Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی برنا ، رئیس نمایندگی حفاظت محیط زیست سرعین گفت: با توجه به مصوبه کارگروه مدیریت پسماند شهرستان سرعین در خصوص تعیین محل مناسب جهت دفن نخاله های ساختمانی، بازدید مشترک نمایندگان فرمانداری، حفاظت محیط زیست، شهرداری، جهاد کشاورزی و منابع طبیعی شهرستان انجام شد.

 

شهلا امیری افزود: در این بازدید چند نقطه از شهرستان بررسی شد و پس از ارزیابی های انجام شده محل مناسب جهت دفن نخاله های ساختمانی نهایی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امیری با اشاره به اینکه طبق ماده 7 قانون مدیریت پسماندها مدیریت اجرایی کلیه پسماندها غیر از صنعتی و ویژه در شهرها و روستاها و حریم آنها به عهده شهرداری ها و دهیاری ها و خارج از حوزه وظایف شهرداری ها و دهیاری ها به عهده بخشداری ها می باشد افزود: به واحدهای ساختمانی که در محدوده ساری دره واقع شده اند در خصوص عدم رهاسازی نخاله های ساختمانی تذکر داده می شود.

 

رئیس نمایندگی حفاظت محیط زیست شهرستان سرعین با اشاره به میزان بالای فعالیت های عمرانی در سرعین اظهار امیدواری کرد پس از انتخاب محل دفن نخاله های ساختمانی وضعیت نخاله های ساختمانی رهاشده در نقاط مختلف شهرستان بهبود یابد.  

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: حفاظت محیط زیست شهرداری قانون کشاورزی و منابع طبیعی برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۶۶۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش دانشجوی دانشگاه صنعتی بهبهان در جشنواره محیط زیست کشور+فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مهران سحرابی نیک، دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان با طراحی و ساخت دستگاهی در زمینه تصفیه آب و هوا رتبه نخست جایزه ملی محیط زیست کشور در بخش اختراعات را از آن خود کرد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بررسی مشکلات و معضلات رودخانه کن
  • زیستگاه های مرجانی خلیج فارس در معرض خطر
  • دستگیری ۸ نفر از متخلفان محیط زیستی در اقلید
  • تعیین مشخصات خودرو برقی مناسب ناوگان تاکسیرانی
  • مشخصات خودرو برقی مناسب ناوگان تاکسیرانی تعیین شد
  • درخشش دانشجوی دانشگاه صنعتی بهبهان در جشنواره محیط زیست کشور+فیلم
  • ساماندهی خودرو‌های عرضه غذا در تهران
  • یک بزمجه بیابانی در زیستگاه‌ طبیعی نیک‌شهر رهاسازی شد
  • زنده گیری بلدرچین‌ها برای ورود به معرکه شرط بندی/دستگیری باند تبعه افغان
  • شکارچیان غیر مجاز ۱۱ میلیارد ریال به محیط زیست درگز خسارت زدند