Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی ستاددیه کشور، طبق نظر آیت‌الله بهجت رحمت‌الله‌علیه، آیت‌الله فاضل لنکرانی رضوان‌الله‌علیه، آیت‌الله علی سیستانی حفظه‌الله، میرزا جواد تبریزی قدس‌سره، آیت‌الله سید علی خامنه‌ای مدظله‌العالی، آیت‌الله مکارم شیرازی دام‌عزه، آیت‌الله نوری همدانی دامت‌برکاته و جمع دیگری از علمای معزز اهل‌سنت پرداخت زکات با هدف آزادی زندانیان جرایم غیرعمد ناتوان در پرداخت بدهی یا دیات ناشی از حوادث کارگاهی و رانندگی مانعی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق پرسش مطرح شده از جانب مراجع تقلید هموطنان عزیز می‌توانند در روز عید سعید فطر، مبالغ فطریه خود را به منظور آزادی زندانیان غیرعمد و غیرکلاهبرداری تحت حمایت ستاد دیه به حساب این نهاد حمایتی اختصاص داده و از مواهب این اقدام حسنه بهره‌مند شوند.

برای این منظور طبق همانگی به عمل آمده خیرین خداجو می‎‌توانند با نصب اپلیکیشن «ایـوا» از طریق کد دستوری #1*733* یا ارسال عدد 1 به شماره 2000444 مبالغ مورد نظر خود را واریز نمایند.

برای مشاهده تصاویر موافقت مراجع تقلید با اختصاص فطریه برای آزادی زندانیان نیازمند به اینجا مراجعه کنید.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: زندانیان نیازمند ستاد دیه جرائم غیرعمد خیرین زندانیان غیرعمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۶۸۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی زندانی با مستمری بازنشستگی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ مدیر کل امور زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان گفت: بانوی استان که مستمری مختصری دریافت می‌کرد نیمی از هزینه معاش ماهانه خود را برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد پرداخت کرد .
حیدری افزود: پس از اختصاص کمک این مادر برای آزادی یک زندانی زن ، خیرینی از تهران بقیه بدهی زندانی را تقبل کردند؛ با پرداخت مبلغ بدهی مادری به آغوش خانواده بازگشت.

دیگر خبرها

  • اختصاص اولین حقوق به آزادی زندانیان غیر عمد
  • اختصاص عوارض آلایندگی به کهگیلویه و بویراحمد
  • اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده خاص کادر درمان
  • اختصاص ۱۰ هزار میلیارد تومان برای پرداخت به کادر درمان
  • آزادی جوان بدهکار از زندان با کمک یک پیرمرد در همدان
  • پویش آزادی ۴۰ زندانی با کمک اردبیلی‌های مقیم آذربایجان‌شرقی
  • فاضل لنکرانی: «امید» در میان اساتید حوزه در حال از بین رفتن است / تعداد شاگردان استادی که ۱۰۰ شاگرد داشت به ۱۰ نفر رسیده / مراجع و رهبری به این مسائل توجه کنند
  • آزادی ۱۵۵ زندانی از زندان های هرمزگان
  • آزادی ۱۵۵ زندانی در هرمزگان
  • آزادی زندانی با مستمری بازنشستگی