Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مهران سرپرست پیش از ظهر دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه نقش رسانه‌ها را در بررسی چالش‌های اجتماعی و اطلاع رسانی غیر قابل انکار دانست و افزود: رسانه‌ها در تبیین مسائل و موضوعات نقش مهمی داشته که می‌طلبد از فرصت‌هایی پیش رو حداکثر استفاده را کنند.

وی با بیان اینکه همچنین مدیرانی موفق هستند که فرصت‌ها را شکار کنند، اظهار کرد: رسانه مهم‌ترین عامل در تبیین عملکردهای هر سازمان و راه انتقال مطالبه‌های حوزه مخاطبین به مدیران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی توزیع متوازن امکانات را از جمله سیاست‌های این اداره کل دانست و گفت: جنس فضای فکری و تفکر حاکم بر نوع اجرای برنامه‌ها مشکلات و موانعی را در هر جامعه ایجاد می‌کند که رفع آنها نیازمند وجود مدیری آگاه و مطالبه گر است.

وی با بیان اینکه اصلاح تفکر و اصلاح شیوه‌ها یکی از ویژگی‌های مدیر هنرمند است، اظهار کرد: باید از نگاه هر مدیر تمام مناطق و جامعه یکسان دیده شود و توزیع امکانات و فرصت‌ها متوازن صورت گیرد.

سرپرست با بیان اینکه خراسان جنوبی دومین استان ورزشکار سازمان یافته در کشور است، افزود: قریب به ۴۰۰ هیئت شهرستانی و استانی داریم که ظرفیت بسیار مناسبی در توسعه ورزش است.

وی با اشاره به وضعیت اعتباری ورزش استان بیان کرد: طی سال گذشته ۲۵ میلیارد تومان اعتبارات ملی داشته‌ایم که این میزان در سال جاری افزایش چشمگیری داشته و توسعه امکانات و زیرساخت استان آینده خوبی دارد.

اجرای ۱۵۵ پروژه ورزشی در استان

سرپرست با بیان اینکه ۱۵۵ پروژه ورزشی در سطح خراسان جنوبی در حال اجرا است، گفت: از این تعداد ۷۰ پروژه با همکاری خیرین احداث می‌شود.

وی با بیان اینکه با کیفیت ترین پروژه‌های عمرانی کشور در خراسان جنوبی اجرایی می‌شود، افزود: در سال ۹۸ با تخصیص اعتبار بخش اعظمی از پروژه‌های بزرگ به بهره برداری می‌رسد.

سرپرست از افتتاح ۱۲ چمن ورزشی طی ماه آینده خبر داد و افزود: برای ساخت پروژه‌های فعال خراسان جنوبی قریب به ۳۰ میلیارد تومان اعتبار پیش بینی می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی بیان کرد: سالن تیراندازی استان سال جاری از طریق اعتبارات ملی کلنگ زنی می‌شود تا در بازه ای دو ساله به اتمام برسد.

وی با بیان اینکه هر شهرستان باید یک مکان ورزشی آبی داشته باشد، افزود: در حاضر سه شهرستان خوسف، زیرکوه و سربیشه از استخر ندارند که امید است تا پایان سال ۹۸ از این پروژه برخوردار شوند.

وی با بیان اینکه احداث سالن دو هزار نفری در هر شهرستان از دیگر اولویت‌های پیش رو است، اظهار کرد: ارائه خدمات به مناطق آسیب پذیر و بافت جمعیتی بیشتر از دیگر برنامه‌های پیش رو بوده که در این راستا چهار پروژه سالن و استخر در شمال شهر بیرجند احداث خواهد شد.

سرپرست با بیان اینکه تمام اسناد پروژه‌های راکت و مانده از سال‌های گذشته تعیین تکلیف شده است، اظهار کرد: بدهی‌های سال‌های گذشته شامل پول آب مانده از ۱۲ سال گذشته و انشعابات غیر مجاز رفع شده است.

وی با اشاره به مشکلات پروژه استخر قاین بیان کرد: این موضوع بعد از تعطیلات پیش رو با شکایت کیفری به مراجع قضائی ارجاع می‌شود چراکه پیمانکار علی رغم اشرافیت بر اشتباهش، میدان را خالی کرده است.

سرپرست با بیان اینکه مشاور گرفتن و مستند سازی بخشی از کیفی سازی پروژه‌ها است، بیان کرد: می‌خواهیم پروژه قاین را طرح دعوی کنیم اما متأسفانه نقشه ابلاغ کار وجود ندارد که یکی از نقص‌های موجود است.

افزایش سرانه ورزشی شهرستان‌ها

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی با بیان اینکه سرانه ورزشی در شهرستان‌ها فاصله زیادی با مرکز استان دارد، افزود: همچنین توزیع امکانات در شهرستان‌های زیرمجموعه و جدیدالتاسیس به خوبی انجام نشده است.

سرپرست از هدف گذاری افزایش سرانه فضاهای ورزشی در شهرستان‌ها خبر داد و افزود: در حال حاضر سرانه ورزشی ۰.۴ درصد بوده که امید است تا پایان سال ۱۴۰۰ به ۰.۷ درصد برسد.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی اظهار کرد: از محل اعتبارات توسعه امنیت پایدار شرق کشور اعتباری برای شهرستان‌های کمتر توسعه یافته در نظر گرفته شده اما هنوز اتفاقی نیفتاده است.

وی با اشاره به ورزشگاه ۱۵ هزار نفری غدیر بیرجند بیان کرد: این پروژه باید به عنوان بخش از دارایی‌های استان حفظ شود و نگاه درآمدی به این پروژه وجود ندارد.

سرپرست با بیان اینکه با توجه به واقع شدن استادیوم در بستر رودخانه، اعتباری برای محافظت پروژه در برابر سیل احتمالی پیش بینی شده است، افزود: خواستار تعریف خط اعتباری ویژه برای حفظ و نگهداری استادیوم از سوی سازمان بودجه و برنامه‌ریزی استان هستیم.

سفر نمایندگان مسابقه بین‌المللی اسکواش به بیرجند

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی با بیان اینکه نباید استادیوم غدیر را فرزند ناخوانده استان بدانیم، اظهار کرد: پیست موتور سواری و سالن پنج هزار نفری بخشی از جزئیات توسعه ورزشگاه غدیر است.

سرپرست با بیان اینکه اتمام پروژه سالن اسکواش نیازمند سه میلیارد تومان اعتبار است، اظهار کرد: نمایندگان مسابقات بین‌المللی اسکواش در دی ماه سال جاری برای ارزیابی به خراسان جنوبی سفر می‌کنند.

وی با بیان اینکه خراسان جنوبی رتبه پنجم کشوری در ورزش همگانی، روستایی و عشایری دارد، افزود: وزرات ورزش به دنبال این امر است که انتخابات هیئت ورزش همگانی را از قاعده خارج و تبدیل به انتصابی کند.

سرپرست تشکیل شورای ورزش همگانی استان به ریاست استاندار را یکی از برنامه‌های ویژه سال جاری عنوان کرد و افزود: افزایش تعداد همایش‌ها و جشنواره‌ها و اجرای طرح ویژه توسعه ورزش همگانی از دیگر برنامه‌های در دستور کار است.

سرپرست با اشاره به ورزش قهرمانی بیان کرد: طرح استعدادیابی در پروسه‌ای یک و نیم ماهه با مبنای «مدرسه، معلم ورزش» در سطح دانش آموزان خراسان جنوبی اجرایی می‌شود.

جام خاوران بین‌المللی می‌شود

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی با بیان اینکه معلمان بر اساس شاخص‌هایی که در اختیارشان قرار می‌گیرد، استعدادها را معرفی می‌کنند، افزود: همچنین تیم‌های ارزیاب استعدادهای شهرستانی را شناسایی کرده و بعد از تست‌های پیش بینی شده، برای شرکت در المپیاد ورزشی آموزش داده می‌شوند.

وی با بیان اینکه به دنبال ارتقا دانش و توانایی مربیان و داوران ورزشی هستیم، اظهار کرد: در سال جاری شرکت در لیگ‌های ورزشی بزرگسالان از اولویت‌های اداره کل ورزش است.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی بیان کرد: هر باشگاهی که در لیگ بزرگسالان کشوری وارد شود، یک سوم یا یک دوم هزینه‌هایش را تأمین اعتبار خواهیم کرد.

وی با اشاره به برنامه‌های پیش بینی شده برای توسعه شطرنج استان ادامه داد: از سال آینده جام خاوران بین‌المللی شده و وارد تقویم فدراسیون می‌شود تا هر ساله در بیرجند برگزار شود.

سرپرست با بیان اینکه در حال حاضر قول بر زمین مانده در حوزه ورزش استان نداریم، اظهار کرد: آئین تجلیل از قهرمانان استان ۲۳ خرداد ماه در بیرجند برگزار می‌شود.

کد خبر 4632597

منبع: مهر

کلیدواژه: مهران سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۶۷۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۱۶ پروژه شاخص در مجتمع گردشگری صفه/ برای توسعه صنعت نشاط و تفریح تلاش می‌کنیم

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان گفت: امروز ۱۶ پروژه در قالب ۱۰۳ میلیارد تومان برای تولید حال خوب افتتاح می‌شود که طرح کوه نور صفحه با ۴۰ موضوع و ۱۰۰ نشان و در چهارهزار متر یکی از این پروژه‌ها است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سعید ساکت امروز _دوشنبه دهم اردیبهشت‌_ در آیین بهره‌برداری از مجموعه تفریحی «کوه نور» و ۱۵ پروژه خدماتی، گردشگری و ورزشی در مجمتع گردشگری صفه، اظهار کرد: تلاش ما این بود که قدمی در عرصه صنعت نشاط و تفریح در استان برداریم.

وی با اشاره به همکاری دستگاه‌های مختلف، ادامه داد: امنیت و آرامش امروز ما مرهون همکاری سبزپوشان فرماندهی انتظامی و آتش‌نشانان، سازمان میراث فرهنگی و گردشگری، همچنین وجود سرمایه‌گذارانی است که بخشی از سرمایه‌های خود را با وجود خطرپذیری به این بخش اختصاص دادند و شعار «با هم بهتریم» را در این عرصه تجلی دادند و نقطه تعامل ما و این مجموعه سرمایه‌گذاران در صنعت گردشگری و نشاط و تفریح است.

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان با اشاره به گذشت ۸۸۸ روز از دوران خدمت خود در این مجموعه افزود: همت همه همکارانم در این مجموعه، ایجاد آرامش بیشتر و تفریح سالم برای مردم است و در این مدت نزدیک به سه میلیون نفر و یک میلیون خودرو به این مجموعه وارد شدند، همچنین ۶۰۰ هزار از تله کابین صفه استفاده کردند.

وی با تشکر از مجموعه هیئت مدیره این مجموعه گفت: هیئت‌مدیره در این عرصه ریسک پذیر با ما همراه شدند و نگاه و ظرفیت و تعامل خود را در اختیار ما قرار دادند.

ساکت بیان داشت: هدف شهردار تحقق «شهر زندگی» بوده است و باید در این مسیر حرکت می‌کردیم، از این‌رو در گام نخست استاندارد سازی سازه‌ها انجام شد، در گام دوم بهینه‌سازی صورت گرفت و تلاش شد شایسته مردم دیار نصف جهان ظرفیت‌های تفریحی توسعه پیدا کند.

وی تصریح کرد: در هماهنگی با اداره کل استاندارد و میراث فرهنگی و با همکاری و هماهنگی فراجا طرح‌ها با هدف طبیعت دوستی انجام شد و امروز پهنه صفه هر روز به بهانه طبیعت گردی و کوه گردی آغوش خود را برای فرهیختگان باز می‌کند.

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان اضافه کرد: امروز ۱۶ پروژه در قالب ۱۰۳ میلیارد تومان برای تولید حال خوب افتتاح می‌شود که طرح کوه نور صفحه با ۴۰ موضوع و ۱۰۰ نشان و در چهارهزار متر یکی از این پروژه‌ها است و در کنار آن اصلاح بولینگ و ظرفیت‌های غذایی، گازکشی، برج پرچم و سالن بولینگ در این مراسم افتتاح شد.

کد خبر 749194

دیگر خبرها

  • اجرای ۱۶ پروژه شاخص در مجتمع گردشگری صفه/ برای توسعه صنعت نشاط و تفریح تلاش می‌کنیم
  • توسعه ورزش های همگانی با اجرای برنامه آزاد سازی اماکن ورزشی
  • کمبود ۳۰ درصدی فضای ورزشی در کهریزک/ خانه کشتی افتتاح می‌شود
  • اجرای ۷۹ پروژه بازآفرینی شهری در محلات خراسان جنوبی
  • اتمام پروژه کمربندی دوم شهر، نیازمند تخصیص اعتبارات ملی است
  • بیش از ۱۳ درصد مساحت شهرها، محدوده هدف بازآفرینی شهری است
  • افتتاح طرح‌های حوزه سلامت نقش مهمی در رفع محرومیت‌ها دارد
  • برگزاری 120 برنامه در هفته عقیدتی _ سیاسی در خراسان جنوبی
  • اجرای ۱۲۰ برنامه هفته عقیدتی سیاسی در خراسان جنوبی
  • عملیات روکش آسفالت ۱۰ کیلومتر از محور طبس – یزد آغاز شد