Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، سید علی حسین زاده، رئیس شورای بسیج ورزشکاران استان در حاشیه برگزاری این مراسم با بیان اینکه این سنت حسنه به صورت همه ساله و با مشارکت خیرین برگزار می شود، به تشریح اهداف این برنامه فرهنگی پرداخت و گفت: ترویج فرهنگ اطعام نیازمندان، گسترش فرهنگ رضوی، قدردانی از فعالان مردمی در جریان جمع آوری کمک های نقدی و غیرنقدی به مردم مناطق سیل زده از جمله مقاصد برگزاری این برنامه بود که به فضل الهی محقق شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام مسئول با تصریح این موضوع که در جریان حادثه سیل اخیر مجموع کمک های نقدی و غیر نقدی جامعه ورزش و جوانان بالغ بر 2میلیارد ریال بود که بارگیری، حمل و توزیع کمک ها با محوریت هلال احمر و کمیته امداد و مشارکت بسیج ورزشکاران صورت پذیرفت، اظهار کرد: همچنان جلب مشارکت های مردمی و بهره گیری از ظرفیت های مادی و معنوی برای خدمات رسانی، بازسازی، انجام تعمیرات تا عادی شدن جریان زندگی مردم در این مناطق ادامه خواهد یافت.

گفتنی است؛ در این مراسم که همراه با اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء همراه بود، بیش از 400 نفر از جامعه ورزشکاران و جوانان اطعام شدند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: افطار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۶۶۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجدید عهد با شهدای پهلوان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ رئیس هیئت ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی استان به خبرگزاری صداوسیما گفت: شهدا پهلوانان رشید عرصه ایثار و شهادت هستند که چراغ راه و الگوی منش پهلوانی در بین ورزشکاران به خصوص ورزشکاران زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی هستند.
قریشی افزود: در استان ۸۰۰ ورزشکار سازمان یافته در رشته‌های زورخانه‌ای فعالیت می‌کنند و در سطح استان ۲۸ زورخانه فعال و سه کانون آموزشی ورزش زورخانه‌ای وجود دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تجدید عهد با شهدای پهلوان
  • گشایش دفتر بسیج ورزشکاران شهرستان ساری
  • آغاز به کار نوزدهمین رویداد ملی جامعه‌پرداز در گلستان
  • وزیر ورزش و جوانان: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها در نظر گرفته‌ایم
  • برگزاری تور بین المللی دوچرخه‌سواری خزر؛ اواخر اردیبهشت
  • بهره برداری از دفتر بسیج ورزشکاران شهرستان ساری
  • هاشمی: با اصلاح قانون جدید ورزشکاران بیشتری شامل معافیت و قانون استخدامی می شوند/ تخصیص ۵٠٠ میلیارد برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها
  • هاشمی: نیم همت برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها درنظر گرفتیم
  • گشایش نخستین دوره المپیاد فرهنگی، ورزشی و علمی شهید عجمیان + فیلم
  • حضور منتخبان جامعه جوانان ورزشی در مناطق عملیاتی جنوب