Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-28@12:09:55 GMT

محدودیت های ترافیکی پلیس همدان در عید فطر

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۶۷۲۴۳

محدودیت های ترافیکی پلیس همدان در عید فطر

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، سرهنگ علی فکری روز دوشنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: تردد وسایل نقلیه از پنج صبح تا پایان نماز عید سعید فطر در بلوار مفتح از تقاطع تختی به سمت میدان مفتح و بالعکس ممنوع و این معابر برای توقف اتوبوس‌های سازمان اتوبوسرانی همدان در نظر گرفته شده است.

وی اضافه کرد: توقف وسایل نقلیه شخصی نیز از پنج صبح تا پایان نماز عید سعید فطر در بلوار مفتح ممنوع است و در صورت توقف وسایل نقلیه با جرثقیل حمل خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راهور استان همدان ادامه داد: همچنین تردد از سمت بلوارهای شهید مفتح و شهید چیت سازیان به سمت بالای تپه مصلی تا پایان برگزاری نماز عید فطر ممنوع است.

سرهنگ فکری گفت: ضلع غربی بلوار شهید چیت سازیان به منظور پارک خودروهای شخصی پیش بینی شده و از همه رانندگانی که با خودروهای شخصی برای اقامه نماز عید فطر مراجعه می‌کنند درخواست می‌شود خودروهای خود را در فضای پیش بینی شده پارک کرده و از ایجاد سد معبر و راه بندان خودداری کنند.

وی افزود: با توجه به هماهنگی کامل با سازمان اتوبوسرانی و تاکسیرانی برای انتقال نمازگزاران به مصلی و بالعکس از شهروندان درخواست می‌شود از وسایل نقلیه عمومی برای تردد به مصلی برگزاری نماز عید فطر استفاده کنند.

سرهنگ فکری اظهار داشت: شهروندان از پارک خودرو و موتورسیکلت در مسیر تردد نمازگزاران خودداری و با انتخاب مسیرهای جایگزین پلیس را در اجرای هر چه بهتر طرح‌های ترافیکی یاری کنند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اتوبوس استان همدان راهنمایی و رانندگی عید فطر همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۶۷۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت تردد از محور فیروزکوه - دماوند

تین نیوز

مرکز مدیریت راه های سازمان راهداری وحمل ونقل جاده ای از محدودیت تردد در محور فیروزکوه - دماوند در پی اجرای عملیات ترمیم و به سازی پل دلیچایی تا (۱۰ خرداد) به صورت ۲۴ ساعته، خبر داد.

 

به گزارش تبن نیوز به نقل از مهر، در پی اجرای عملیات ترمیم و بهسازی پل دلیچایی در محور فیروزکوه - دماوند، محدودیت تردد در این محور اعمال می شود.

براساس این گزارش، بازه زمانی این عملیات از تاریخ (۲ اردیبهشت) تا (۱۰ خرداد) به صورت ۲۴ ساعته خواهد بود. موقعیت دقیق اجرای عملیات نیز از کیلومتر ۳۲( از مبدا فیروزکوه) الی ۳۳ است و تردد خودروها به صورت همزمان در مسیر (رفت و برگشت) از (پل محور دماوند) به فیروزکوه امکان پذیر خواهد بود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • محدودیت تردد در آزادراه‌های تهران-پردیس و تهران-ساوه
  • کشف ۸ دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی از ۴ استان در کرمان
  • ممنوعیت تردد از محور فیروزکوه - دماوند
  • (ویدئو) آینده مبهم خودروهای نمادین؛ جیپنی‌ها به آخر خط رسیدند
  • رفع توقیف بیش از ۲۴ هزار وسیله نقلیه در قم
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۴۵۰ هزار وسایل نقلیه در مازندران
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۴۷۹ هزار وسایل نقلیه در مازندران
  • اجرای اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
  • کارفرمایان به کارگران به دید سرمایه‌های انسانی نگاه کنند
  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی در هفتمین روز اردیبهشت