Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- آيت الله رسول فلاحتي گفت: رساندن زيربنا‌هاي تربيتي جامعه به غناي مد نظر امام(ره) مطالبه مردم از متوليان امر است.
به گزارش خبرگزاري آريا، نماينده ولي فقيه در گيلان در مراسم گراميداشت ارتحال بنيانگذار انقلاب اسلامي امام خميني رحمه الله عليه در جمع اعضاي هيات علمي، کارکنان و روساي مراکز و واحدهاي دانشگاه پيام نور گيلان در رشت گفت: مطالبه مردم از بنده و شما اين است که زيربناهاي تربيت اسلامي جوانان را  که باور امام  خميني رحمته الله عليه بود فراهم کنيم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آيت الله رسول فلاحتي با اشاره به مشکلات فرهنگي واجتماعي جوانان افزود:اگر جوانان و نوجوانان از خانه، مدرسه و دانشگاه درست تربيت شوند شاهد اين همه مشکلات در عرصه هاي مختلف نخواهيم بود.
وي تاکيد کرد: مسئولان امر اگر مسير را براي رساندن جوان به قله هاي معرفت اسلامي و انقلابي هموار نکنند و او را هميشه دلداده فرا سوي انديشه هاي بومي کنند، خيانت کرده اند.
امام جمعه رشت به نقش دانشگاه ها در تربيت جواناني مومن و متعهد هم اشاره کرد و گفت: اگر استادي در دانشگاه هنوز دلداده فرهنگ غيرديني و غيربومي است نمي تواند ميدان دار تعليم و تربيت جوانان باشد و بايد پالايش شود.
آيت الله فلاحتي با اشاره به باورهاي امام خميني رحمه الله عليه به فرهنگ و تمدن سازي فرهنگي، خاطرنشان کرد: امام خميني به ايجاد فرهنگ بزرگ انساني در سايه ارزش هاي اسلامي معتقد بودند و امروز خردمندان بشر اين امر را به خوبي پذيرفته اند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: برپايي سالگرد رحلت دانشگاه پيام نور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۶۴۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌همسر شهید ‌مصطفی خمینی در قم تشییع شد

مراسم تشییع همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی در قم برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، پیکر مرحومه معصومه حائری همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی فرزند امام راحل(ره) امروز از مسجد نو واقع در خیابان آستانه به سمت حرم مطهر حضرت معصومه (س) تشییع و پس از اقامه نماز میّت توسط آیت الله سبحانی در حرم حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها به خاک سپرده شد.

این مراسم با حضور بیت حضرت امام (ره)، استاندار قم، مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران برگزار شد.

مراسم ختم همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی امروز شنبه 8 اردیبهشت ماه 1403 بعد از نماز مغرب و عشا در حسینیه شهدا (خیابان صفاییه) برگزار خواهد شد.

به گزارش تسنیم، مرحومه معصومه حائری عروس امام خمینی(ره) و همسر شهید آیت الله سیدمصطفی خمینی صبح روز پنجشنبه 6 اردیبهشت‌ماه 1403 پس از یک دوره بیماری دار فانی را وداع گفت.

معصومه حائری فرزند مرحوم آیت‌الله شیخ مرتضی حائری و از خاندان آیت الله العظمی شیخ عبدالکریم حائری بنیان گذار حوزه علمیه قم بود.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت مدیر حوزه های علمیه درپی درگذشت همسر آیت الله سیدمصطفی خمینی
  • همسر آیت‌الله «سید مصطفی خمینی» در قم تشییع شد
  • ‌همسر شهید ‌مصطفی خمینی در قم تشییع شد
  • دیدار مدیران مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان+تصاویر
  • پیام تسلیت مجمع روحانیون مبارز به مناسبت درگذشت همسر آیت الله شهید سید مصطفی خمینی
  • توصیفات مجمع روحانیون مبارز از عروس ارشد امام (ره) /تسلیت به سیدحسین خمینی و خواهرش
  • پیام های تسلیت در پی درگذشت همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی
  • تسلیت سید محمد خاتمی به سید حسین خمینی در پی درگذشت همسر شهید آیت‌الله سیدمصطفی خمینی
  • پیام رئیسی در پی درگذشت عروس امام خمینی
  • پیام برادران انصاری در پی درگذشت عروس امام خمینی