Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-27@00:57:11 GMT

برگزاری هفتمین نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل ریلی

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۶۶۸۷۶

برگزاری هفتمین نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل ریلی

هفتمین نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل ریلی از ۱۹ تا ۲۲ خرداد ماه با حضور ۱۵۲ شرکت حمل و نقل داخلی و ۷ شرکت خارجی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری شبستان، هفتمین نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل ریلی از ۱۹ تا ۲۲ خرداد ماه در ابعاد و متراژ ۹ هزار تا ۱۸ هزار متر مربع در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نمایشگاه ۱۵۲ شرکت حمل و نقل داخلی و ۷ شرکت خارجی شرکت می‌کند. در این نمایشگاه شرکت های داخلی نوین ترین تولیدات، تجهیزات و خدمات حوزه حمل و نقل ریلی را ارایه می کنند.

 

بنابراین گزارش، هرسال با برگزاری این نمایشگاه بحث توسعه و تولید تجهیزات ریلی در کشور مطرح شده و با توجه به شرایط خاص اقتصادی کشور برگزاری این نمایشگاه از اهمیت بیشتری برخوردار است. تاکنون بیش از ۱۷۰ شرکت داخلی و خارجی از کشورهای روسیه، ترکیه، چین و لتونی برای حضور در این نمایشگاه بین المللی اعلام آمادگی کرده‌اند.

 

این گزارش می افزاید: در طول زمان برگزاری این نمایشگاه مجموعه مدیریت راه‌آهن به صورت متمرکز فعالیت دارند و فضای اختصاصی خاصی را برای مراجعه شرکت‌های غیر دولتی در نظر گرفته شده است. همچنین مدیر عامل راه‌آهن در طول برگزاری این نمایشگاه با شرکت و اشخاص حقیقی و حقوقی مذاکرات و جلساتی را برگزار می کند.

رونمایی از آخرین دستاوردها و تکنولوژی‌های صنعت حمل‌ونقل ریلی ایران و جهان و مشارکت در سرمایه گذاری‌ها، از مهم ترین اهداف هفتمین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌و‌نقل ریلی، صنایع، تجهیزات و خدمات وابسته است. اطلاع رسانی از آخرین دستاوردها و تکنولوژی صنعت حمل ونقل ریلی و صنایع وابسته، ارتقا تولیدات داخلی، توسعه صادرات، ارائه توانمندی های شرکت های ایرانی، افزایش تولید و صادرات، بومی سازی صنایع ریلی و آشنایی تولیدکنندگان صنایع ریلی کشور با جدیدترین پیشرفت های روز این صنعت در جهان از دیگر اهداف برگزاری نمایشگاه حمل و نقل و صنایع ریلی ایران است.

 

بزرگترین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌و‌نقل ریلی کشور با حمایت وزارتخانه‌های صنعت، معدن و تجارت و راه و شهرسازی و با همکاری شرکت های عضو انجمن صنایع ریلی ایران، شرکت های عضو انجمن صنفی حمل ونقل ریلی، دانشکده فنی و مهندسی راه آهن، شرکت های حمل و نقل ریلی باری و مسافری و شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران برگزار می شود.

 

برگزاری ششمین کنفرانس بین المللی پیشرفت های اخیر در مهندسی راه آهن ایران و جهان با حضور اساتید داخلی و خارجی، متخصصین و کارشناسان صنعت حمل و نقل ریلی ۱۹ خرداد ماه از مهمترین رویداد، هفتمین نمایشگاه بین المللی حمل ونقل ریلی، صنایع، تجهیزات و خدمات وابسته در سال جاری است.

 

یادآور می شود: هم اکنون طول خطوط ریلی کشور حدود ۱۳هزارکیلومتر است و در افق ۱۴۰۰ مقرر شده طول خطوط ریلی به بیش از ۱۶ هزار و ۴۰۰ کیلومتر افزایش یابد و در این راستا دو خطه کردن برخی از مسیرهای پرترافیک و توسعه قطارهای حومه ای و سریع السیر و افزایش تعداد ناوگان مسافری و باری از مهم ترین برنامه ای جمهوری اسلامی ایران در توسعه صنعت حمل و نقل ریلی است./

 

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: راهپیمایی روز قدس روز قدس خبرگزاری شبستان استان بوشهر روز جهانی قدس راهپیمایی روز جهانی قدس فلسطین امام خمینی ره عظمت روز جهانی قدس حمل و نقل ریلی حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۶۶۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان نمایشگاه بین‌المللی افغان-قزاق در کابل

نمایشگاه افغان-قزاق که با هدف توسعه و بهبود روابط بین افغانستان و قزاقستان، رفع انزوای اقتصادی در سطح منطقه و افزایش مبادلات تجاری در کابل ایجاد شده بود امروز به کار خود پایان داد.

در این نمایشگاه بین‌المللی حدود ۸۰ شرکت بزرگ از ۱۳ بخش کشاورزی، معدن، تجارت، بانک، فناوری و مخابرات شرکت کردند و در کنار آن، جلسات انجام معاملات بین تجار نیز برای این شرکت‌ها برگزار شد.

گفتنی است که نمایشگاه افغان - قزاق با نمایش گذاشتن محصولات و تولیدات داخلی دو کشور افغانستان و قزاقستان در ۸۰ غرفه افتتاح گردید.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • پایان نمایشگاه بین‌المللی افغان-قزاق در کابل
  • اکسپو کنسرت‌ها را لغو کرد
  • تعطیلی یک کتابفروشی و آغاز غرفه‌سازی ناشران در نمایشگاه کتاب
  • نمایشگاه بین المللی خودرو در پکن آغاز به‌کار کرد+ تصویر
  • نمایشگاه بین‌المللی صنایع وابسته فرش ماشینی برگزار می‌شود
  • نمایشگاه خودروی پکن ۲۰۲۴ آغاز شد
  • نمایشگاه خودروی پکن ۲۰۲۴ آغاز شد+ عکس
  • برگزاری نمایشگاه گل و گیاه در اصفهان
  • چین و روسیه؛ تنها شرکت‌ کنندگان خارجی نمایشگاه ریلی
  • ببینید | موشک‌ ها و پهپادهای ایرانی در نمایشگاه بین‌المللی امنیت و دفاع در عراق