Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-02@03:33:13 GMT

اسلام منهای حماسه اسلام منفی و خنثی است

تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۶۸۱۱۷

اسلام منهای حماسه اسلام منفی و خنثی است

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  حجت‌الاسلام و المسلمین مجتبی عزیزی امام جمعه موقت زاهدان در مراسم گرامیداشت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) که در حسینیه عاشقان ثارالله زاهدان برگزار شد اظهار داشت:تمدن سازی یکی از مأموریت‌های مهم پیامبر اسلام (ص) برای بشریت بود، تمدنی که بر مبنای جهان بینی توحیدی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: پیامبر اسلام (ص) با هدف گشایش قلب‌ها و نه گشایش سرزمینی وارد میدان شد و توانست دل‌های بسیاری را به خود جذب کند.

امام جمعه موقت زاهدان بیان کرد: دشمن امروز با هدف قرار دادن محتوای دین اسلام سعی دارد، چون نسخه‌های تورات و انجیل بن مایه‌های فکری خود را به عنوان محتوا به بشریت القا کند.

وی تصریح کرد: دشمن به دنبال دینی است که بر آن خطر نداشته باشد لذا از دین حماسی و پویا گریزان و در صدد ضربه زدن به آن است.

حجت‌الاسلام و المسلمین عزیزی، بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران امام خمینی (ره) را همان فردی دانست که حماسه را دوباره در دین اسلام احیا کرد.

وی واقعیت دین را در حماسی بودن آن دانست و افزود: کاری که امام خمینی (ره) انجام داد این بود که مسیر منحرف ایجاد شده در اسلام را اصلاح و اسلام همراه با حماسه و منتهی به ظهور را دوباره به دین برگرداند.

امام جمعه زاهدان خاطر نشان کرد: هشت سال دفاع مقدس یکی از مواردی بود که به زیبایی حماسه دینی در آن دیده شد.

وی آنچه که امروز در غزه و یمن در حال انجام است را نشانی از همین اسلام حماسی دانست و گفت: این اسلام حماسی مدیون امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی است.

انتهاس پیام/ع

تمدن سازی یکی از مأموریت‌های مهم پیامبر اسلام (ص) برای بشریت بود

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مقام معظم رهبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۶۸۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ حال و هوای حسینیه امام خمینی(ره) قبل از حضور رهبر انقلاب

سه هزار نفر از معلمان سراسر کشور امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ با رهبر معظم انقلاب در حسینیه امام خمینی(ره) دیدار خواهند کرد.

دریافت 10 MB

دیگر خبرها

  • اهمیت معلم از نگاه امام خمینی: شغل شما آدم سازی است
  • امام خمینی: باید پینه دست کارگران را بوسید
  • امام (ره) به ایران و ایرانی و اسلام هویت داد
  • امام خمینی (ره) به اسلام و مسلمانان شخصیت بخشید
  • فریاد افغانستان افغانستان در فرودگاه امام خمینی!
  • فیلم/ حال و هوای حسینیه امام خمینی(ره) قبل از حضور رهبر انقلاب
  • کلام امام خمینی (ره) درباره بی‌اعتمادی به آمریکا
  • فیلم/ شوخی گل آقا با امام خمینی با این ولخرجی‌ ورشکست نشوید؟
  • شوخی گل آقا با امام خمینی (ره) + فیلم
  • مطهری امام