Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - عضو ناظر مجلس در شوراي عالي بيمه، گفت: افت قيمتي خودروها در تصادفات بايد توسط بيمه ها پرداخت شود.
به گزارش خبرگزاري آريا، سيدناصر موسوي لارگاني عضو ناظر مجلس در شوراي عالي بيمه با اشاره به اين موضوع که حق بيمه بدنه خودرو شامل افت قيمت نمي شود، گفت: مصوبه اي وجود ندارد که اگر در يک تصادف مقصر يک خودروي داخلي است هزينه افت قيمت خودروي خارجي را بايد پرداخت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نماينده مردم فلاورجان در مجلس شوراي اسلامي، افزود: اين موضوع که راننده خودروي داخلي و يا حتي خودروي خارجي با قيمت پايين تر از خودروي لوکس بايد خسارت افت قيمت را در تصادف پرداخت کند، غيرمتعارف است.
افت قيمتي خودروها در تصادفات بايد توسط بيمه ها پرداخت شود
وي با بيان اينکه زماني که پرايد، پژو و سمند حق بيمه پرداخت مي کنند يعني اينکه اگر حادثه اي براي آنها اتفاق افتاد بيمه بايد خسارت را جبران کند، ادامه داد: اگر احيانا افت قيمتي در اين حادثه ايجاد شده بايد توسط بيمه ها پرداخت شود.
بايد زمان بيمه کردن خودروها مبلغي توسط بيمه ها دريافت شود تا بيمه گذار نخواهد در زمان ارائه خسارت مبلغ جداگانه اي براي افت قيمت پرداخت کند
موسوي لارگاني تاکيد کرد: بايد زمان بيمه کردن خودروها مبلغي توسط بيمه ها دريافت شود تا بيمه گذار نخواهد در زمان ارائه خسارت مبلغ جداگانه اي براي افت قيمت پرداخت کند.
به گزارش خانه ملت، عضو ناظر مجلس در شوراي عالي بيمه، تصريح کرد: در اولين نشست شوراي عالي بيمه موضوع پرداخت افت قيمت خودرو توسط بيمه گر مطرح مي شود تا بتوان اين مشکل که تعدادي از مردم را به دردسر انداخته برطرف کرد.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۶۶۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) علت تأخیر در پرداخت الکترونیکی بیمه‌های تکمیلی

رئیس گروه تحول دیجیتال سازمان تأمین اجتماعی می‌گوید تقریباً همه اطلاعات نسخه‌پیچی دارو برای پرداخت غیرحضوری تا کمتر از یک ماه آینده به بیمه‌های تکمیلی می‌رسد.

به گزارش صداوسیما، قائم مقام بیمه مرکزی در این باره گفته در حال حاضر فقط حدود ۳۰ درصد اطلاعات از بیمه‌های پایه به شرکت‌ها رسیده؛ موضوعی که باعث سردرگمی مردم برای دریافت هزینه بیمه تکمیلی دارو شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • قیمت تور لوکس استانبول در تابستان ۱۴۰۳ چقدر است؟
  • خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
  • وضعیت عجیب پارکینگ خودروهای لوکس در سیل بم!
  • حضور پررنگ چری در نمایشگاه خودرو پکن (فیلم)
  • خودروی برقی پریمیوم «اکسید»، لوکس‌تر و پیشرفته‌تر از تسلا
  • خودروهای زرهی لوکس؛ کدام یک را انتخاب می کنید؟ (عکس)
  • نمایشگاه خودروی پکن ۲۰۲۴ آغاز شد+ عکس
  • صعود ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیونی قیمت سواری لوکس خارجی
  • (ویدیو) علت تأخیر در پرداخت الکترونیکی بیمه‌های تکمیلی
  • واردات ۵۵۰۰ خودروی برقی