خدمات شهری شهرداری تهران گفت: از ساعت ۵:۳۰ صبح روز عید سعید فطر درهای مصلی امام خمینی به روی نمازگزاران باز خواهند شد و شهروندان می توانند به مصلی مراجعه کنند.


وی افزود: ۴۰۰ دستگاه تاکسی ون در نزدیکی مصلی شهر تهران اقدام به جا به جایی مسافران و شهروندان از محل پارکینگ ها و پایانه‌ها تا محل برگزاری نماز خواهند کرد.

یزدانی از به کارگیری ۶۲۷ دستگاه اتوبوس در ۲۱ مبدا منتخب خبر داد و گفت: متروی تهران در روز نماز عید فطر از ساعت ۵:۳۰ صبح مسافرگیری خواهد کرد و سرفاصله قطارها در این روز در ایام برگزاری نماز به ۴ دقیقه خواهد رسید.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران از همکاری معاونین ترافیکی سه منطقه ۶،۳ و ۷ خبر داد و گفت پیش بینی بیش از ۴ هزار فقره دستگاه پارکینگ برای پارک خودروهای شخصی شده است.

وی خاطرنشان کرد: به منطقه ۷ شهرداری تهران در خصوص نگهداشت شهری، تأمین و استقرار عوامل کارگری، استقرار کارگران پسماند و تعدادی مسؤولیت دیگر سپرده شده است.

یزدانی گفت: سازمان زیباسازی و سازمان پارکها، فضای سبز شهر تهران، مدیریت پسماند، آتش نشانی هم مسؤولیت‌هایی برای هرچه بهتر برگزار شدن نماز عید سعید فطر برعهده شان قرار داده شده است.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران از استقرار ۵ دستگاه آمبولانس و حضور ۱۲ تکنسین اورژانس در محل برگزاری نماز با مدیریت سازمان اورژانس شهر تهران خبر داد.

وی ادامه داد: سازمان زیباسازی طراحی‌های و المان‌هایی را برای گرامیدات عید سعید فطر آماده کرده و جانمایی شده است که به محض اعلام فرارسیدن عید فطر در محل ها نصب خواهد شد.

منبع: مشرق برچسب ها: شهرداری ، نماز ، عید فطر

منبع: ناطقان

کلیدواژه: شهرداری نماز عید فطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۶۴۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان برگزاری نشست مشارکت در بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی

تین نیوز

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: نشست مشارکت در بازآفرینی شهری به مناسبت هفته شوراها فردا دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه در شهر بهارستان با حضور مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران برگزار می شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، حسین جنتی مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران افزود: با توجه عنایت به نام گذاری شعار امسال از سوی مقام معظم رهبری مبنی بر" جهش تولید با مشارکت مردم" و به منظور تحقق این شعار اداره کل راه و شهرسازی استان تهران در نظر دارد به مناسبت هفته شوراها نشستی با عنوان "مشارکت در بازآفرینی شهری" برگزار کند.

جنتی تصریح کرد: در واقع نشست مذکور به منظور تحقق شعار رهبری و سیاست های دولت سیزدهم مبنی بر مردمی سازی جریان نوسازی مسکن که تبلور آن در احیا و بازسازی بافت های فرسوده با مشارکت شهروندان و حمایت دولت است برگزار خواهد شد.

وی اظهار کرد: با توجه به جایگاه رفیع شوراهای اسلامی شهرها و به مناسبت هفته شوراها فرصت را مغتنم دانستیم تا در جهت ایجاد هم افزایی و مطالبه گری و همچنین ارتباط تنگاتنگ اعضای شوراهای اسلامی شهرها با شهروندان این نشست را با عنوان " مشارکت در بازآفرینی شهری" و با حضور مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران، غراوی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران و مسئولان شهرستان رباط کریم، گلستان و شهر بهارستان فردا دوشنبه ۱۰ اردیبهشت برگزار کنیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • هدیه زاکانی به معلمان تهرانی: خدمات رایگان فرهنگی و ورزشی را از طریق اپلیکیشن شهرزاد دریافت کنید
  • ۱۷۰۰ نیروی شهرداری برای رفع آب‌گرفتگی معابر کرمانشاه پای کار هستند
  • موفقیت شورا و شهرداری یزد در کاهش آسیب‌های شهری
  • پیش‌بینی برای حضور ۳۰ میلیون زائر در اربعین امسال
  • ۴۶۰ روز به پایان مدیریت شهری ششم باقی مانده است
  • شهرداری سنندج برابر قانون با تخلفات ساختمانی برخورد کند
  • منطقه پردیسان قم صاحب مجتمع نانوایی می‌شود
  • آماده‌باش کامل شهرداری شیراز برای بارندگی‌های پایان هفته جاری
  • زمان برگزاری نشست مشارکت در بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی
  • تدابیر لازم نسبت به بارندگی‌های پایان هفته در شیراز