Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزارت کشور افغانستان وقوع انفجار در منطقه دارالامان در غرب کابل را تایید کرد و گفت که این انفجار ناشی از بمب مغناطیسی در یک خودرو مینی‌بوس مربوط به کارمندان کمیسیون اصلاحات اداری حوالی ساعت ۱۳:۳۰ به وقت محلی بوده است.

به گزارش ایسنا، براساس اعلام این وزارت تاکنون جزئیات بیشتری از خسارت و تلفات انفجار در دست نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روز گذشته نیز کابل شاهد چهار انفجار بود که دو مورد آن ناشی از مین مغناطیسی بودند. یک خودرو دانشجویان دانشگاه برهان‌الدین ربانی و یک خودرو کمیسیون مستقل انتخابات هدف انفجار مین مغناطیسی قرار گرفتند.

در انفجارهای دیروز ۲۷ نفر زخمی و دو تن کشته شدند. زخمی شدگان شامل ۵ دانشجوی دختر نیز بودند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: افغانستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۶۷۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارق سیم و کابل برق در سمنان دستگیر شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ سید علی میر احمدی صبح آدینه در بازدید از پاسگاه آبخوری و در جمع خبرنگاران از دستگیری سارق سیم و کابل برق با ۲۰ فقره سرقت خبر داد و تاکید کرد: مأموران پاسگاه در گشت زنی روزمره خود در محور دامغان - سمنان و با هوشیاری می‌توانند این فرد سارق را شناسایی کنند.

وی با بیان اینکه مأموران انتظامی در گشت خود متوجه بار سنگین یک دستگاه وانت پیکان شده و آن را متوقف می‌کنند، افزود: در بازرسی از خودرو مقادیر زیادی بار ضایعات یافت شد اما با توجه به وزن زیاد بار خودرو و ساعت تردد آن مأموران ظن بیشتر به راننده خودرو پیدا کرده و با هماهنگی‌های صورت گرفته خودرو و راننده آن را به مقر انتظامی منتقل کردند.

جانشین انتظامی استان سمنان با بیان اینکه راننده خودرو در بازجویی‌های فنی و تخصصی پلیس به ۲۰ فقره سرقت سیم و کابل برق در شهرستان‌های همجوار اعتراف کرد، گفت: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضا معرفی شد.

کد خبر 6088895

دیگر خبرها

  • شواهد جدید از به گلوله بستن مردم توسط آمریکایی‌ها در کابل
  • سارق سیم و کابل برق در سمنان دستگیر شد
  • وقوع انفجار در غرب کابل
  • افشاگری سی‌ان‌ان از فاجعه فرودگاه کابل هنگام خروج نظامی آمریکا
  • درخواست این کشور از پاکستان و سریلانکا برای بازداشت وزیر کشور ایران!
  • کارمندان دولت حتما بخوانند/ ساعت کاری ادارات از این تاریخ تغییر می‌کند؟
  • انفجار خودرو بمبگذاری شده در الرقه سوریه
  • انفجار خودرو بمب‌گذاری شده در الرقه سوریه
  • رنو پی کی ۴۰۰ میلیون شد / انفجار قیمت خودروی نوستالژیک!
  • رنو پی کی ۴۰۰ میلیون شد؛ انفجار قیمت خودروی نوستالژیک!