Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-01@14:28:19 GMT

برانکو- عرب؛ چه کسی می رود؟

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۶۷۸۳۶

 لحظه ای که گوینده ورزشگاه نام برانکو ایوانکوویچ را صدا کرد، استادیوم به شکلی باورنکردنی به تشویق او پرداخت. در لحظه ورود شجاع خلیل زاده، علی علیپور، سیدجلال حسینی و... نیز تماشاگران سروصدای زیادی به پا کردند اما جو استادیوم در لحظه ورود برانکو به جشن قهرمانی، بسیار متفاوت و شاید عجیب بود. این شاید اولین بار باشد که یک مربی در تیم پرسپولیس به چنین میزان محبوبیتی دست پیدا می کند و گوی سبقت را از بازیکنان که طبیعتا با فعالیت در شبکه های مجازی و رسانه ها به دنبال محبوبیت هستند، می رباید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار ورزشی- برانکو که از روی پیراهن سفیدش، لباس قهرمانی را بر تن کرده، در طول مسیر به تشویق هواداران پاسخ می دهد و با تشکر از آن ها، به ایرج عرب می رسد. آقای مدیرعامل مدال را بر گردن سرمربی می آویزد و او را در آغوش بگیرد تا ته دل هواداران پرسپولیس قرص شود که طرفین مشکلی با یکدیگر ندارند.

در روزهای اخیر شایعات زیادی درباره جدایی برانکو از پرسپولیس مطرح بوده است. در ابتدا خبر پیشنهاد تراکتورسازی به برانکو منتشر شد که با پاسخ منفی سرمربی پرسپولیس همراه بود، سپس هم پیشنهاداتی از مصر، کره جنوبی و چین در رسانه ها دیده شدند و البته تمام این ها در شرایطی اتفاق افتادند که سرمربی پرسپولیس هنوز یک سال دیگر با این تیم قرارداد دارد اما به واسطه عدم پرداخت حقوقش، عاصی از وعده های تحقق نیافته، به دنبال تصمیمی جدید است.

او که علاقه زیادی دارد تا در پرسپولیس بماند، در یک سال اخیر باتوجه به افزایش نرخ دلار و کاهش درآمدهای دلاری باشگاه پرسپولیس، حقوق خود را به موقع دریافت نکرده و تنها در یک مقطع 500 هزار دلار گرفته است. باتوجه به همین موضوع، خیلی از هواداران پرسپولیس نیز به برانکو حق می دهند که چنین رفتاری را در پیش بگیرد و به دنبال احقاق حقوق خودش باشد. آن ها که بهترین دوران تاریخ تیم خود را با برانکو سپری کرده اند، حالا با دیدی روشن تر به قضیه می نگرند و به خوبی می دانند که در فوتبال حرفه ای باید حق و حقوق هرکسی به موقع پرداخت شود، به خصوص کسی مثل برانکو که در سه سال، 6 جام را برای آن ها به ارمغان آورده است.

خبر احتمال جدایی برانکو درحالی مطرح می شود که این روزها شایعات برکناری ایرج عرب نیز هرلحظه بیش از پیش رنگ واقعیت بر خود می گیرد. مدیری که جانشین حمیدرضا گرشاسبی شد، حالا در آستانه جدایی از میز مدیریت باشگاه پرسپولیس قرار دارد و شاید در همین روزها، جای خود را به مدیر جدیدی بدهد که در ماه های اخیر نامش بسیار تکرار شده است. عرب در ماه های اخیر تلاش زیادی برای حل مشکل پرسپولیس کرد اما در مجموع نتوانست بحران ها را پشت سر بگذارد؛ بحران هایی از قبیل قرارداد بازیکنان، تمدید قرارداد رسن، حقوق کادر کروات و مشکلاتی که در رسانه های پرسپولیسی مطرح شده و بیشتر جنبه هواداری دارند.

برانکو در این 4 سال، با 4 مدیرعامل مختلف کار کرده است. چند روز با نژاد فلاح، دو سال با طاهری و حالا دو سال هم با گرشاسبی و عرب. درواقع سایه تغییرات مدیریتی همیشه در باشگاه پرسپولیس وجود داشته و باعث نگرانی هواداران شده است اما در این میان، همیشه حضور برانکو طرفداران را دلگرم به تداوم موفقیت کرده و اکنون نیز طبیعتا احتمال جدایی برانکو، خبری بسیار نگران کننده تر از جابجایی های مدیریتی در این باشگاه است.

سرمربی پرسپولیس نیز امیدوار است در صورت ایجاد تغییرات، مدیری بر سر کار بیاید که هرچه سریع تر مشکلات او را حل کند. اتفاقی که برانکو را در پرسپولیس ماندگار می کند و زمینه ساز موفقیت های بعدی قرمزها می شود. اما هنوز کسی نمی داند در خیابان شیخ بهایی شمالی چه خبر است و چه کسی قرار است فعالیت نقل و انتقالاتی پرپسولیس را آغاز کند.

 

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: پرسپولیس باشگاه پرسپولیس پرسپولیس برانکو قهرمانی پرسپولیس ایرج عرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۶۷۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار انگیزه نورافکن را دو چندان کرد

به گزارش "ورزش‌سه"، روز دوشنبه بود که امید نورافکن با انتشار یک استوری با توجه به در پیش بودن بازی برابر پرسپولیس خبرساز شد.

استوری نورافکن که بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های مجازی داشت، سبب شد تا خبرنگاران نیز در نشست خبری از اوسمار درباره این موضوع بپرسند که واکنش جالب توجه سرمربی برزیلی پرسپولیس را به همراه داشت.

البته سرمربی پرسپولیس نیز پاسخی حرفه‌ای به این سوال داشت و با اشاره به اینکه اطلاعی درباره این موضوع ندارد، عنوان کرد بازیکن بهتر است در زمین کار خود را به بهترین شکل ممکن انجام بدهد.

این اتفاقات در حالی در آستانه بازی حساس پرسپولیس و سپاهان رخ داده که امید نورافکن پس از پشت سر گذاشتن مصدومیت هنوز نتوانسته به روزهای اوج فوتبالی خود برگردد. او البته در همین شرایط هم با پیراهن تیم ملی و هم با پیراهن سپاهان موفق به گلزنی شده ولی با آنچه از نورافکن در ذهن داریم فاصله زیادی دارد. 

در این شرایط حالا امید نورافکن با توجه به استوری‌ای که منتشر کرده و همینطور صحبت‌های کنایه‌آمیز اوسمار و البته پیشینه‌ای که در ورزشگاه آزادی و با هواداران پرسپولیس دارد، بی‌شک با انگیزه‌ای مضاعف پا به بازی خواهد گذاشت و تمام توانش را برای پیروزی تیمش به کار می‌گیرد.

البته اوسمار با صحبت‌های خود به نظر می‌رسد سعی بر احساسی کردن نورافکن داشته و باید دید عملکرد و واکنش نورافکن در زمین مسابقه به صحبت‌های سرمربی پرسپولیس و همینطور سایر حواشی بازی چگونه خواهد بود.

دیگر خبرها

  • اوسمار انگیزه نورافکن را دو چندان کرد 
  • واکنش یحیی گل‌محمدی به درگذشت استاد اسکویی + عکس
  • یحیی گل‌محمدی رفت تا فصل بعد؟ | زمان بازگشت احتمالی مشخص شد
  • اوسمار انگیزه نورافکن را دو چندان کرد
  • واکنش جالب سرمربی پرسپولیس به استوری جنجالی نورافکن
  • اوسمار: ضمانتی برای بازی کردن بیرانوند نیست/دلیل باخت به آلومینیوم تعویض‌های من نبود+ فیلم
  • مانع بزرگ بر سر راه تمدید قرارداد اوسمار
  • جباری:شرایط سپاهان کار پرسپولیس را سخت می‌کند/ اصلا انتقادی به اوسمار ندارم
  • عصبانیت سرمربی لیگ برتری؛ از جیب شهر ما ۱۰۰ میلیارد برای خرید پرسپولیس دادند
  • تماس‌های غیررسمی پرسپولیس با سرمربی تیم‌ملی