Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیکر مرحوم « سید غلامرضا رضوی »، گزارشگر، مجری، تهیه کننده، نویسنده و صدابردار صدا و سیمای مرکز خلیج فارس فردا از مقابل درب صدا و سیما در بندرعباس تشییع می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، مراسم تشییع پیکر این کارمند رسانه ملی در استان هرمزگان پس از تشییع، در قطعه هنرمندان آرامستان باغوی شهر بندرعباس آرام خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مراسم تشییع با حضور جمعی از هنرمندان، کارکنان رسانه و آحاد مردم از ساعت 10 ضبح فردا سه شنبه 14 خرداد ماه جاری از جلو درب صدا و سیمای مرکز خلیج فارس آغاز می شود.

 

« سید غلامرضا رضوی » 30 دی 1331 در مشهد به دنیا آمد و فعالیت خود را از سال 53 در سازمان صدا و سیمای تهران شروع کرد و از سال 61 تا کنون نیز در مرکز خلیج فارس مشغول به کار شد.

 

برنامه های « گلبانگ »، « ورزش » و « مردم و مسئولان » بخشی از فعالیت هایی سید غلامرضا رضوی در حوزه نویسندگی و تهیه کنندگی در صدای مرکز خلیج فارس است.

 

سید غلامرضا رضوی گزارشگر، صدابردار، نویسنده، تهیه کننده و مجری صدای مرکز خلیج فارس براثر سکته درگذشت.

 

 

 

 

 

پایان پیام/88

منبع: شبستان

کلیدواژه: راهپیمایی روز قدس روز قدس خبرگزاری شبستان استان بوشهر ارتحال امام ره دهه کرامت فلسطین امام خمینی ره ماه رمضان مجری و گزارشگر تشییع و تدفین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۶۷۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکسی از مادر سیدحسن خمینی در مراسم تشییع پیکر عروس ارشد امام /دختر امام هم آمد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مراسم تشییع مرحوم «معصومه حائری»، همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی (ره)، با حضور اعضای بیت امام خمینی، جمعی از علما، فضلا و روحانیون در قم برگزار شد.

مرحوم معصومه حائری نوه مرحوم حضرت آیت الله العظمی شیخ عبدالکریم حائری یزدی (ره)، موسس حوزه علمیه قم و فرزند مرحوم آیت الله شیخ مرتضی حائری یزدی صبح روز پنجسنبه پس از طی دوره ای بیماری در گذشت. در ادامه تصاویری از این مراسم را مشاهده می‌کنید.

27215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900226

دیگر خبرها

  • تشییع و خاکسپاری پیکر مرتضی شفیعی در اصفهان
  • پیکر بسکتبالیست نوجوان قزوینی تشییع شد
  • گزارش تسنیم از اختتامیه جشنواره خلیج فارس در بندرعباس‌
  • یادگارهایی از «خلیج‌فارس» در آستان مبارک رضوی
  • تشییع پیکر پدر شهید دوران دفاع مقدس در سراب
  • عکسی از مادر سیدحسن خمینی در مراسم تشییع پیکر عروس ارشد امام /دختر امام هم آمد
  • تشییع پیکر ۲ شهید گمنام در قم
  • چهره‌هایی که در مراسم تشییع عروس امام خمینی(ره) در قم حضور داشتند | عکس
  • اعلام برنامه های روز ملی خلیج فارس در هرمزگان
  • (تصاویر) تشییع پیکر مرحومه معصومه حائری همسر آیت الله مصطفی خمینی