Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-26@19:17:37 GMT

سعید فتاحی آقای دوربینی فوتبال

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۶۶۰۰۹

سعید فتاحی آقای دوربینی فوتبال

هیچ مسئولی در سازمان لیگ به اندازه سعید فتاحی تا این حد به حضور همیشگی در رسانه‌ها علاقه‌مند نبوده است.

به گزارش مشرق، سعید فتاحی دیشب به‌عنوان مقصر اصلی وضعیت اسفناک ورزشگاه شهدای فولاد اهواز برکنار شد تا به قول معروف آب‌ها از آسیاب بیفتد و روز از نو روزی از نو، اما مرور عملکرد فتاحی در این سال‌ها نشان می‌دهد که مسئول برگزاری لیگ هیچ‌گاه تا این حد در رسانه‌ها حضور مستمر و مداوم نداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

چه کسی فتاحی را وارد فوتبال کرد؟

پیش از انتصاب فتاحی که از داوران نه چندان مطرح سطوح پایین‌تر فوتبال ایران بود هیچ مسئولی در سازمان لیگ تا این حد به حضور همیشگی در کلیه رسانه‌ها علاقه‌مند نبود. فتاحی اصرار داشت همیشه و خصوصاً در بازی‌های حساس کنار زمین و معمولاً در زاویه مناسب با دوربین‌ها حاضر باشد، در طول هفته بارها به دلایل مختلف با کلیه رسانه‌ها مصاحبه کرده و حتی قوانین و مقررات را شخصاً اعلام کند تا همچنان در سطح رسانه‌ها مطرح باشد.

این تلاش‌ها اما، طبیعتاً نتیجه معکوس داشت. حالا هواداران باشگاه‌های پرطرفدار فتاحی را به‌عنوان عامل تمامی کاستی‌ها و مشکلات لیگ می‌دانند، در حالی که در بسیاری از موارد او تنها بیان کننده قوانین بوده است. از سویی، لحن بی‌ادبانه و گستاخانه او در برخی از مصاحبه‌ها همواره حاشیه ساز بود.

به نظر می‌رسد سیاست کاری و رویکرد نادرست فتاحی و همچنین علاقه بیش از حد به دیده شدن در رسانه‌ها برای او دردسرساز شده و حالا در فینال جنجالی جام حذفی به عنوان مقصر اصلی کلیه اتفاقات قربانی می‌شود!

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: وعده های روحانی امام جمعه کازرون بازار سکه و ارز قتل همسر نجفی آقای دوربینی پرسپولیس جام حذفی داماش گیلان سازمان لیگ سعید فتاحی فوتبال فینال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۶۶۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش هیئت فوتبال تهران به ماجرای مرگ یک فوتبالیست پیشکسوت

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، سایت هیئت فوتبال تهران نوشت: در جریان بازی میان تیم‌های پیشکسوتان استقلال و ایرانجوان یکی از بازیکنان تیم فوتبال ایرانجوان بین دو نیمه به دلیل ایست قلبی جان خود را از دست داد که بلافاصله بعد از این اتفاق ناگوار گزارشی مغرضانه با هدف مقصر جلوه دادن هیئت فوتبال استان تهران از سوی یکی از رسانه‌ها منتشر شد.

این گزارش درحالی انتشار یافت که بازی فوق هیچ مجوز رسمی برای برگزاری از هیات فوتبال استان دریافت نکرده بود و مسئولیت اتفاقات رخ داده متوجه افرادی است که بدون کسب تاییدیه‌های پزشکی بازیکنان از هیئت فوتبال استان تهران، اقدام به برگزاری این دیدار کرده‌اند.

چنانچه برگزارکنندگان بازی میان پیشکسوتان استقلال و ایرانجوان از هیئت فوتبال استان تهران مجوز‌های لازم را دریافت می‌کردند، اقدامات لازم در راستای اعزام تیم پزشکی به همراه آمبولانس و ناظر برگزاری برای این دیدار انجام می‌شد، اما با وجود تذکرات متعدد هیئت فوتبال استان تهران و تاکید ریاست هیئت فوتبال استان تهران شاهد برگزاری این بازی بدون مجوز از هیئت فوتبال استان تهران بودیم.

هیئت فوتبال استان تهران ضمن تشکر و قدردانی از رسانه‌هایی که همواره در تلاشند حقایق را برای افکار عمومی انعکاس دهند، از رسانه‌های محترم می‌خواهد ابتدا استعلام‌های لازم را پیرامون صدور مجوز برای برگزاری‌های چنین بازی‌هایی از هیئت فوتبال استان تهران اخذ کرده و بعد از آن نسبت به انتشار گزارش اقدام کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فروش یا انتقال قرضی؛ منچسترسیتی علاقه‌ای به حفظ ژائو کانسلو ندارد
  • آرنه اسلوت یا روبن آموریم؛ آن‌ها به چه فوتبالی علاقه‌ دارند و چگونه فکر می‌کنند؟ / ایستگاه تاکتیک
  • روایت حمیدرضا آذرنگ از مصدومیت سعید آقاخانی و حضور سرصحنه «نون‌خ۵»
  • واکنش هیئت فوتبال تهران به ماجرای مرگ یک فوتبالیست پیشکسوت
  • مژده رئیس رسانه ملی درباره حق پخش فوتبال
  • جدال محمدرضا گرایی و سعید اسماعیلی؛ قهرمان المپیک به پاریس می‌رود یا پدیده فرنگی؟
  • مژده رئیس رسانه ملی پیرامون حق پخش فوتبال
  • نبی: انتخاب برترین‌ها از سوی رسانه ملی انگیزه ها را بالا برده است
  • سفر رئیس‌جمهور ایران به پاکستان دستاورد‌های اجتماعی، سیاسی و منطقه‌ای داشت
  • ستاره سیتی دیوانه انتقال به بارسلونا