Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری بوشهربا اشاره به تغییر ساعت کار دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر گفت: ساعت کار ادارات استان بوشهر از شنبه ۱۸ خرداد، از ساعت ۶:۳۰ صبح تا ساعت ۱۳:۳۰ دقیقه تا پایان شهریور ماه تعیین می‌شود. ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۱ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، حسن ابراهیمی صبح امروز در نشست مدیریت بحران استان بوشهر با تاکید بر مدیریت مصرف برق در فصل گرما در استان اظهار داشت: به منظور صرفه‌جویی حداکثری و جلوگیری از هرگونه بحران انرژی و خاموشی، ساعت دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر تغییر می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از کاهش ساعت کار دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: برای رفاه مردم و مدیریت مصرف برق، ساعت کار ادارات استان از روز شنبه 18 خرداد از ساعت 6:30 تا 13:30  تا پایان شهریور ماه تعیین شد که نقش مهمی در کاهش مصرف برق دارد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری بوشهر با بیان اینکه روزهای پنج‌شنبه هر هفته مانند ماه‌های قبل تعطیل است افزود:ساعات کار مراکز درمانی و بهداشتی، بیمارستان‌ها، اورژانس، آتش‌نشانی، خدمات امداد جاده‌ای، پاسگاه‌های انتظامی و نظامی مشمول این ابلاغ نمی‌شوند.

ابراهیمی،  رعایت ترتیب و تنظیم ساعات کار ادارات  بر اساس ساعت تعیین شده را  مورد تاکید قرار داد و بیان کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی به منظور هماهنگی و در چارچوب قوانین و مقررات موظف هستند برای رعایت ترتیب و تنظیم ساعات کار اداره متبوع خود نظارت کامل بر ورود و خروج کارکنان اعمال کنند.

ساعت کار ادارات استان بوشهر کاهش یافت تغییر ساعت کار ادارات در بوشهر سبب کاهش 50 مگاواتی مصرف برق شده است ساعت کار ادارات استان بوشهر کاهش یافت

وی گفت: شایسته است مدیران ادارات استان بوشهر ضمن نظارت دقیق، و جدی بر اجرای مصوبه، تمهیدات لازم در خصوص کاهش مصرف برق، دقت در خاموشی تجهیزات برقی، به ویژه تاسیسات سرمایشی در خارج از ساعات اداری اتخاذ کنند.

انتهای پیام/ ت

R41363/P/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۶۶۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منشی زن در ادارات دولتی ممنوع شد

به گزارش «تابناک» به نقل از اقتصاد آنلاین، استاندار کرمانشاه در جلسه اخیر شورای اداری این شهر از ممنوعیت بکارگیری منشی های زن خبر داد.
 
استاندار کرمانشاه در جلسه اخیر شورای اداری گفت: «بکار گیری منشی‌های خانم برای مدیران در ادارات و سازمان های دولتی ممنوع شد؛ طی دو هفته بایستی در سازمان ها و ادارات دولتی این امر به اجرا در آید.»

دیگر خبرها

  • کلید اصلی کاهش وزن مشخص شد!
  • منشی زن در ادارات دولتی ممنوع شد
  • لزوم کاهش مصرف کیسه‌ها و ظروف یکبار مصرف پلاستیکی
  • معارفه استاندار جدید لرستان | استاندار جدید کیست؟
  • مقالات کنفرانس موزه‌ها کارکرد اجرایی داشته باشد
  • اقدامات شهرهای موفق برای تحقق مفهوم زباله‌صفر
  • کاهش ورودی پرونده‌های تغییر غیرمجاز کاربری اراضی در شهر تهران
  • کاهش ورودی پرونده‌های تغییر غیرمجاز کاربری اراضی در تهران
  • کلید کاهش وزن؛ فقط کافی است کالری دریافتی را کم کنید
  • کارمندان دولت حتما بخوانند/ ساعت کاری ادارات از این تاریخ تغییر می‌کند؟