Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-07@13:43:40 GMT

پرسپولیس در آستانه تغییرات مدیریتی

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۶۶۸۹۳

پرسپولیس در آستانه تغییرات مدیریتی

اعتراض‌هایی که سرمربی و بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس به مشکلات مالی این باشگاه داشتند و خواستار دریافت مطالباتشان شدند، مدیرعامل سرخپوشان را به سمت در خروجی باشگاه راهنمایی کرد!

به گزارش مشرق، تیم فوتبال پرسپولیس با کسب قهرمانی در جام حذفی فوتبال باشگاهی کشور موفق شد دومین کاپ قهرمانی را پس از تکرار قهرمانی اش در لیگ برتر فصل جاری بالای سر ببرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرخپوشان پایتخت در حالی به قهرمانی‌های متوالی خود در فوتبال ایران می رسند که برانکو ایوانکوویچ نقش بسزایی در آن داشته است اما شرایط نامطلوب مالی وی و سایر بازیکنان باعث بروز برخی اختلافات بین آنها و تیم مدیریتی شده است. سرمربی سرخپوشان در حالی بامداد چهارشنبه تهران را برای تعطیلات به قصد زاگرب کرواسی ترک می‌کند که نزدیک به ۵۰۰ هزار یورو از پرسپولیس طلب دارد.

بازیکنان پرسپولیس تاکنون نزدیک به هفتاد و پنج درصد از قراردادهای فصل جاری خود را دریافت کرده اند اما با وجود پایان یافتن رقابت‌های لیگ برتر باقیمانده مطالبات خود را دریافت نکرده اند تا صدای اعتراض آنها به گوش وزارت ورزش و جوانان برسد.

بیشتر بخوانید:

طبق قانون فینال حذفی باید لغو می‌شد  

اوج نارضایتی بازیکنان پرسپولیس از نحوه مدیریت باشگاه توسط ایرج عرب در بازی شب گذشته بود. آنها با اظهار گلایه از نبود عرب در کنار خود می‌خواستند مانع از حضورش در جشن قهرمانی شوند. اتفاقی که بار دیگر با وساطت برخی بازیکنان و اعضای کادر فنی عملی نشد تا مدیرعامل سرخپوشان در توزیع مدال‌ها نقش داشته باشد.

برخی بازیکنان پرسپولیس مشکل اصلی بی پولی این تیم را عدم ورود پول به باشگاه عنوان کرده‌اند. همچنین آنها از رفتارهای عرب در قبال خودشان راضی نیستند و معتقدند وی در جلسات خصوصی و تیمی دلایل قابل قبولی را برای پرداخت مطالبات اعلام نمی‌کند و وعده‌های زیادی را که عملی هم نشده به آنها داده است.

مشکلات مالی باشگاه پرسپولیس در حالی به گوش وزیر ورزش رسیده است که مسعود سلطانی فر به عنوان رئیس مجمع باشگاه پرسپولیس تصمیمات جدیدی را برای حل مشکلات این تیم گرفته است.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با وجود اینکه در مدت زمان کوتاه حضورش در این تیم موفق شد دو جام را به لطف عملکرد فنی بازیکنان و کادر فنی در کارنامه مدیرتی خود به ثبت برساند در آستانه برکناری قرار دارد تا یکی دیگر از اعضای هیات مدیره بر مسند کار بنشیند.

شوک مدیریتی به پرسپولیس در حالی به جریان افتاده است که عرب دوست ندارد دوران مدیریتی‌اش در پرسپولیس کوتاه باشد. از این رو به فکر تامین پول برای پرداخت بخش قابل توجهی از طلبکاران فصل به پایان رسیده است.

در این بین برخی عوامل داخلی باشگاه هم بی میل نیستند که این تغییر رخ بدهد و در آتش تغییرات می دمند. با این حال عنوان شده یکی از اعضای هیات مدیره به عنوان مدیرعامل بعدی سرخپوشان فعالیتش را آغاز خواهد کرد.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: وعده های روحانی امام جمعه کازرون بازار سکه و ارز قتل همسر نجفی ایرج عرب پرسپولیس مدیر عامل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۶۶۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت اورونوف برای همراهی پرسپوليس

به گزارش “ورزش سه”، اوستون اورونوف ستاره نیم فصل دوم پرسپوليس که طی هفته‌های اخیر بازیکنی تاثیرگذار در جمع شاگردان اوسمار ویرا لقب گرفته، اکنون در آستانه بازی با نساجی با سرماخوردگی مواجه شد.

اتفاقی که طی ساعات اخیر نگرانی بزرگی را در اردوی سرخپوشان شکل داده و هواداران در این بازی حساس برای همراهی او با ابهام مواجه هستند.

پیگیری‌های خبرنگار ما نشان می‌دهد که این بازیکن از نظر بدنی مشکلی برای همراهی تیمش ندارد و احتمالا در ترکیب اصلی نیز سرخپوشان را برابر نساجی همراهی خواهد کرد.

پرسپوليس اکنون با اختلاف یک امتیازی نسبت به استقلال در پنج هفته مانده به پایان فصل، امیدوار به تکرار قهرمانی و بازگشت به صدر جدول است و باید دید نتایج این هفته به چه شکلی رقم خواهد خورد.

دیگر خبرها

  • یوسفی: انگیزه استقلال برای قهرمانی بیشتر از پرسپولیس است/حمایت هواداران تیم نکونام را به بازی برگرداند
  • کلهر: بردن نساجی به قهرمانی پرسپولیس کمک می کند/ سروش رفیعی بی احتیاطی کرد
  • اوسمار: ما کاری را که گل محمدی شروع کرد را ادامه می دهیم/ تمرکزمان روی قهرمانی است نه تمدید قرارداد بازیکنان
  • آخرین وضعیت اورونوف برای همراهی پرسپوليس
  • کم‌گل‌ترین نسخه شماره ۹ پرسپولیس!
  • سرخپوشان بعد از تمرین راهی قائمشهر شدند
  • آخرین تمرین پرسپولیس پیش از سفر به قائمشهر
  • سرخپوشان تمرین کردند و راهی فرودگاه شدند
  • تکلیف چند بازیکن پرسپولیس مشخص شد/ وضعیت تمدید قرارداد سرخپوشان
  • ورمزیار: با جدایی خطیر، تیم به آرامش می‌رسد