Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، گفت: معامله قرن، صرفاً یک راه‌حل سیاسی بود که آبروی ازدست‌رفته اسرائیل و آمریکا را در منطقه و جهان احیا کند که این راه‌حل از قبل شکست‌خورده بود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، «سعید اوحدی»، ظهر امروز (13 خرداد) در مراسم گرامیداشت سالگرد عروج ملکوتی امام راحل در مسجد جامع این شهر، اظهار کرد: بعد از گذشت نیم‌قرن از خرداد ۱۳۴۲ و ۴۰ سال از انقلاب اسلامی راه و حرکت امام راحل که به پشتیبانی ملت ایران اسلامی آغاز کرد، همچنان ادامه دارد و امروز در سراسر جهان گسترده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی، با اشاره به اینکه انسان‌ها به لحاظ شناختشان به رویدادها و حوادث پیرامون خود به سه دسته کلی تقسیم می‌شود، افزود: افرادی که چنان سرگرم امور دنیوی هستند که کمترین شناخت را نسبت به حوادث و رویدادهای اطراف خود دارند، این افراد سد راه حق بوده و نمی‌خواهند که بشنوند.

 

اوحدی، تصریح کرد: امام راحل در مسجد فیضیه قم شاه را نصیحت کردند که به اسلام این‌قدر ضربه نزنید، اما اهل دنیا و آن‌هایی که در مادیات دنیا غرق شدند، مانند کسانی هستند که بر مرکب سوار می‌شوند درحالی‌که در خواب غفلت هستند، سرانجام این افراد هلاکت نابودی است.

 

رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، گفت: یک دسته از افراد نیز به وقایع و رویدادهای پیرامون خود شناخت نسبی دارند که عامه جامعه هستند که اگر این افراد سخن رهبر خود را بشنوند به فلاح می‌رسند اگر نشنوند این گروه نیز مانند گروه اول از بین خواهند رفت و دچار خسران خواهند شد.

 

وی، تصریح کرد: برخی افراد فکر می‌کنند که بصیرت دارند، در مسیر قرارگرفته‌اند، درحالی‌که در شانه‌های خاکی راه قرار دارند که باید بصیرت خود را افزایش دهند، اما گروه سوم گروهی هستند که تاریخ‌ساز می‌شوند، انسان‌هایی ارزشمند هستند، رژیم شاه از زمان عقب بود و درک نکردند، سخنان امام راحل را درک نکردند و به خواری رسیدند.

 

اوحدی، بیان کرد: گروه سوم به دلیل ارزش‌های دینی و تأسی از ائمه اطهار (ع)، قدرت تشخیص میزان برای ملت‌ها می‌شوند، امام راحل در همان سال 42 فرمودند که منفورترین انسان‌ها در نزد مردم جهان رئیس‌جمهور آمریکاست، امروز هم بعد از گذشت نیم‌قرن، منفورترین انسان‌ها در نزد مردم جهان رئیس‌جمهور آمریکاست.

 

رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، بابیان اینکه بامطالعه و تحقیق باید از ظاهر امام راحل به سمت اندیشه‌های نا امام (ره) و سیر علمی و عملی آن حضرت حرکت کنیم، گفت: اگر خوب در سیره آن حضرت تحقیق کنیم، بیش‌ازپیش شاهد عظمت و شکوه و بزرگی این شخصیت بزرگ جهان معاصر خواهیم بود.

 

وی، بابیان اینکه سه رکن اساسی حرم سیاسی پیروزی انقلاب اسلامی، دین‌باوری و دین‌مداری امام راحل، اعتماد امام (ره) به مردم و مردم‌داری آن حضرت و قدرت تحلیل شناخت و بصیرت و دشمن‌شناسی حضرت امام راحل بوده است، افزود: بیانیه گام دوم انقلاب درواقع منشور 40 ساله انقلاب اسلامی است.

 

اوحدی، بیان کرد: مراکز آموزشی و دانشگاه باید بیانیه گام دوم انقلاب را نه‌تنها به‌عنوان یک متن، بلکه به‌عنوان منشور چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی مطالعه کنند، این بیانیه منشور رسیدن انقلاب اسلامی به قله‌های رفیع، به اعتبار و اعتماد مردم است.

 

 رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، گفت: امام راحل، زمانی حرکت خود را آغاز کرد که تمام ایسم‌ها در زمینه‌های مختلف به بن‌بست رسیده بودند، دنیا به دو بلوک غرب و شرق تقسیم‌شده بود، امام در گفتمان خود، به مقتدای خود حضرت سیدالشهدا (ع) اقتدا کردند و شعار ایشان نه شرقی نه غربی، جمهوری اسلامی شد.

 

وی، با اشاره به اینکه به اعتماد مردم از ویژگی‌های بارز حضرت امام (ره) بود، رهبر معظم انقلاب نیز امروز همواره بر این ویژگی تأکیددارند، حضرت امام راحل که فراتر از زمان بودند، به جوانان و فرزندان ملت ایران اعتماد کردند و انقلاب اسلامی را پشتوانه همین مردم به پیروزی رساندند.

 

اوحدی، ابراز کرد: امروز جمهوری اسلامی به لحاظ سیاسی، قدرت دفاعی و اقتدار نظامی در بالاترین شرایط خود قرار دارد، امروز به برکت شاگردهای امام راحل و اقتدا کنندگان به رهبر معظم انقلاب اسلامی، شاهد گفتمان انقلاب اسلامی در لبنان، سوریه و عراق و تا آفریقا و مناطق مختلف جهان هستیم.

 

رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، با اشاره به قدرت جبهه مقاومت در منطقه، اظهار کرد: معامله قرن، صرفاً یک راه‌حل سیاسی بود که آبروی ازدست‌رفته اسرائیل و آمریکا را احیا کند، امروز ما در اوج اقتدار قرار داریم اگر امروز رهبر معظم انقلاب اسلامی بیان می‌فرمایند که احتمال جنگ صفر است به برکت اعتماد به مردم و همین جوانان انقلاب اسلامی است.

 

پایان پیام/92

منبع: شبستان

کلیدواژه: راهپیمایی روز قدس روز قدس خبرگزاری شبستان استان بوشهر فلسطین امام خمینی ره راهپیمایی روز جهانی قدس ارتحال امام ره عظمت روز جهانی قدس اعتماد به مردم امام راحل گفتمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۶۶۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت استفاده از «چراغ زنون» و استیکر

سردار سید تیمور حسینی در حاشیه جلسه دیدار مردمی که با حضور شماری از فرماندهان پلیس راهور فراجا در مرکز ۱۹۷ برگزار شد، با حضور در جمع خبرنگاران گفت: امروز فرصتی دست داد تا با مردم بدون واسطه دیدار و گفتگو داشته باشیم و بنده و همکارانم تلاش کردیم تا جای ممکن و تا جایی که قوانین و مقررات اجازه می‌دهد به مشکلات و مطالبات مردم رسیدگی کنیم. در مجموع حدود ۱۵۰ نفر به شکل حضوری و حدود همین تعداد نیز به شکل تلفنی مشکلات خود را مطرح کردند. همچنین تعدادی نیز پیشنهاد یا تشکر داشتند.

به گزارش ایسنا، وی در خصوص بیشترین مطالبات مطرح شده از سوی مردم در این جلسه گفت: بیشترین مشکلات بیان شده از سمت مردم، مربوط به حوزه شماره گذاری خودرو‌ها و همچنین تخلفات آموزشگاه‌های رانندگی بود. اعتراض به فرآیند پیگیری تصادفات و جریمه رانندگی نیز از دیگر موارد مطرح شده بود. اما نکته مهم در مورد جریمه‌ها این بود که هیچ کدام جریمه اشتباهی نبود، بلکه درخواست بخشش بود.

نور استاندارد چراغ خودرو چگونه است؟

رئیس پلیس راهور فراجا درپاسخ به پرسشی در مورد نور چراغ خودرو‌ها نیز گفت: نور چراغ‌ها باید تلفیقی از رنگ زرد و سفید باشد و چراغ فابریک خودرو‌ها از شرایط استاندارد برخوردار است. استفاده از چراغ با نور مطلقا سفید هم ممنوع است و باید از همان چراغ‌های استاندارد استفاده شود. البته رنگ چراغ ترمز باید قرمز باشد. همچنین استفاده از چراغ زنون برای خودرو‌ها مطلقا ممنوع است و اگر مشاهده شود ماموران پلیس نسبت به جریمه آن اقدام خواهند کرد. چراغ زنون خطرآفرین است و می‌تواند برای دید دیگر رانندگان به خصوص رانندگان مسیر مقابل خطر ایجاد کند.

تغییر در ارکان خودرو غیرقانونی است

حسینی با تاکید بر اینکه هرگونه تغییر در ارکان خودرو غیرقانونی است، گفت: در مورد خودرو‌های آفرودی هم لازم است که این خودرو‌ها نیز باید تابع قوانین باشد و به هیچ عنوان تغییری در ساختار خودرو ایجاد نکنند. با تمامی خودرو‌هایی که در ارکان اصلی همچون چرخ، چراغ، ارتفاع و مواردی از این دست تغییر ایجاد می‌کنند برخورد خواهد شد و مشمول جریمه می‌شوند. همچنین باید تغییرات ایجاد شده را رفع کرده و خودرو را به حالت اولیه و استاندارد دربیاورند.

وی در خصوص کنار نویسی بر روی شیشه و بدنه خودرو‌ها نیز گفت: نصب هر گونه نوشتار، استیکر، برچسب و ... بر روی شیشه‌ها و بدنه خودرو ممنوعیت دارد و تنها استثنا برای خودرو‌هایی است که مربوط به بخش‌های تجاری و اقتصادی و یا امدادی هستند که آن‌ها هم باید مجوز مربوطه را دریافت و ضوابط در مورد نصب برچسب را رعایت کنند. در این ضوابط ابعاد برچسب و ... مشخص است. در غیر این صورت هرگونه تصویر و نوشته تزئینی و ... روی خودرو، دودی کردن شیشه و ... ممنوعیت دارد و مشمول جریمه خواهد شد.

دیگر خبرها

  • قطب‌نمای «بصیرت» کشور را در برابر تهدیدات بیمه می‌کند
  • توازن قدرت جدید در جهان برخاسته از تئوری‌های امام راحل است
  • بیداری ملت های آزاده جهان به برکت انقلاب اسلامی است
  • ممنوعیت استفاده از «چراغ زنون» و استیکر
  • تجدید میثاق وزیر آموزش و پرورش و معلمان با آرمان‌های امام راحل
  • منصوری:‌ جمهوری اسلامی ایران در دوره اقتدار قرار داد
  • با حل مشکلات مردم اعتماد عمومی را افزایش دهید
  • انقلاب اسلامی دشمنان را مستهلک کرده است
  • مهاجرت معکوس در ۲۰۰ روستای کردستان از دستاوردهای دولت سیزدهم است
  • ایستادگی امروز مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است