Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیرکل جامعه اسلامی دانشجویان گفت: باید به صورت واقعی به جوانان مخصوصا جوانان انقلابی و حزب‌اللهی میدان داده شود، البته نمی‌توان یک جوان کم تجربه را به عنوان مدیر به کار گرفت.به گزارش بلاغ،محمدامین مهدی‌پور دبیرکل جامعه اسلامی دانشجویان در میزگرد « جنبش دانشجویی و الزامات تحقق مطالبه رهبر انقلاب برای شکل‌گیری دولت جوان حزب‌اللهی» که در خبرگزاری فارس برگزار شد،گفت: تشکیل دولت جوان حزب‌‌اللهی یکی از مطالبات اصلی مقام معظم رهبری از دانشجویان بود، معظم‌له در جمع دانشجویان نسبت به ساختارها، عملکرد مجموعه‌ها، نهادها و دولت انتقاد کردند و تاکید کردند که اگر شما نسبت به این موضوع دغدغه‌مند هستید شرایطی را فراهم کنید تا افراد پرشور و نشاطی که دغدغه خدمت به مردم و قدرت ریسک داشته باشند و البته حزب‌اللهی باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی‌پور در خصوص الزامات تشکیل دولت جوان حزب‌اللهی افزود: کشور ما پس از طی کردن ۴۰ سال از انقلاب اسلامی به حدی رسیده که یکسری از اشکالات و نقاط قوت مشخص شده است و لازم است به صورت منطقی و عادلانه بنشینیم و بررسی کنیم تا این نقاط ضعف حل شود.

این فعال دانشجویی گفت: یکی از مسائلی که در محضر رهبر معظم انقلاب مطرح کردیم رفع مشکلات ساختار و سیستم سیاسی بود. از این پس باید سیاست‌ ما مبتنی بر همین ساختار باشد و درون آن هستیم را اصلاح کنیم. 

وی ادامه داد: یکی از اصلی‌ترین کارهای ما باید این باشد که این اشکالات این سیستم و نواقص آن را برطرف کنیم و ساختار شفافی ایجاد شود که در آنجا جوانان بتوانند چرخه تربیت نیروهای تراز انقلاب را مشخص کنند. جوانان و نخبگان اطلاع داشته باشند که چطور و چگونه بادی در این عرصه وارد شده، خودسازی کنند و در آینده کشور و برای ایجاد یک دولت حزب‌اللهی نقش داشته باشند. 

مهدی‌پور یادآور شد: مشکل امروز کشور ما این است که در اختیار «جیم»‌ها‌ و «ب»‌ها قرار گرفته، یعنی جبهه‌ها و بنیادهایی که در ساختار سیاسی مان نقش دارند، درفضای سیاسی ما حضور پیدا کرده و هر سال رنگ شعار عوض می‌کنند و اقدام به جلب آرای عمومی می‌کنند. 

وی گفت: از طرفی این جبهه‌‌ها و بنیادها، ساختار سیاسی دقیق و مشخصی ندارند. ساختار تربیت نیروی آنها مشخص نیست و نسبت به عملکرد خودشان هم پاسخگو نیستند. همان گروه‌هایی که آرای مردم را می‌گیرند و قدرت و فعالیت‌های اجرایی کشور را بهدست می‌گیرند، پس از دوران مدیریت خودشان به هیچ عنوان پاسخگو نیستند.

دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان اضافه کرد: باید به صورت واقعی به جوانان مخصوصا جوانان انقلابی و حزب‌اللهی میدان داده شود، البته نمی‌توان یک جوان کم تجربه را به عنوان مدیر انتصاب کرد.

این فعال دانشجویی گفت: جوانگرایی از ۲۰ ساله شروع می‌شود تا ۴۵ سالگی هم ادامه دارد بحث ما سرکار آمدن تفکرهای نو و تفکرهایی که به قالب جوانان ما نزدیک‌‌تر هستند و به قشر قالب جوانان ما از لحاظ اثر گرایش‌های فکری و سیاسی نزدیک‌تر هستند.

مهدی‌پور تأکید کرد: متأسفانه تا زمانی که این ساختار اصلاح نشود، و روند این گروه‌های سیاسی با ساختار فعلی ادامه پیدا کند تنها چیزی که می‌شود اسم آن را جوانگرایی گذاشت نوچه پروری‌ای است که آقایان انجام می‌دهند.

وی گفت: اینها می‌گویند اگر دور یک فرد جمع شوی و از او طرفداری کنی شما جوان انقلابی و کارآمد نظر ما هستی ولی اگر داخل دایره مذکور نباشی مسئله فرق می‌کند!

این فعال دانشجویی تأکید کرد: ما در عین حال که نقد می‌کنیم و امیدواریم به سمت آینده پیش می‌رویم این انتظار را داریم که مشکلات حل شود برای آن را حل داشته باشیم.

دبیرکل جامعه اسلامی دانشجویان گفت: راه ما حل هم این است که جبشن‌های دانشجویی و جوانان نسبت به کار تخصصی دقت و حساسیت بیشتری داشته باشند.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۶۷۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه مدیریت در نظام سلامت مبتنی بر جوان‌گرایی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، دکتر بهروز خاطرنشان کرد: در دولت مردمی تا کنون ۱۱۹ طرح آموزشی، کمک‌آموزشی و رفاهی تکمیل، تحویل و افتتاح شده است.
وی افتتاح ۷۲ طرح خوابگاه متأهلی و مجردی را از دیگر اقدامات وزارت بهداشت برای تقویت حوزه آموزش و توجه به قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت دانست و از تکمیل ۲۴۳ طرح مسکن ویژه متخصصان و اقامتگاه پزشکان با اولویت مناطق محروم خبر داد و گفت: در دولت مردمی درمجموع، بیش از ۱۰۰ هزار نفر در وزارت بهداشت استخدام و تبدیل وضعیت شدند.
دکتر رحیمی با اشاره به تحولات پیرامون سازمان‌ها، وجود نظام مدیریت عملکرد را اجتناب‌ناپذیر عنوان کرد و با تاکید بر نقش جوانان در پیشرفت جوامع، گفت: خصوصیات بی‌بدیل جوانان در سطح مدیریت موجب افزایش توان و ظرفیت سازمان می‌شود.
معاون وزیر بهداشت، توسعه مدیریت در نظام سلامت مبتنی بر جوان‌گرایی را راهبردی مهم در نوآوری و خلاقیت عنوان و تصریح کرد: جوانان امروزی با توجه به رشد فضای مجازی و رسانه‌ها، اطلاعات و سواد اجتماعی بالایی دارند و از جهتی نیز با توجه به شور جوانی، پویایی فعالی در زمینه‌های مورد تخصص خود دارند.

دیگر خبرها

  • برگزاری نشست هم اندیشی مدیران مراکز مشاوره استان
  • اسامی نفرات دعوت شده اردوی هفتم تیم کشتی آزاد جوانان
  • اختتامیه جشنواره جوان ایرانی، پرچمدار پیشرفت + تصویر
  • معرفی جوانان برتر همدان در جشنواره جوانان برتر ایران زمین
  • رویداد «دختران حاج قاسم» آموزش فرماندهی جهاد تبیین است
  • توسعه مدیریت در نظام سلامت مبتنی بر جوان‌گرایی
  • ۲۰ هزار جوان قمی عضو جمعیت هلال‌احمر هستند
  • کسب نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران
  • ملی پوشان ایران حریفان خود را شناختند
  • زلزله در ساختار نظامی و سیاسی رژیم صهیونیستی