Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب کشور گفت: تخصیص اعتبار تکمیل و آغاز عملیات ۵ طرح بزرگ خراسان شمالی در حوزه آب انجام می‌گیرد. ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۸ استانها خراسان شمالی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد، محمد حاج رسولی‌ها در نشست وزیر نیرو با استاندار و مجمع نمایندگان خراسان شمالی اظهار داشت: علی رغم بالا بودن اعداد و ارقام ورودی و خروجی سدهای خراسان شمالی شاهد آن بودیم که هیچ‌گونه خسارات جدی به این حوزه وارد نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بجنورد| وزیر نیرو: بارندگی‌های امسال 14میلیارد مترمکعب آب در تالاب‌های کشور ذخیره کرداصفهان| حجم ذخیره آب در سد زاینده‌رود به 732 میلیون متر مکعب رسید6200 هکتار از اراضی دشت اردبیل به آبیاری نوین مجهز می‌شود

وی در خصوص نیاز خراسان شمالی در خصوص تخصیص سرانه 15 میلیون مترمکعب آب شرب، افزود: بر اساس کارشناسی‌های انجام شده، اعتبارات تا پایان خرداد سال جاری تخصیص پیدا خواهد کرد.

حاج رسولی‌ها با اشاره به روند اجرای سه طرح بزرگ خراسان شمالی تصریح کرد: سد گلمندره پیشرفت 70 درصدی داشته است. مشکل اصلی در روند تکمیل این سد مشکلات مالی است که درحال پیگیری برای تکمیل این سد هستیم.

مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران در ادامه گفت: پروژه بعدی استان، سد در بند است که با توجه به پیگیری‌های نمایندگان عملیات انحراف آب آن آغاز شد.

وی در خصوی رفع مشکلات سد بیدواز خاطرنشان کرد: طی بازدیدی که در سفر از این سد خواهیم داشت اعتبارات کامل برای حل مشکلات آن تا پایان سال به استان اختصاص پیدا می‌کند.

انتهای پیام/ ز

R7719/P/S6,55/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۶۷۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح پروژه‌های حوزه سلامت نقش مهمی در رفع محرومیت‌های خراسان شمالی دارد

ایسنا/خراسان شمالی استاندار خراسان شمالی گفت: افتتاح پروژه‌های حوزه سلامت، نقش مهمی در رفع محرومیت‌ها و رشد شاخص های توسعه استان دارد.

محمدرضا حسین نژاد در آیین آغاز عملیات عمرانی بیمارستان تخصصی مادر و کودک که با حضور دکتر کریمی معاون وزیر بهداشت در ۸ اردیبهشت ماه انجام شد، گفت: افتتاح پروژه های حوزه سلامت، نقش مهمی در رفع محرومیت ها و رشد شاخص های توسعه استان دارد.

وی با اشاره به آغاز کلنگ زنی و عملیات اجرایی بیمارستان مادر و کودک، افزود: هدفگذاری اجرای این پروژه و سایر پروژه های مورد نیاز در بخش های مختلف استان، رفع نیازهای درمانی و تکمیل مراکز د تجهیزات درمانی استان است.

حسین نژاد با بیان اینکه اسکلت بندی بیمارستان شهرستان راز و جرگلان که در زمره ی مصوبات سفر رئیس جمهور قرار گرفته نیز  به اتمام رسیده است، اظهار امیدواری کرد: با همدلی و هماهنگی مدیران، ساخت این بیمارستان نیز در سال جاری به پایان برسد.

وی تاکید کرد: یک حرکت جهادی برای رفع کمبودها نیاز است تا محرومیت های موجود در استان رفع شود.

استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه تمام پروژه های در حال انجام براساس نیازسنجی و بر حسب نیاز استان پیگیری و با هدف ارایه خدمات بهتر به شهروندان به ظرفیت درمانی استان افزوده شد، گفت: امیدواریم با همدلی و هم افزایی و پیگیری مدیران و حمایت نمایندگان در دولت سیزدهم شاهد اجرا و به نتیجه رسیدن پروژه های بزرگتر در حوزه های مختلف استان و شاهد ارتقای جایگاه خراسان شمالی در شاخص های توسعه باشیم.

حسین نژاد افزود: در بخش سلامت با پیگیری های خوبی که انجام شده، در حال حاضر ۱۰۰ هزار مترمربع پروژه در حال افتتاح و ۲۰۰ هزار مترمربع پروژه نیز در استان هدفگذاری و در حال اجراست.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • وحیدی: اجرای طرح انسداد مرزها در حال پیگیری است
  • افتتاح طرح‌های حوزه سلامت نقش مهمی در رفع محرومیت‌ها دارد
  • ۷۸ مصوبه سفر دولت به مازندران کامل اجرا شده است
  • توزیع ۲۰۰۰ پزشک عمومی در کشور
  • افتتاح پروژه‌های حوزه سلامت نقش مهمی در رفع محرومیت‌های خراسان شمالی دارد
  • توسعه صدرا با هم افزایی مدیران شتاب می‌گیرد
  • تخصیص ۳۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل طرح تغذیه مصنوعی بندان
  • رنکینگ بهاره بدمینتون نونهالان و نوجوانان خراسان شمالی انجام شد
  • ۱۲۸ کلاس درس در شهرستان تنگستان ساخته می‌شود
  • تخصیص یارانه دارو به خوبی انجام نمی شود / تلاش دولت برای تثبیت قیمت نان در 1403 با سه برابر کردن یارانه