Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: سنت افطاری ساده در ماه رمضان در ۶۴ بقعه خراسان رضوی اجرا شده است.

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام جمال ایزدی در محل اداره کل اوقاف خراسان رضوی اظهار کرد: همزمان با ماه مبارک رمضان سنت افطاری ساده هر شب در ۶۴ بقعه متبرکه این استان برپا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ۱۷۰ موقوفه از موقوفات استان نیز به ماه رمضان و برپایی سفره افطاری اختصاص دارد که در این ایام با توجه به نظر واقف آن هزینه می‌شود و در کنار آن ۳۰ موقوفه فقط مربوط به برگزاری مراسم شب قدر و افطاری این شب پر فضیلت است که در این راستا نیز هزینه شده است.

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی ادامه داد: در مجموع سفره‌های افطاری ساده در بقاع متبرکه استان پذیرای بیش از ۱۲۲ هزار نفر و سفره‌های سحری پذیرای بیش از ۹۰۰ نفر بوده است.

وی گفت: ِ اقلام پذیرایی در سفره‌های افطاری بقاع متبرکه خراسان رضوی در حد نان، پنیر و سبزی، چای و سوپ است و تاکنون بیش از ۲هزار و ۷۵۰ بسته خشک مواد غذایی از محل موقوفات مرتبط بین نیازمندان استان توزیع شده است.

ایزدی گفت: مراسم جز خوانی و ترتیل خوانی نیز در ۶۳ بقعه برگزار شده است و همچنین ۱۰۱ مبلغ نیز در ماه رمضان در طرح‌های این ماه همکاری داشته‌اند.

منبع: مهر

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: افطاری ساده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۶۶۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از اولین گروه سفیران استاندارد در خراسان رضوی

دریافت 55 MB

تصویربردار: سیدحسین میرپور

کد خبر 6098804

دیگر خبرها

  • تجلیل از اولین گروه سفیران استاندارد در خراسان رضوی
  • صفحه اول روزنامه‌های خراسان رضوی ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • فیلم/ جاری شدن سیلاب و طغیان رودخانه در استان خراسان رضوی
  • ارسال سند محتوایی ۲۰ برنامه‌ آستان قدس رضوی برای عتبات
  • برگزاری سومین دوره مسابقات تنیس روی میز اپن آزاد بزرگسالان در مشهد
  • برگزاری یادواره شهدای طلبه و فرهنگی در شهر خرو
  • برگزاری مراسم عزاداری ششمین اختر تابناک امامت در شهر انابد + تصاویر
  • فیلم/ اجتماع بزرگ صادقیون در خراسان رضوی
  • برگزاری مراسم ویژه شهادت امام جعفرصادق (ع) در ۱۶۲ بقعه متبرکه گیلان
  • ۳۰۰ بقعه متبرکه استان میزبان عزاداران امام جعفر صادق (ع)