Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@04:56:55 GMT

معروف‌ترین آهنگ‌های محسن چاوشی را شنیده‌اید؟

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۶۵۲۴۷

معروف‌ترین آهنگ‌های محسن چاوشی را شنیده‌اید؟

محسن چاوشی حسینی اهل خوزستان، شهرستان خرمشهر متولد ۸ مرداد ۱۳۵۸ خواننده، تهیه‌کننده موسیقی، آهنگساز، ترانه‌سرا و تنظیم‌کننده سبک‌های پاپ و راک است. محسن چاوشی اصالتی کرد تبار دارد که به خاطر شرایط کاری پدرش در شرکت نفت، در خرمشهر متولد شد و پس از اشغال خرمشهر وی به همراه خانواده به کرمانشاه، مشهد و در آخر تهران مهاجرت کرد و اکنون نیز ساکن تهران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام سخاموزیک، در ادامه با بیوگرافی محسن چاوشی آشنا می‌شویم.

بیوگرافی محسن چاوشی

محسن چاوشی تحصیل‌کرده‌ی رشته‌ی حسابداری می‌باشد و فعالیت حرفه‌ای خود در زمینهٔ موسیقی را در سال ۱۳۸۲ پس از دریافت فوق‌دیپلم حسابداری و پایان دوره سربازی با انتشار آلبوم نفرین آغاز کرد و پس از دریافت مجوز در سال ۱۳۸۷ آلبوم یه شاخه نیلوفر را منتشر کرد.

محسن چاوشی تا به امروز بیش از ۲۰۰ قطعه موسیقی را در قالب ۱۳ آلبوم موسیقی رسمی و چندین آلبوم غیررسمی و تک آهنگ منتشر کرده است؛ که با یک جستجوی ساده می‌توانید در سایت‌های دانلود آهنگ به این ترانه‌ها دست یابید.

محسن چاوشی آهنگساز و خواننده ترانه‌های فیلم سینمایی سنتوری بود که در مورد نحوه ضبط صدای خود برای این ترانه‌ها می‌گوید: چاره‌ای نداشتم جز اینکه این کارها را در خانه تهیه کنم برای این کار به کمک مادر درودیوار و پنجره‌های یکی از اتاق‌ها را با پتو پوشانیدم که صدا نپیچد و بتوان وکال گرفت. پس‌ازآن پتویی را روی سرم کشیدم و در همان شرایط خواندم و وکال را ضبط کردم و همان نسخه نهایی شد. درواقع از زیر پتو که بیرون آدم علی سنتوری متولدشده بود.

محسن چاوشی در اردیبهشت ۸۸ قبل از انتشار آلبوم ژاکت در نامه‌ای به هواداران خود اعلام کرد که در حال جمع‌کردن بند و نوشتن پارت است و بعد از پخش این آلبوم کنسرتی را برگزار خواهد کرد که البته تا به امروز این کنسرت برگزار نشده است.

شاید نتوان هیچ خواننده مطرحی را نام برد که باگذشت بیش از ۱۰ سال از مطرح‌شدنش هنوز هیچ کنسرتی را برگزار کرده باشد که همین موضوع باعث شده است تا بسیاری بگویند او توان اجرای زنده را ندارد که خود چاوشی می‌گوید بهتر از هر کس دیگری مهارت اجرای زنده دارد اما معتقد است در ایران کنسرت بیشتر شبیه جنگ شادی است تا کنسرت موسیقی که من اهلش نیستم.

محسن چاوشی تاکنون دو ترانه خاکستر و زخم زبون و قسمتی از ترانه متأسفم برات را به‌صورت تمرینی زنده اجرا و ضبط کرده است.

معروف‌ترین آهنگ‌های محسن چاوشی

شاید بتوان معروف‌ترین آهنگ محسن چاوشی را تک آهنگ ویژه کجایی که برای سریال شهرزاد منتشر شد دانست اما محسن چاوشی کارهای خاص در کارنامه‌ی خود کم ندارد که از بین آن‌ها می‌توان به قطعات متأسفم، یه شاخه نیلوفر، مادر (تیتراژ برنامه مهربانو)، افسار، زخم زبون، شیدایی، خوزستان، مریض حالی، شاه مقصود، غلط کردم، کی بهت خندیده، من خود ان سیزدهم، نفرین، همخواب، ستمگر را نام برد.

همچنین تا به امروز محسن چاوشی آلبوم‌های نفرین، خودکشی ممنوع، لنگه‌کفش، متأسفم، سنتوری، یه شاخه نیلوفر، ژاکت، پرچم سفید، من خود آن سیزدهم، پاروی بی قایق، امیر بی‌گزند، ابراهیم را منتشر کرده است. وی در سال ۹۸ قصد انتشار آلبومی با نام قمارباز را دارد.

انتهای رپرتاژ خبری

منبع: ایسنا

کلیدواژه: محسن چاوشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۶۵۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گریه ناگهانی آقای خواننده در هنگام اجرای آهنگ در کنسرت | فیلم

ویدیوی از اشک‌های روزبه بمانی در کنسرتش در شهر رشت در شبکه‌های اجتماعی پربازدید شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • شنیده شدن صدای انفجار در حومه دمشق
  • گریه ناگهانی آقای خواننده در هنگام اجرای آهنگ در کنسرت | فیلم
  • «جهان لاغر» محسن چاوشی منتشر شد+ صوت
  • خواننده اصلی یکی از عاشقانه‌ترین ترانه‌های ایران پیدا شد + فیلم
  • آنچه درباره امام صادق‌(ع) کمتر شنیده‌اید
  • سوپرایز ویژه اوسمار برای سپاهان؛ بیرانوند وارد می‌شود؟
  • پشت‌پرده محبوبیت تیلور سوئیفت چیست؟
  • پشت پرده محبوبیت تیلور سوئیفت در ایران
  • پشت پرده محبوبیت تیلور سوئیفت در ایران | وقتی او در مورد پایان رابطه عاطفی خود حرف می‌زند...
  • کمک خواننده معروف برای آزادی زندانیان قزوین