Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، امیر جمشید نژاد رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج گفت: ۲۵ دستگاه تاکسی، ۲ دستگاه ون و ۲ دستگاه مینی بوس از این تعداد در داخل محوطه بهشت محمدی به صورت رایگان اقدام به جابجایی شهروندان می‌کنند و ۲۵ دستگاه اتوبوس نیز در میدان آزادی سنندج نیز مستقر و اقدام به انتقال شهروندان به سمت آرامستان بهشت محمدی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان آرامستان های شهرداری سنندج نیز گفت: با توجه به اینکه آخرین دوشنبه ماه مبارک رمضان تعداد زیادی از شهروندان به آرامستان بهشت محمدی مراجعه می‌کنند برنامه ریزی های خوبی برای خدمت رسانی به مردم در این آرامستان انجام شده است.
توفیق سرفراز اظهار داشت: براین اساس درب‌های ورودی آرامستان بهشت محمدی از ساعات اولیه ظهر دوشنبه بسته شده و از عبور و مرور خودروهای شخصی به داخل محوطه آرامستان جلوگیری می‌شود.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج هم گفت: یک اکیپ آتش نشانی در داخل محوطه آرامستان به منظور پیشگیری از وقوع حوادث احتمالی نیز مستقر خواهد شد.

گفتنی است؛ مردم سنندج بنابر سنت دیرینه و اعتقادات خود در روزهای دوشنبه و پنجشنبه آخر ماه رمضان به دیدار متوفیان خود در آرامستان ها می‌روند و این روز را به قرائت فاتحه در جوار اموات خود می‌پردازند.

انتهای پیام/م

تمهیدات ویژه شهرداری سنندج در روزهای دوشنبه و پنجشنبه آخر ماه رمضان

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مناسبت های مذهبی اشتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۶۵۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عامل کتک زدن مردم با زنجیر در اتوبوس دستگیر شد | ویدئو

دریافت 7 MB

به گزارش همشهری آنلاین،فروردین ماه سال ۱۴۰۳ فیلمی با موضوع "کتک زدن مردم با زنجیر در اتوبوس"، در خبرگزاری ها و شبکه های اجتماعی منتشر گردید که شهروندان محترم تهرانی را نگران کرد. در پاسخگویی به مطالبات شهروندان در برخورد با این گروه از هنجارشکنان و با تلاش های شبانه روزی صورت گرفته، متهم این پرونده نیز دستگیر شده است.

کد خبر 847592 منبع: مهر برچسب‌ها خبر مهم اتوبوس - شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه فراجا دستگیری

دیگر خبرها

  • عامل کتک زدن مردم با زنجیر در اتوبوس دستگیر شد | ویدئو
  • کتک زدن مردم با زنجیر در اتوبوس؛ متهم دستگیر شد
  • عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس دستگیر شد
  • دستگیری عامل ضرب و شتم شهروندان در اتوبوس
  • ظرفیت آرامستان گرگان تکمیل است/ گورستان جدید سال آینده بهره‌برداری می‌شود
  • تاکسی‌های قم مجهز به کارت‌خوان می‌شوند
  • همراهی دولت و شهرداری باعث شکستن قفل واردات واگن های مترو
  • همراهی دولت و شهرداری باعث شکستن قفل واردات واگن‌های مترو
  • باورنکردنی؛ مرز‌های تقلب در کنکور جابجا شد
  • شهروندان تخلفات رانندگان تاکسی را گزارش دهند