Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-01@02:43:10 GMT

13 کارگاه سبک زندگی قرآنی در خراسان شمالی برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۶۷۱۰۳

13 کارگاه سبک زندگی قرآنی در خراسان شمالی برگزار شد

لیلا شکرانی، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت خراسان شمالی در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا، ضمن بیان این مطلب گفت: پیرو تفاهم‌نامه همکاری اتحادیه استان با دبیر شورای توسعه فرهنگی قرآن وعترت استان خراسان شمالی با بهره‌مندی از اعتبارات کمیسیون تبلیغ و ترویج این شورا در ماه مبارک رمضان سال 1440 هجری قمری، 13 کارگاه سبک زندگی قرآنی با موضوعات مختلف در 13 منطقه آسیب‌پذیر این استان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه طرح فوق از هفتم خردادماه آغاز و تا امروز ادامه داشت، افزود: این کارگاه‌ها با هدف استفاده از محتوا و معانی آیات قرآن در ارائه اطلاعات لازم و آموزش مبانی همسرداری، فرزندپروری و آموزش صحیح استفاده از فضای مجازی، راه‌های پیشگیری از اعتیاد و راه‌ حل درمان این معضل، پیشگیری از طلاق و پیامدهایی که به‌همراه خواهد داشت و آسیب‌های اجتماعی که امروزه شاهد آن هستیم، برگزار شد.
شکرانی بیان کرد: این کارگاه‌ها با تدریس محبوبه حسینی، مدیر مؤسسه قرآنی‌الزهرا(س) شهرستان اسفراین و عضو هیئت مدیره اتحادیه برپا شد.
مدیرعامل اتحادیه اظهار کرد: این کارگاه‌ها از روز گذشته، 12 خردادماه در دو شیفت صبح و عصر در شهرستان شیروان در حال برپایی بود و امروز، 13 خردادماه نیز در شیفت صبح در شهرک منتظری و از ساعت 13 تا 16 نیز در مسجد باب‌الحوائج شیروان واقع در خیابان آزادی برپا می‌شود و عصر امروز به پایان می‌رسد. در پایان هر کدام از این کارگاه‌ها به سه نفر از افرادی که به سؤالات مدرس، جواب صحیح می‌دادند، کارت هدیه اعطا می‌شد.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قران ایکنا فعالیت های قرآنی مؤسسات قرآنی خراسان شمالی اتحادیه مؤسسات و تشکل ها قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۶۷۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبان مسابقات جام تختی کشتی آزاد مشخص شد

به گزارش خبرگزاری مهر، مسابقات جام تختی کشتی آزاد در روزهای سوم و چهارم خردادماه به میزبانی زنجان برگزار خواهد شد. پیش از این مسابقات کشتی آزاد جام تختی روزهای ۲۷ و ۲۸ اردیبهشت ماه به میزبانی لارستان فارس برگزار شود اما به دلیل تغییر مکان مسابقات، این رقابت‌ها با یک هفته تعویق در اوایل خردادماه برگزار خواهد شد.

مسابقات جام تختی کشتی فرنگی روزهای ۶ و ۷ اردیبهشت ماه در اهواز برگزار شد. برخلاف سال‌های گذشته مسابقات جام تختی در این دوره جزء مسابقات چرخه انتخابی نخواهد بود.

کد خبر 6093234 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • کارگاه آموزشی مهارت های زندگی با موضوع پیشگیری از اعتیاد برگزار شد
  • میزبان مسابقات جام تختی کشتی آزاد مشخص شد
  • پایان مسابقات شنای کارگران خراسان شمالی در هفته کار و کارگر
  • دسته‌روی هیأت‌های مذهبی در خراسان‌ شمالی برگزار می‌شود
  • آزمون سراسری ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می شود
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • آزمون نهایی طرح ملی «زندگی با آیه ها» در آستارا برگزار شد
  • زندگی با آیه ها یک فعالیت هم افزا با حضور دستگاه های مختلف بود
  • ظرفیت‌های یک نمایشگاه در احیای قرآن/ «حراج باران» برگزار می‌شود
  • کارگاه آموزش حقوقی برای مشاوران املاک در کردستان برگزار شد