Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم گراوند صبح دوشنبه در آیین تجلیل از مجریان طرح کاروان نشاط امید انقلاب با تشکر از برگزاری مطلوب و با کیفیت این طرح در روستاهای محروم اظهار داشت: کاروان نشاط امید انقلاب به منظور اجرای برنامه‌های شاد و بانشاط و همچنین خدمت‌رسانی به مناطق دوردست با کیفیت بسیار خوبی انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تمام دستگاه‌های اجرایی و دهیاران و بخشداران و فرمانداران در اجرای این طرح، پای کار بودند و خروجی بسیار خوبی نیز این طرح داشته است.

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: رضایت‌مندی مردم مهم‌ترین وظیفه مسئولان است و اجرای این طرح در روستاهای کمتر برخوردار موجبات ایجاد رضایت‌مندی در بین مردم مناطق روستایی شد که ارزشمند است.

گراوند تصریح کرد: کاروان امید اعتبار خاصی نداشت ولی مهم‌ترین مساله در برگزاری موفق این طرح، همدلی و هم‌افزایی بود و این طرح ثابت کرد با همدلی می‌توان در تمام امور به موفقیت رسید.

وی با بیان اینکه کاروان امید ریشه در نشاط اجتماعی دارد ابراز داشت: کارهای جدید و ابداعی در این طرح انجام شد و ایجاد نشاط و امید در جامعه از دستاوردهای این طرح بود.

گراوند یادآور شد: لازم است از همه کسانی که در راستای آبادانی و امیدآفرینی در جامعه تلاش می‌کنند تقدیر کنیم.

استاندار بوشهر از افزایش کمی و کیفی فعالیت سمن‌ها در استان بوشهر خبر داد و گفت: تعداد سازمان‌های مردم‌نهاد در چند سال اخیر از ۱۶ سمن به ۲۲۰ سمن رسیده و کیفیت فعالیت آنها نیز رشد چشمگیری داشته است.

در این آئین با حضور استاندار بوشهر، معاون سیاسی استاندار، مدیر کل امور اجتماعی استانداری، فرمانداران و جمعی از مسئولان، از دست‌اندرکاران و مجریان طرح کاروان نشاط امید انقلاب تجلیل به عمل آمد.

کد خبر 4632766

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر استانداری بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۶۶۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین مدال ایران قطعی شد/ شعبان از دور رقابتها کنار رفت

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از فدراسیون بوکس، رقابت‌های قهرمانی جوانان و امید آسیا از روز شنبه (هشتم اردیبهشت‌) آغاز ‌شده و تا هجدهم همین ماه ادامه خواهد داشت. تیم‌های جوانان و امید ایران در مجموع با ۱۸ بوکسور راهی قزاقستان شده‌اند.

امروز دوشنبه، رقابت‌های رده‌سنی جوانان برگزار شد و دو نماینده ایران به مصاف حریفان خود رفتند.

در وزن ۵۴ کیلوگرم، مهدی (امیررضا) سلطانی که ابتدا استراحت داشت، برابر دلگون‌سایخان از مغولستان قرار گرفت و در حالیکه راند نخست را باخته بود در دو راند بعدی با کوچ مناسب کادرفنی و عملکردی جانانه، به برتری دست یافت تا با صعود به نیمه‌نهایی، نخستین مدال ایران را قطعی کند. وی در نیمه‌نهایی با آمانتور ژومایف از قرقیزستان مصاف می‌دهد.

در وزن ۴۸ کیلوگرم، مهدی شعبان برابر رابرت مالنوک‌ از فیلیپین شکست خورد و از دور مسابقات کنار رفت.

همچنین فردا سه‌شنبه رقابت‌های رده‌سنی «امید» پیگیری می‌شود و چهار بوکسور کشورمان به مصاف حریفان می‌روند.

در وزن ۴۸ کیلوگرم، آرشام حسنی که پیش از این مقابل لی‌ جونگ‌ هو از کره‌جنوبی پیروز شده بود به مصاف ویشوانا از هند می‌رود.

در وزن ۶۰ کیلوگرم، آرمان عبادی با گانباتار گان‌اردنه از مغلوستان دیدار می کند.

در وزن ۶۷ کیلوگرم، علی گرجی پس از استراحت در دور نخست به مصاف سویونبایف از قزاقستان می‌رود.

در وزن ۷۵ کیلوگرم نیز، محمد محشری با گورپاد از هند روبه‌رو خواهد شد.

کد خبر 6092261

دیگر خبرها

  • رشته روانشناسی از شکل سنتی فاصله می‌گیرد/ افزایش تعداد کلینیک‌های درمانی
  • آرمان‌های امام راحل به نسل جدید معرفی شود
  • کیفیت هوای پایتخت در روز جاری/ تعداد روز‌های پاک از ابتدای سال
  • کیفیت هوای پایتخت در روز جاری/ تعداد روزهای پاک از ابتدای سال
  • عکس| کری خوانی عجیب امید نورافکن برای پرسپولیسی‌ها؟
  • استوری واکنش برانگیز نورافکن با تم حیات وحش!
  • سلطانی نخستین نشان ایران را قطعی کرد
  • تناقض عجیب در پذیرش دانشجویان خارجی و کیفیت دانشگاههای ترکیه
  • نخستین مدال ایران قطعی شد
  • نخستین مدال ایران قطعی شد/ شعبان از دور رقابتها کنار رفت