Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از انهدام باند قاچاق مواد مخدر و کشف بیش از یک تن و ۵۴۳ کیلوگرم انواع مواد مخدر در عملیات مقتدرانه پلیس این استان خبر داد. ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۰ استانها سیستان و بلوچستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس سردار  محمد قنبری اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر سیستان و بلوچستان با انجام کار اطلاعاتی به سرنخ هایی از قاچاق محموله سنگین موادمخدر توسط یک باند حرفه ای از مناطق مرزی به شهرستان های خاش و ایرانشهر دست یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: تیم های اطلاعاتی و عملیاتی پلیس، با کنترل شبانه روزی تحرکات اعضای این باند سرانجام روز گذشته 2 تیم از اعضاء این باند مسلح را که به صورت همزمان قصد جابه جایی محموله سنگین مواد مخدر را داشتند شناسایی و تحت نظر قرار دادند.

وی تصریح کرد: ساعت 12 نیمه شب گذشته مأموران سرانجام یکی از این تیم ها را که قصد داشت مقادیر قابل توجهی مواد مخدر را از خاش به یکی از شهرستان های همجوار منتقل کند شناسایی کردند.

20 باند تهیه و توزیع مواد مخدر در آذربایجان غربی منهدم شدانهدام بزرگ‌ترین باند ‌مواد مخدر در ‌سیستان و بلوچستان/کشف ‌2 تن و 195 کیلوگرم تریاککشف 660 کیلوگرم مواد مخدر در سراوان/ تعدادی خودرو و اسلحه کشف و دو متهم دستگیر شد

وی گفت: قاچاقچیان که با یک دستگاه خودروی زانتیا درحال انتقال مواد بودند با برخورد به کمین پلیس مبارزه با مواد مخدر با بی توجهی به دستور ایست اقدام به فرار کردندکه مأموران نیز با رعایت کامل قانون به کارگیری سلاح به خودروی مذکور شلیک و آن را متوقف کردند.

سردار قنبری با بیان اینکه در این عملیات 874کیلو و 165گرم تریاک کشف شد گفت: قاچاقچیان که توان رویارویی با پلیس را نداشتند با استفاده از تاریکی شب و عوارض زمین متواری شدند.

وی اظهار کرد: در ادامه این عملیات،  پلیس مبارزه با مواد مخدر در شهرستان ایرانشهر تیم دیگری از این باند را که قصد جابه جایی مواد در محور خاش – ایرانشهر را داشتند شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: قاچاقچیان که با 2 دستگاه خودروی پژو 405 و تویوتا درحال انتقال مواد بودند با مواجهه با هشدارهای پلیسی بر سرعت خود افزوده و قصد فرار کردند.

وی بیان کرد: این بار نیز مأموران پلیس با رعایت قانون به کارگیری سلاح، لاستیک عقب خودروها را نشانه گرفته و با پنچر کردن لاستیک ها آنها را متوقف کردند.

سردار قنبری اظهار داشت: در این عملیات 669کیلو و 371 گرم تریاک، یک قبضه کلاش و مقادیری مهمات کشف و سه قاچاقچی نیز دستگیر شدند.

وی با اشاره به ادامه تحقیقات برای شناسایی و دستگیری دیگر اعضای متواری این باند مسلح از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات در رابطه با فعالیت باندها و فروشندگان مواد مخدر را سریعاً به مرکز فوریت های پلیس 110 اطلاع رسانی کنند تا پلیس در کمترین زمان ممکن با سوداگران مرگ و مخلان نظم و امنیت برخورد قاطع کند.

انتهای پیام/ ت

R7843/P/S6,65/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۶۴۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری هجده خرده فروش مواد مخدر در کیش

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، سرهنگ سید مسعود میر حسینی با اشاره به اینکه طرح کاهش آسیب‌های اجتماعی از ابتدای امسال درحال اجراست، گفت: یکی از اولویت‌های پلیس برخورد با خرده فروشان مواد مخدر در محل‌های آلوده است.

وی افزود: با هدف شناسایی و دستگیری خرده فروشان مواد مخدر، طرح پاکسازی در دستور کار پلیس مبارزه با موادمخدر قرار گرفته است و هجده نفر خرده فروش دستگیر و به مرجع قضایی تحویل داده شدند.

سرهنگ میرحسینی خاطرنشان کرد: ساکنان و گردشگران با مشاهده و آگاهی از خرید و فروش موادمخدر با شماره تلفن ۱۱۰ پلیس را در برخورد با خرده فروشان و توزیع کنندگان مواد مخدر کمک کنند.

دیگر خبرها

  • قطعه پنج باند دوم مسیر خاش به زاهدان در حال اجرا است
  • انهدام باند پنجه طلا در همدان! / توصیه مهم پلیس به شهروندان
  • متلاشی شدن باند مواد مخدر صنعتی در ماهان
  • انهدام باند پنجه طلا در همدان
  • باند پنجه طلا در همدان منهدم شد
  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد
  • دستگیری هجده خرده فروش مواد مخدر در کیش
  • انهدام باند سرقت مسلحانه در اصفهان
  • باند سرقت مسلحانه در اصفهان منهدم شد
  • انهدام باند مواد مخدر و کشف ۱۱۰ کیلو مواد در همدان