Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جهان نيوز به نقل از ایلنا، سردار اشتری، فرمانده ناجا ضمن عرض تسلیت به مناسبت سی امین سالگرد رحلت امام خمینی (ره)، در رابطه با اقدامات پلیس برای برگزاری مراسم ارتحال امام گفت: قرارگاه ترافیکی و پلیسی امام علی (ع) با قرارگاه ترافیکی، امنیتی روح الله نشستی در جهت تمهیدات عید فطر و همزمانی آن با سالگرد ارتحال امام (ره) داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوشبختانه هماهنگی خوبی بین نیروهای امنیتی و پلیس ایران وجود دارد.

وی افزود: از هجده استان به حرم امام، زائر می‌آید که برای این منظور 7 هزار اتوبوس و تعدادی سواری منظور شده است. برآورد شده است که سیصد هزار زائر حضور بهم برسانند. بر این منظور 20 هزار نیروی پلیس آماده به خدمت گمارده شده‌اند. از بعد ترافیکی هماهنگی های بسیار خوبی صورت گرفته است که مسیرهای مبدا و مقصد را پوشش خواهند داد. اتوبوس ها با اتصال به سامانه بلد یا نشان مسیر حرکت و مسیر استقرارشان از پیش معین شده است.

سردار اشتری در رابطه با تمهیدات مربوط به همزمانی عید سعید فطر با سالگرد ارتحال امام گفت: 27 هزار نیرو تا فردای پایان مراسم در منطقه حضور خواهند داشت، با این وجود درخواست همکاری هموطنان را با پلیس، مانند همیشه داریم. کپی متن خبر

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۶۷۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم عزاداری به مناسبت شهادت امام صادق(ع) در ارومیه

ایسنا/آذربایجان غربی مراسم عزاداری خیابانی در سوگ امام صادق (ع) با حضور اقشار مختلف مردم از صبح امروز در ارومیه برگزار شد.

همزمان با ایام سوگواری و سالروز شهادت ششمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، حضرت امام جعفر صادق (ع) مراسم‌های عزاداری در سراسر آذربایجان غربی توسط هیئت‌های مذهبی و تشکل‌های دینی برگزار می شود.‌

مردم مؤمن و ولایتمدار و متدین ارومیه علاوه بر حضور در مساجد، تکایا، حسینیه‌ها و اماکن مذهبی، امروز در خیابان امام خمینی ارومیه در سوگ صادق آل محمد (ع) به عزاداری پرداختند و ارادت خود را به خاندان اهل‌ بیت (ع) ابراز داشتند.

مراسم سنتی عزاداری با چوب (شاخسی) نیز توسط هیئتی دیگر با حضور اقشار مختلف از جوانان و پیران دوستدار اهل بیت در خیابان عطایی ارومیه برگزارشد. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم عزاداری به مناسبت شهادت امام صادق(ع) در ارومیه
  • چهره خندان ناطق نوری و محسن هاشمی در مراسم سالگرد شهید مطهری + عکس
  • برگزاری مراسم سالگرد پدر ۴ شهید دفاع مقدس در مبارکه
  • جلوگیری از نوازندگی یک دختر در مراسم سالگرد شهید مطهری | فیلـم
  • برگزاری مراسم سالگرد شهدای «خان‌طومان» در ساری
  • تصاویری از علی لاریجانی و ناطق نوری در یک مراسم سالگرد شهید مطهری/ محسن هاشمی هم آمد
  • مراسم چهل و پنجمین سالگرد شهادت آیت الله مرتضی مطهری برگزار شد + عکس
  • (تصاویر) مراسم سالگرد شهادت آیت الله دکتر مرتضی مطهری
  • (تصاویر) ناطق نوری و محسن هاشمی در مراسم سالگرد شهید مطهری
  • برگزاری مراسم سالگرد شهادت امام صادق (ع) در ۱۶۲ بقعه متبرکه گیلان