Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون استاندار قم با بیان اینکه استان تا رسیدن به نقطه مطلوب در حوزه گردشگری فاصله زیادی دارد گفت: از نظر تأمین منابع بانکی در استان هیچ محدودیتی نداریم. ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۶ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

مهرداد غضنفری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قم، اولویت نخست توسعه استان را گردشگری عنوان کرد و اظهار داشت: باید مجموعه دست‌اندرکاران و متولیان اصلی گردشگری در راستای تحقق این هدف تلاش مضاعف داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری قم با تأکید بر تلاش تمامی دستگاه‌های خدمات‌رسان در جهت رونق حوزه گردشگری در استان گفت: استان قم نسبت به کل کشور در رتبه نخست جذب گردشگر قرار دارد.

وی با بیان موانع عدم رونق گردشگری در قم عنوان کرد: قرار گرفتن استان قم در رتبه نخست جذب گردشگر نشانگر آن است که در حوزه گردشگری در کل کشور موانعی وجود دارد اما این رتبه برای ما ایده‌آل نیست گفته‌ایم هر گونه مانعی که در این حوزه وجود داشته باشد را می‌توان در کارگروه رفع موانع تولید برطرف کرد.

امضای تفاهم‌نامه توسعه فعالیت‌های گردشگری در حاشیه سدها و منابع آبی کشورارتقای صنعت گردشگری از اولویت‌های مهم استان قزوین استاستان‌ همدان آماده جذب سرمایه‌گذار در بخش گردشگری است

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری قم با بیان اینکه استان تا رسیدن به نقطه مطلوب در حوزه گردشگری فاصله زیادی دارد گفت: از نظر تأمین منابع بانکی در استان هیچ محدودیتی نداریم.

غضنفری بیان کرد: در سال 96 مبلغ 900 میلیارد تومان اعتبار برای حوزه گردشگری جذب کرده‌ایم و در سال 97 این رقم به حدود هزار و 117 میلیارد تومان رسیده است؛ بنابراین مشکلی از نظر تأمین  منابع نداریم مقداری ظاهراً بانک‌ها روی تضامین ایراد می‌گیرند که در این رابطه به بانک‌ها گفته‌ایم در حوزه اختیاراتشان انعطاف داشته باشند.

 وی در پایان ضعف در زیرساخت‌ها در سال رونق تولید را زیبنده استان ندانست و بیان کرد: در صورتی‌که زیرساخت‌های سرمایه‌گذاری در استان ایجاد نشود امکان سرمایه‌گذاری در استان از بین می‌رود.

انتهای پیام/ح

R7854/P/S6,62/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۶۶۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موافقت مجلس با جدول منابع و مصارف حوزه انرژی در بودجه ۱۴۰۳

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی روز سه‌شنبه (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) در جریان رسیدگی به جدول شماره ۲۲ لایحه بودجه ۱۴۰۳ کل کشور (بخش دوم- جداول) با عنوان «منابع و مصارف حوزه انرژی»، با تصویب این جدول موافقت کردند.

در جریان بررسی این جدول در صحن مجلس، هادی بیگی‌نژاد عضو کمیسیون انرژی مجلس به ارائه توضیحات درباره جدول شماره ۲۲ لایحه بودجه پرداخت و گفت: این جدول هم در بودجه سال گذشته و هم در بودجه امسال وجود داشت و بر اساس آن دولت مکلف شده است تا تمام جزئیات مربوط به فرآورده‌های نفتی و گازی را اعم از قسمت این فرآورده‌ها در این جدول بیان کند. همچنین دولت مکلف است که ذینفعان آن را مشخص نماید و جدول مصارف کلان این حوزه را نیز در پیوست لحاظ کنند.

وی افزود: تمام درآمد‌های نفتی و زنجیره آن و مصارف این حوزه با این جدول مشخص می‌شود. همچنین در جداول الحاقی نیز آنچه در احکام درباره حساب سرمایه‌گذاری و حساب بهینه‌سازی آمده در جدولی درج شده است.

در ادامه حمیدرضا حاجی بابایی رئیس کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۳ طی اظهاراتی تاکید کرد: در این جدول فعل و انفعالاتی که در حوزه نفت رخ می‌دهد، مشخص می‌شود. در واقع این جدول، جدول شفافیت بوده و نورافکنی به داخل تاریک‌خانه‌ها است، البته منظورمان این نیست که خلافی صورت می‌گیرد، اما تمام اعداد فروش نفت در این جدول شفاف می‌شود.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی همچنین در جریان بررسی جدول ۱۰- د با عنوان «طرح‌های ملی از محل توازن»، پس از مخالفت با تصویب این جدول، به پیشنهاد محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی مبنی بر بازگشت اعتبارات بخش د جدول ۱۰ به بخش توازن موافقت کردند.

قالیباف گفت: به دلیل اینکه منابع این بخش از بخش توازن برداشت شده است و به دلیل اینکه پیشنهاداتی هم وجود دارد، به نظر بنده باید این منابع به بخش توازن بازگردانده شود.

وی اظهار کرد: مواردی که به بخش توازن باز می‌گردد یا ردیف دارند و یا بر اساس طرح‌هایی است که ردیفی ندارند؛ بنابراین اگر ردیف دارند باید به بخش توازن بازگردانده شوند و اگر ردیف ندارند باید بر اساس شاخص توزیع شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • آموزش، نقطه مشترک بین ارتش و آموزش وپرورش است 
  • رفع تصرف و خلع ید ۱۰۲۹۷ مترمربع اراضی ملی در شهرستان ساری
  • ۵۰ تن در هکتار فرسایش خاک به صورت نقطه‌ای در لرستان
  • فرسایش ۵۰ تن خاک در هکتار به صورت نقطه‌ای در لرستان
  • تحقیقات محققین در حوزه کشاورزی باید کاربردی باشد
  • جدول منابع و مصارف حوزه انرژی در بودجه ۱۴۰۳ مصوب شد
  • موافقت مجلس با جدول منابع و مصارف حوزه انرژی در بودجه ۱۴۰۳
  • جدول منابع و مصارف «حوزه انرژی» به تصویب رسید
  • حذف نقطه حادثه خیز حوزه شهرستان بشرویه در محور روستایی کرند
  • تدارک ویژه حوزه‌های علمیه برای دهه کرامت در ۱۴۰۰ نقطه دنیا