Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@06:47:00 GMT

نجات جان مسافر هواپیمای بیرجند _ تهران

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۶۸۰۵۵

نجات جان مسافر هواپیمای بیرجند _ تهران

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، حسینی رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان گفت:تکنسین‌های فوریت پزشکی مستقر در فرودگاه بیرجند با درخواست کمک مبنی بر کاهش هوشیاری مسافری ۶۵ ساله در گیت خروجی فرودگاه مواجه شدند که بلافاصله با ارزیابی فوری، ایست قلبی به دنبال آریتمی قلبی از نوع فیبریلاسیون بطنی تشخیص داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این آریتمی کشنده معمولاً باعث مرگ بیمار شده و در صورتیکه  لحظات اولیه  شوک قلبی مناسب به بیمار داده شود، می‌توان از مرگ بیمار جلوگیری کرد، افزود: خوشبختانه به دنبال سرعت عمل و مهارت عوامل اورژانس بیمار به زندگی بازگشت و با هوشیاری کامل برای ادامه روند درمان به بیمارستان رازی منتقل شد.

انتهای پیام / ط ا

جان مسافر هواپیمای بیرجند _ تهران نجات یافت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرودگاه حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۶۸۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف شدید نیسان با پژو در پارس آباد / 4 نفر جان باختند

به گزارش صدای ایران به نقل از صدا و سیمای استان اردبیل،ساعتی پیش به دنبال گزارش حادثه رانندگی در جاده قشلاق فتحعلی پارس آباد، اکیپ فوریت‌های پزشکی ۱۱۵ شهرستان سریعاً به محل حادثه اعزام شدند.

به گفته مهدی فرضی براثر برخورد دو دستگاه سواری نیسان و پژو یک نفر مصدوم و ۴ نفر فوت شدند که سه نفر از فوت شدگان خانم و نفر دیگر آقا بود.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی شهرستان پارس‌آباد ادامه داد: مصدوم این حادثه توسط اورژانس به بیمارستان امام خمینی (ره) پارس آباد انتقال داده شد.



دیگر خبرها

  • کبد بیمار یزدی نجات بخش جان هم‌وطنی دیگر شد
  • اعضای بیمار مرگ مغزی در مشهد جان چهار نفر را نجات داد
  • افزایش ۵ برابری بودجه شهرداری بیرجند برای سال ۱۴۰۳
  • هوش مصنوعی زندگی‌ها را نجات می‌دهد/ کاهش ۹۰ درصدی مرگ و میر بیماران قلبی
  • نقص فنی در پرواز هواپیمای مشهد-تهران
  • سه پرواز پی در پی و نجات بخش اورژانس هوایی ارومیه
  • تصادف شدید نیسان با پژو در پارس آباد / 4 نفر جان باختند
  • ارتقا فرودگاه جده با استفاده از تکنولوژی های جدید در حمل و نقل ریلی
  • علت فرود اضطراری پرواز استانبول-تهران در ارومیه
  • دلیل فرود اضطراری پرواز استانبول تهران چه بود؟