Web Analytics Made Easy - Statcounter

گویا روز‌های یکشنبه در ایران با نام تلخی عجین شده و قرار است، هر رخداد ناگواری در کشور، در این روز اتفاق افتد! روز گذشته نیز یکشنبه تلخ فوتبال ایران لقب گرفت و در کنار یکشنبه‌های سیاه مجلس در تاریخ ثبت خواهد شد.

به گزارش «تابناک»؛ روز گذشته که قرار بود، فینال جام حذفی باشگاه‌های کشور در یک شهر بی طرف برگزار شود، به دلیل سوءمدیریت مدیران غیر فوتبالی، ساعت‌ها تماشاچیان خود را معطل کرد؛ مشتاقان ورزشی که کیلومتر‌ها راه از دورترین نقاط کشور آمده بودند و در گرمای طاقت فرسای جنوب، منتظر بودند تا یک بازی زیبا را ببینند؛ اما چنان کامشان تلخ شد که شیرینی بُرد را از یاد بردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته این موضوع با واکنش‌های بسیاری از سوی افراد مختلف، مردم و حتی سیاستمداران روبه رو شد، به گونه‌ای که بسیاری از نمایندگان مجلس نیز در برابر آن موضع گرفتند و از مدیریت نامناسب آن انتقاد کرده‌اند.

محمدرضا نجفی، نماینده تهران در گفت‌وگو با تابناک اظهار داشت: سرانجام رقابت‌های جام حذفی فوتبال ـ که یکی از بال‌های پویایی و نشاط و ایجاد انگیزه برای سطوح مختلف فوتبال کشور است ـ با برگزاری مسابقه پایانی و معرفی قهرمان آن پایان یافت و تیم پرسپولیس موفق شد با پیروزی بر تیم پرانگیزه، اما کم هزینه و بی ادعای داماش گیلان ـ که با سختکوشی بازیکنان و کادر فنی اش تا این مرحله صعود کرده بود ـ قهرمان جام حذفی شود و به این ترتیب در کنار قهرمانی در لیگ برتر، به هر دو جام مهم فوتبال کشور دست یابد و میلیون‌ها هوادار این تیم در سراسر کشور را خوشحال و شادمان سازد و امیدبخش ایجاد الگویی موفق مبتنی بر کاهش حاشیه‌ها و تلاش خستگی ناپذیر بازیکنان به همراه مدیریت فنی و حرفه‌ای مربیان و از همه مهم‌تر انضباط تیمی برای دیگر تیم‌های حاضر در عرصه فوتبال کشور شود.

این نماینده گفت: اما مسابقه شب گذشته، روی دیگری هم داشت که آن شرمندگی فوتبال ایران در برابر انبوه بسیار مشتاقان و شیفتگان جادوی مستطیل سبز بود. اتفاقات تأسفباری که در استادیوم فولاد آرنا رخ داد که نمی‌توان جز «شرمندگی تمام عیار» نام دیگری بر فوتبال ایران نهاد.

وی در ادامه یادآور شد: ناتوانی و سهل انگاری مدیران نه چندان فوتبالی فوتبال کشور در تأمین بحق حداکثر یک درصد از صندلی‌های یک استادیوم که تأخیر ۱۵۰ دقیقه‌ای آغاز بازی را رقم زد تا ۴۰ هزار تماشاچی مشتاق و علاقه مندی که از اقصی نقاط کشور برای دیدن یک بازی مهیج و زیبا به اهواز آمده بودند، در هجوم حشرات و گرمای شدید هوا و بلاتکلیفی چند ساعته و فقدان اراده کافی برای تصمیم گیری قاطع و کارآمد، بیش از هر چیز شاهد ضعف مدیریت و ناکارآمدی و ناتوانی مدیرانی بودند که بی سابقه و یا حداقل کم سابقه‌ای، یک بار دیگر ضعف‌های مدیریتی مان را در سطح ملی و جهانی تیتر یک اخبار ورزشی ساختند و نقطه سیاهی را در کارنامه فوتبال ایران ثبت کردند که مقابله با آن و چاره اندیشی فوری در برخورد با این نحوه مدیریت، ضرورتی جدی و دارای اهمیت برای حل مشکلات آتی خواهد بود.

یکشنبه تلخ فوتبال ایران گذشت؛ اما ریشه یابی و بررسی عمیق این گونه اتفاقات، می‌تواند مانع اساسی برای تکرار آن باشد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: یکشنبه سیاه مجلس یکشنبه تلخ استادیوم محمد علی نجفی طرح ترافیک ۹۸ تاجیکستان فطریه کفاره روزه تیم ملی والیبال امام جمعه کازرون مرتضی کلانتریان شورای نگهبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۶۵۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سنگین‌ترین جریمه فوتبال ایران برای سرمربی لیگ برتری

به گزارش همشهری آنلاین،‌ سایت سازمان لیگ فوتبال ایران در این مورد نوشت: «عبدالله ویسی سرمربی تیم فولاد خوزستان به دلیل مصاحبه غیرفنی و خارج از حوزه مسئولیت خود و اظهارنظر غیرمسئولانه و غیرحرفه‌ای علیه فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ مبلغ دو میلیارد تومان جریمه نقدی شد.

مبلغ جریمه نقدی باید ظرف مدت یک هفته پرداخت شود. ادامه فعالیت این مربی در لیگ برتر منوط به پرداخت جریمه است.»

گفتنی است سازمان لیگ هفته گذشته در بیانیه‌ای اعلام کرده بود از این پس مربیان و بازیکنان با اظهارات غیرمسئولانه با جریمه دو میلیاردی روبه‌رو می‌شوند که اولین جریمه شامل ویسی، سرمربی فولاد شد که پس از دیدار با مس رفسنجان اظهاراتی را مطرح کرده بود.


کد خبر 849404 منبع: ورزش سه برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه فولاد خوزستان لیگ برتر فوتبال ایران

دیگر خبرها

  • عکس| امید نورافکن پیش از اقدام جنجالی علیه پرسپولیس
  • باز هم جنگ در آزادی؛ نورافکن هواداران پرسپولیس را عصبانی کرد
  • عکس| امید نورافکن پیش از ماجرای جنجالی علیه پرسپولیس
  • اولین واکنش مورایس به اتفاقات جنجالی استادیوم آزادی
  • فرار سریع نورافکن از هواداران پرسپولیس (عکس)
  • خلاقیت جالب فولاد برای دعوت از هواداران
  • سنگین‌ترین جریمه فوتبال ایران برای سرمربی لیگ برتری
  • جدیدترین قیمت طلای ۱۸ عیار و انواع سکه در بازار؛ سکه یک گرمی چند شد؟ | جدول قیمت ها را ببینید
  • مدیر برنامه جهانی غذا: شمال غزه به «قحطی تمام عیار» دچار شده است
  • چند خطی برای اتفاقات پرسپولیس و سپاهان؛ ما را به خیر امیدی نیست، شر مرسان!