Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@16:34:51 GMT

انتصاب امیر مشهدی‌عباس به عنوان مدیر مرکز تئاتر کانون

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۶۶۹۰۹

انتصاب امیر مشهدی‌عباس به عنوان مدیر مرکز تئاتر کانون

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، حسین ربانی‌غریبی معاون تولید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان طی حکمی امیر مشهدی‌عباس را به عنوان مدیر جدید مرکز تئاتر کانون منصوب کرد. وی در حکم خود هدف از این انتصاب را تقویت فرآیند تولید، حمایت و نمایش آثار فاخر و ارتقای سطح محتوای تولیدات تئاتر کودک نوجوان عنوان کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رانی‌غریبی همچنین اظهار امیدواری کرده است که مدیر جدید از رهگذر هم‌راهی و هم‌دلی با جامعه شریف تولیدکنندگان و دست اندرکاران تئاتر کودک و نوجوان و همکاری با واحدهای مختلف ستادی و ادارات کل استان‌ها در کانون و نیز تعامل مستقیم با معاونت تولید، گام‌های محکم و مطمئنی در راستای جلب و جذب مخاطب و ارتقای سطح بهره‌مندی آن‌ها بردارد.

وی از تلاش‌های محمدرضا کریمی‌صارمی مدیرکل سینمایی و تئاتر و سعید زین‌العابدینی معاون سابق مرکز تئاتر در اداره و گسترش فعالیت‌های آن مرکز قدردانی کرده است.

امیر مشهدی‌عباس کارگردان ده‌ها عنوان نمایش و چند فیلم و سریال تلویزیونی برای کودکان و نوجوانان بوده و در عین حال کارگردانی فیلم «دوچ» آخرین فیلم بلند سینمایی کانون را برعهده داشته است.

او همچنین دبیر انجمن هنرهای نمایشی کانون نیز هست، انجمنی که به‌منظور تخصصی شدن فعالیت‌های فرهنگی و هنری در میان نوجوانان و همچنین تمرین کار گروهی و حضور پررنگ‌تر آنان در اجتماع تاسیس شده و بناست تا علاوه بر کشف استعدادهای این حوزه، بسترساز برگزاری جشنواره نمایش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان باشد.

کد خبر 4632788 فریبرز دارایی

منبع: مهر

کلیدواژه: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تئاتر کودک و نوجوان تئاتر ایران محمدرضا کریمی صارمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۶۶۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اکران آنلاین فیلمی با بازی هدیه تهرانی

آفتاب‌‌نیوز :

به نقل از روابط عمومی فیلم‌نت، فیلم سینمایی «روز مبادا» ساخته فائزه عزیزخانی از یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ از ساعت ۱۸ اکران آنلاین می‌شود.

این فیلم در اکران آنلاین «سینمای دیگر» و با قیمت ۶۰ هزار تومان عرضه می‌شود. برای تماشای آثار اکران آنلاین نیاز به خرید اشتراک پلتفرم نیست.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: مادر هوای رفتن کرده و زندگیش رنگ دیگری گرفته، اما اهل خانه او را باور نمی‌کنند. 

برخی از عوامل فیلم عبارتند از نویسنده و کارگردان: فائزه عزیزخانی، دستیار کارگردان: چاوش هنرآموز، طراح صحنه: سعید هنرمند، مدیر تولید: عباس کلانتری، آهنگساز: بابک میرزاخانی، صدابردار: علی گراکوهی، طراحی صدا: پرویز آبنار، تدوین: مصطفی خرقه‌پوش، مدیر فیلمبرداری: مجید گرجیان، تهیه کننده: نگار اسکندرفر و محمد احمدی، مشاور کارگردان: عباس کیارستمی.

بازیگران فیلم شیرین (آمنه) آقا رضا کاشی، ولی عزیزخانی، احمد عزیزخانی و با حضور افتخاری هدیه تهرانی هستند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • برنامه‌های فرهنگی،هنری اوقات فراغت در مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • نوشتن کتابی درباره امام قلی‌خان برای بچه‌ها
  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان
  • نوجوانان بوشهری حفظ محیط زیست دریایی را تمرین کردند
  • ۴ انتصاب در دانشگاه فرهنگیان لرستان
  • اکران آنلاین فیلمی با بازی هدیه تهرانی
  • تئاتر ۲ روز تعطیل می‌شود
  • سالن‌های تئاتر ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت اجرا ندارند
  • دو انتصاب جدید در جشنواره اتقان
  • کودکان با شعر زندگی موفق‌تری خواهند داشت