Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از روابط عمومی سپاه روح‌الله، حجت‌الاسلام محمدولی رضوی‌راد مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله استان مرکزی در جمع پاسداران  ستاد سپاه روح الله گفت: ما همواره شاهد این بوده‌ایم که در دوره‌های مختلف از تاریخ و بالاخص این 1400 سال گذشته؛ عالمان دینی درصدد تشکیل یک حاکمیت دینی با اهداف والای اسلامی بوده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به فرموده امام راحل انقلاب اسلامی را باید با یک رویکرد فرهنگی به سراسر جهان صادرکرد و نمونه بارز این تفکر، حضور شخصیتی همچون شیخ زکزاکی در کشوری همچون نیجریه است که 14 میلیون نیروی انقلابی و متعهد برای زمینه‌سازی ظهور امام زمان(عج) آماده می‌کند.

حجت‌الاسلام رضوی‌راد با تاکید بر تربیت نیروهای مومن و انقلابی در جهت پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی گفت: وظیفه دلسوزان و خواص جامعه، تربیت و پرورش نیروهایی مومن و کارآمد در راستای اهداف مقدس نظام اسلامی و ولایی است.

وی اظهارکرد: اگر امروزه ملت فلسطین و لبنان با دستان خالی و کم‌ترین امکانات در مقابل ارتشی با تجهیزات کامل دفاع می‌کنند نتیجه یک تفکر ناب اسلامی است که از ویژگی‌های مهم آن ایثار وشهادت و آزادگی خواهد بود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح الله زمینه تشکیل جبهه مقاومت در منطقه را انقلاب اسلامی ایران به رهبری یک ولی فقیه مدبر و عالم و شجاع دانست و افزود: تشکیل جبهه مقاومت در منطقه از جمله یمن وعراق و سوریه و... نتیجه صدور تفکر ناب اسلامی و انقلابی بوده است.

حجت‌الاسلام رضوی‌راد بیان کرد: در دوران دفاع مقدس هم تا زمانی که دولت بنی‌صدر حاکم بر مسائل بود تفکر مدارا حتی عقب‌نشینی برای خرید زمان جریان داشت در صورتی که بعد از عزل بنی‌صدر، نیروهای انقلاب با یک تفکر اصیل و ناب برگرفته از عاشورا توانستند فتح‌الفتوح‌های مختلفی به دست آورند.

وی موفقیت و رشد در عرصه‌های مختلف کنونی را حضور نیروهای مومن و دلسوز انقلابی دانست و گفت: امروزه در بعضی از مسئولیت‌ها و میدان‌های کشور افرادی قرار گرفته‌اند که اعتقادی به این تفکرات اسلامی، این روحیه خودباوری وایستادگی ندارند و بی‌شک در این اتفاقات اخیر نظیر سیل، نیروهای انقلابی خلاء‌ها را پر نموده و همچون گذشته خوش درخشیدند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح الله خاطرنشان کرد: خواص بی‌بصیرت در مقاطع مختلف انقلاب به دنبال سهم‌خواهی بودند و همواره انقلاب بیشترین ضربه را از سوی بعضی از این مدیران نالایق و بی‌کفایت متحمل شده است.

حجت‌الاسلام رضوی‌راد با اشاره به فرموده امام در خصوص فرهنگ اشرافی‌گری و کوخ‌نشینی مسئولین افزود: برخی از مدیران و مسئولین با تفکر سرمایه‌داری خوی اشرافی‌گری پیدا کرده‌اند و این مصداق نفوذی بودن آن‌هاست. این وظیفه دولت و دستگاه‌های نظارتی و قضایی است که به این آفت و آسیب بزرگ رسیدگی نمایند تا با دوری از این تفکر زیاده‌خواهی و دنیاطلبی، برقراری عدالت در جامعه میسر شود.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن خبرگزاری بین المللی قرآن خبرگزاری ایکنا ایکنای مرکزی ایکنا مرکزی رضوی راد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۶۶۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه نزدیکترین نهاد به مواضع رهبری است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ حجت الاسلام و المسلمین خاتمی صبح امروز در دیدار با جمعی از کارکنان سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان که به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه صورت گرفت، گفت: عنایت خداوند متعال و فکر و اندیشه بلند امام خمینی (ره) سبب تشکیل و عزت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شد.

وی بابیان اینکه سپاه یک نهاد انقلابی همه جانبه برای حراست و حفاظت از دستاورد‌های انقلاب است، افزود: پاسداران می بایست قدر فرصت حضور و خدمت در سپاه را بدانند چرا که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نهادی مقدس است.

امام جمعه زنجان بابیان اینکه سپاه در دوران دفاع مقدس و پس از آن خوش درخشیده است، گفت: تمامی این فعالیت‌ها و خدمات رسانی باید برای نسل جوان تشریح و تبیین شود.

حجت الاسلام خاتمی بابیان اینکه تشکیل نهاد نمایندگی در سپاه خردمندانه و هوشیارانه بوده است، افزود: می‌توان گفت فلسفه وجودی نمایندگی ولی فقیه در سپاه، ساخت یک سپاه معنوی با روحیه جهادی و انقلابی است.

حجت الاسلام و المسلمین خاتمی بابیان اینکه سپاه مولود انقلاب و بسیج مولود سپاه است، ادامه داد: این نهاد به دلیل عملکرد فکری و بصیرتی، نزدیک‌ترین نهاد‌ها به نظرات مقام معظم رهبری است.

وی افزود: امروز اقتدار و عزت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کنار سایر نیرو‌های مسلح را شاهد هستیم.


نماینده ولی فقیه در استان گفت: مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان، موجب عزت و سربلندی می‌شود، اما عقب نشینی در برابر آنان مایه ننگ و ذلت است.

دیگر خبرها

  • گذشت و بخشش باید در جامعه تبدیل به فرهنگ شود
  • فرمانده کل سپاه، پیام صادر کرد +جزئیات
  • همایش عقیدتی سیاسی سپاه روح‌الله استان مرکزی
  • معلم انقلابی باید در کشور تربیت شود
  • شورا‌ها نتیجه انقلاب‌اسلامی برای خدمت به مردم هستند
  • هنرمند انقلابی در راستای توحید الهی گام برمی دارد
  • سپاه نزدیکترین نهاد به مواضع رهبری است
  • ترویج اهدای عضو نیازمند فرهنگ سازی بیشتر است
  • سپاه مقدس‌ترین نهاد و ناموس انقلاب اسلامی است
  • تهدیدهای فرهنگی دشمن به فرصت تبدیل شود