Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-03@16:08:06 GMT

استقرار ۱۰۰۰ پایگاه جمع‌آوری فطریه در البرز

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۶۶۵۲۳

استقرار ۱۰۰۰ پایگاه جمع‌آوری فطریه در البرز

محمد محمدی‌فرد، دبیر ستاد زکات استان البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: تمام پایگاه‌های مجاز تعیین‌شده برای دریافت وجوهات فطریه و کفاره مردم در روز عید سعید فطر با نشان مشترک ستاد زکات استان فعالیت می‌کنند.
وی ادامه داد: براساس مصوبه آخرین جلسه ستاد زکات البرز مصوب شد کمیته امداد امام خمینی(ره)، بهزیستی، مساجد و برخی مؤسسات مجاز نسبت به برپایی پایگاه‌های جمع‌آوری زکات فطره اقدام و نیروی انتظامی نیز بر عدم فعالیت سایر مراکز متفرقه و غیرمجاز نظارت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دبیر ستاد زکات استان البرز با بیان اینکه در سال ۹۷ مردم روزه‌دار استان البرز رقمی معادل ۲۰ میلیارد ریال به‌عنوان زکات فطره و کفاره به کمیته امداد پرداخت کردند، افزود: تمام وجوهات فطریه پرداختی مردم برای رفع نیاز خانوارهای مددجوی دارای وضع اضطرار هزینه خواهد شد.
محمدی‌فرد گفت: همچنین روزه‌داران می‌توانند با شماره‌گیری ۳۵۵۷ و تلفن رایگان ۰۹۶۸۸۷ همچنین کد دستوری #۱*۸۸۷۷* زکات فطره خود را پرداخت کنند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن اجتماعی محمدی فرد ستاد زکات فطریه کمیته امداد استقرار پایگاه قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۶۶۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری استقرار اداره ثبت اسناد و املاک در بشاگرد

رئیس سازمان زندان‌ها امروز، چهارشنبه در نشست مسئولین شهرستان بشاگرد در محل دادگستری حضور یافت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، غلامعلی محمدی که به عنوان نماینده رئیس دستگاه قضا در شهرستان بشاگرد حضور دارد، در دیدار مسئولان این شهرستان با ابراز خرسندی نسبت به بازدید از بشاگرد گفت: یکی از مهمترین دغدغه‌های مردم شهرستان، راه‌های اصلی و منتهی به بشاگرد است که در هنگام بارندگی مردم را با مشکل مواجه کرده و قطعا در جلسه جمع‌بندی سفر استانی رئیس قوه قضاییه و در حضور مسئولان استان رایزنی لازم انجام می‌گیرد.

وی با اشاره به درخواست فرماندار شهرستان در مورد استقرار اداره ثبت اسناد واملاک برای تسهیل در امور مردم گفت: این موضوع را حتما پیگیری خواهیم کرد تا اقدامات لازم برای استقرار این اداره در بشاگرد و حل مشکل مردم انجام شود.

رئیس سازمان زندان‌ها همچنین به سایر درخواست‌ها نیز رسیدگی و بر حل موضوعات و طرح آن در جمع مسئولین استان تأکید کرد.

محمدی صبح امروز و همزمان با سفر رئیس دستگاه قضا به استان هرمزگان، دربازدید میدانی از بشاگرد پیگیر درخواست‌های و مشکلات مردم این منطقه شده است.

انتهای خبر/864

دیگر خبرها

  • دست رد امارات بر سینه پنتاگون/ چراغ سبز دوحه به استقرار جنگنده‌ها
  • البرز رتبه نخست ثبت اعضا در طرح رویداد سامانه بچه های مسجد
  • استان البرز رتبه نخست ثبت اعضاء را در طرح رویداد سامانه بچه‌های مسجد کسب کرد
  • جذب ۱۰۰۰ میلیارد از تسهیلات تبصره ۱۸ در لرستان
  • جمع آوری ۵۶۰ میلیارد ریال زکات در خوزستان
  • سفر یک روزه رئيس سازمان زندان های کشور به بشاگرد
  • پیگیری استقرار اداره ثبت اسناد و املاک در بشاگرد
  • شاهرودی‌ها بیش از ۲۰ میلیارد ریال صدقه پرداخت کردند
  • تأمین ۱۰۰۰ میلیارد تومان برای توسعه فضای آموزشی بوشهر
  •  رشد ۴۶ درصدی جمع‌آوری زکات فطره و کفاره در نطنز