Web Analytics Made Easy - Statcounter

مائوریتزیو ساری احتمالا هدایت یوونتوس را برعهده خواهد گرفت و او احتمالا اکثر مهره‌های مهم این تیم را حفظ خواهد کرد.

طرفداری- اکثر رسانه‌های ایتالیایی مدعی هستند تا فردا مائوریتزیو ساری از چلسی جدا خواهد شد و هدایت یوونتوس را برعهده خواهد گرفت. گاتزتا دلو اسپورت که ورود ساری به یوونتوس را قریب الوقوع می‌داند، به مرور درخواست‌های او در نقل و انتقالات پرداخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق این گزارش، مائوریتزیو ساری قصد دارد آن دسته بازیکنان باکیفیت یوونتوس که شایعات جدایی آن‌ها از این تیم به گوش می‌رسید را حفظ کند و خبری از انقلاب و تحولات گسترده نخواهد بود. درون دروازه، مطابق انتظار شزنی دروازه بان اول خواهد بود اما ماتیا پرین که رم مشتری اوست، ممکن است فروخته شود. در خط دفاعی، بونوچی و کیه لینی مهره‌های ثابت یوونتوس خواهد بود و البته که ساری قصد دارد به دنیله روگانی، مدافع موردعلاقه‌اش اعتماد کند. با این حال، در صورت ورود ساری به یووه، جایگاه ژائو کانسلو و الکس ساندرو در این تیم تضمین شده نخواهد بود و بنابراین جدایی یکی از آن‌ها در تابستان جای تعجبی نخواهد داشت.

خط هافبک یوونتوس، مکانی است که بیشترین تغییر را خواهد داشت. یوونتوس از قبل خرید آرون رمزی را نهایی کرده و خیالش از بابت یک هافبک با ویژگی‌های تهاجمی تقریبا راحت است. با این حال، هافبک‌هایی چون سامی خدیرا و بلیز ماتویدی چندان مورد پسند ساری نیستند و سرمربی ایتالیایی هافبک‌های دیگری را به آن‌ها ترجیح می‌دهد. ساری دوست‌دار کار کردن با جوانان است و مدیریت باشگاه نیز به رودریگو بنتانکور اعتماد دارد. از این رو، بنتانکور جوان می‌تواند در برنامه‌های ساری نقش داشته باشد. امره جان نیز جایگاهش در خط هافبک تضمین شده است و میرالم پیانیچ نیز این تیم را ترک نخواهد کرد زیرا او ویژگی‌هایی بسیار مشابه با جورجینیو، هافبک موردعلاقه ساری دارد.

در خط حمله، جایگاه برناردسکی و کریستیانو رونالدو تضمین شده است. پائولو دیبالا در سیستم 3-3-4 بازدهی جالبی ندارد و شایعات جدایی او از یووه وجود دارد اما ساری سبک بازی دیبالا را می‌پسندد و دوست دارد او را حفظ کند. داگلاس کاستا نیز احتمالا در بیانکونری خواهد ماند اما از میان ماریو مانژوکیچ و مویزه کین ممکن است یک نفر قربانی شود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۶۷۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هافبک مس در فرم روز‌های انتقال به استقلال 

آفتاب‌‌نیوز :

فرشید باقری هم یکی از بازیکنان مس رفسنجان به شمار می‌رود که با حضور محرم نویدکیا توانسته به روز‌های اوج خود برگردد و پس از چند حضور تاثیرگذار سرانجام در مصاف دربی کرمان پایش به گلزنی هم باز شد. نمایش باقری در این هفته‌ها هواداران استقلال را به یاد نمایش‌های این تیم در قبلی قم انداخته که در ادامه به استقلال پیوست، اما در استقلال نتوانست به چیزی که در ذهن داشت دست پیدا کند. 

مس رفسنجان با محرم نویدکیا در ۱۱ بازی قبلی خودش در لیگ و جام حذفی ۱۷ گل به ثمر رسانده که هیچ‌کدام به صورت مستقیم از روی نقطه کرنر به دست نیامده بود، تا اینکه در نیمه دوم بازی مقابل گل‌گهر در دربی کرمان که با تساوی یک بر سم تمام شد، هافبک دفاعی جنگنده نارنجی‌پوشان رفسنجانی ارسال دقیق سعید واسعی دیگر ستاره این روز‌های تیم نویدکیا را به گل تبدیل کرد.

البته خبر بدی هم در این مسابقه به کادر فنی مس از زمین مخابره شد و فرشید باقری در دقیقه ۹۰ با دریافت کارت زرد چهار اخطاره شد تا بازی بعدی تیمش مقابل صنعت نفت در آبادان را از دست بدهد.

دیگر خبرها

  • این شهید حتی موقع به‌ دنیا آمدن فرزندش هم حاضر نشد به خانه برگردد!
  • دلیل پنهان جدایی رونالدو از رئال مادرید فاش شد!
  • بارندگی آب، برق و راه برخی از روستاهای بخش شنبه و طسوج مسدود کرد
  • بارش شدید برخی راه‌های ارتباطی دشتی را مسدود کرد
  • هافبک مس در فرم روز‌های انتقال به استقلال 
  • به دو دلیل مهم: شاید آلگری در یوونتوس بماند
  • کاپیتان شمس‌آذر گلزن‌ترین هافبک لیگ!
  • بوفون: دو بار تا آستانه پیوستن به رم رفتم
  • مک‌تامینی: مصدومیتم جدی نیست
  • میلان به دنبال هایجک موتا از یوونتوس