Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام صالحی امام جمعه آبگرم، در گفتگوی اختصاصی با خبر نگار خبر گزاری بسیج قزوین، با اشاره به اسلام انقلابی مورد نظرحضرت امام (ره) افزود:اسلامی که امام (ره)از آن صحبت می کند ،اسلامی است که با تهجر وافراطی گری که امروز در کشورهای منطقه می باشد مخالف است.

وی گفت:اسلام آمریکایی آن اسلامی است که زر وتزویر و لذت گرایی وقتل وغارت کشور هارا همراه با دیگر مولفه ها وشاخص های اسلام می خواهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه شهر آبگرم یادآور شد:آمریکا در نظر دارد با ایجاد این اسلام در منطقه ،اهداف شوم وپلید خود را عملیاتی کند.

وی تاکید کرد: با توجه به تمامی اهداف و سیرهء و روش ائمه که برپایه انقلاب بوده است واحادیث بسیاری از ائمه برای اسلامی بودن انقلاب ها بیان کرده اند و همچنین که انقلاب امام حسین(ع) برای اسلام بوده و طبق وعده خداوند در سوره فتح آیه 29 قران که می فرماید «کافران را برمسلمانان حاکم نمی کند»مگر این که آن انقلاب دارای اهدافی چون عدالت ، شهادت ،حق طلبی ، دفاع از مظلوم، ظلم ستیزی،احسان و... باشدمیتوان آن انقلاب را انقلاب اسلامی نام گذاشت.

حجت الاسلام صالحی اذعان کرد: ایدئولوژی انقلاب اسلامی ایران که امام راحل آن را پایه گذاری کردبر پایه استکبار ستیزی،عدالت ، دفاع از مظلومان وکمک به مظلوم می باشد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: آمریکا می خواهد برتمام دنیا مسلط شود ،تمام تلاش او از بین بردن اتحاد و ایجاد تفرقه بین مسلمانان جهان است.

انتهای پیام/5002

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۶۷۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انقلاب اسلامی پایگاه حفظ دین اسلام است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، آیت الله عبادی در دیدار با اساتید حوزه های علمیه و روحانیون و کارمندان عقیدتی سیاسی سپاه انصارالرضا علیه السلام گفت: امروز دعوت به مکتب انبیا بر نوع بشر تاثیر گذاشته و تنها جوابگوی بن بست های پیش آمده برای بشر، اسلام است.

وی با بیان اینکه لحظه ای از تربیت و پرورش نیرو علیه استکبار جهانی غافل نشوید، افزود: امروز حوزه های علمیه با همه مشکلاتی که دارند مقابل کفر جهانی و استکبار ایستاده اند و این خروش دانشگاه های جهانی از آثار یک جمله امام امت است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در بخش دیگری از سخنانش گفت: انسان تشنه علم آفریده شده و می خواهد در عمق زمین و آسمان چه وجود دارد و این نیاز فراگیر است و با آن پیوند و تعهد دارد و فلسفه خلقت انسان همین است.

آیت الله عبادی با تاکید بر اینکه علم را به شیوه ای که انبیا گفته اند به دست آورید، گفت: مشکل اصلی دنیای امروز این است که علوم را بر اساس سرگردانی به دست آورده است.

دیگر خبرها

  • شهید مطهری از معماران بنای فکری انقلاب اسلامی بود
  • شهید مطهری از معماران انقلاب اسلامی بود
  • انقلاب اسلامی پایگاه حفظ دین اسلام است
  • بیداری آزادی‌خواهان جهان نشات گرفته از انقلاب اسلامی است
  • سپاه، صلح طلب اما جنگ بلد، مقتدر ولی مظلوم
  • فرمان امام علی (ع) به مالک اشتر با ترجمه سید مهدی شجاعی به چاپ ششم رسید
  • کارنامه و کتابشناسی شهیدمطهری؛ از مشهد و قم تا مبارزه با مارکسیسم
  • دوست داشت گمنام باشد و حالا یک قطعه پلاک از او باقی مانده است
  • دوست داشت گمنام باشد و حالا یک قطعه پلاک از او باقی مانده
  • یادواره‌های شهدا، دشمن‌ستیزی را در دلها زنده نگه می‌دارد