Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، «سید منتظر شبر» سرپرست امور کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی کشور درخصوص بکارگیری پرسنل اقلیت‌های دینی در مهدهای کودک، گفت: با توجه به اینکه محتواهای آموزشی مهدهای کودک به طور عام و محتوای آموزشی به طور خاص با بهره‌گیری از مبانی دین مبین اسلام تهیه و توین شده ضروری است که مهدهای کودک توسط مربیان آموزش‌دیده به اجرا درآید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست امور کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی کشور با اشاره به رشد و تکامل همه‌جانبه کودکان، تصریح کرد: از این‌رو فعالیت‌های مهدهای کودک باید در قالب انواع برنامه‌های منطبق با ارزش‌های دینی باشد لذا بکارگیری مربی از اقلیت‌های دینی برای آموزش مستقیم محتوای آموزشی مصوب به کودکان، مجاز نیست.

وی در پایان بهره‌مندی از پرسنل اقلیت‌های دینی در سایر بخش‌های مهدهای کودک از جمله آموزش‌های فوق برنامه مانند ورزش، نقاشی، سفالگری و ... را بلامانع دانست.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: بهزیستی کودکان کودکان و نوجوانان نقاشی مهدهای کودک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۶۶۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری خط دوم کارخانه سیمان رزن در سال آینده

ایسنا/همدان فرماندار رزن از افتتاح و بهره‌برداری خط دوم کارخانه سیمان این شهرستان در سال آینده خبر داد.

علی‌اصغر غفاری‌آثار در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: عملیات عمرانی و ساختمانی این کارخانه به اتمام رسیده و با پیشرفت فیزیکی ۵۲ درصدی خط دوم این کارخانه در حال ساخت، نصب و راه‌اندازی ماشین‌آلات است.

وی با بیان اینکه براساس پیش‌بینی تا سال آینده استارت کوره خط دوم کارخانه خواهد خورد، تصریح کرد: ۹۸ درصد قطعات و ماشین‌آلات این کارخانه ساخت کشور است و با راه‌اندازی خط دوم این کارخانه ۲۰۰ نفر نیروی کار متخصص بکارگیری خواهند شد.

غفاری‌آثار خاطرنشان کرد: به دنبال حمایت از واحدهای تولیدی و بنگاه‌های اقتصادی بوده و هستیم و تلاشمان رفع مشکلات سرمایه‌گذاران به منظور توسعه شهرستان است و انتظار است در جذب و بکارگیری کارگران و پرسنل از نیروهای بومی شهرستان استفاده شود.

وی مطرح کرد: در سفر ریاست جمهوری به استان تسهیلات اعطایی خوبی برای بنگاه‌های اقتصادی تعریف شد اما متأسفانه برخی بانک‌ها در پرداخت تسهیلات کوتاهی کرده‌اند که هماهنگی نماینده منتخب پیگیر پرداخت تسهیلات به بنگاه‌های اقتصادی شهرستان هستیم ضمن اینکه جذب ۱۰۰ میلیارد تومان تسهیلات جدید بانکی را نیز در دستور کار قرار داده‌ایم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مهلت ثبت ششمین دوره جام باشگاه های کتابخوانی تمدید شد
  • شکوری: به دنبال ایجاد تنوع در دوره های آموزشی هستیم
  • برگزاری جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان در کرمانشاه
  • برگزاری جشنواره ملی تدریس خلاق در دانشگاه کردستان
  • برگزاری جام باشگاه های کتابخوانی کودک و نوجوان در کرمانشاه
  • تغییر در محتوای آموزش‌های پلیسی / تحلیل عملیات‌های انتظامی با کمک خبرگان
  • بهره‌برداری خط دوم کارخانه سیمان رزن در سال آینده
  • تغییر در محتوای آموزش‌های پلیسی/ تحلیل عملیات‌های انتظامی با کمک خبرگان
  • برگزاری کارگاه‌های آموزشی شعر و داستان کودک و نوجوان در همدان
  • برنامه کودکی نداریم که درباره «جیغ و دست و هورایش» صحبت کنیم